Ok .. kävin ilmeisesti höpöttämään aiheesta tietämättä, mitä siihen pitää sanoa. Tulis jo kesä(kuu) niin päästäis kuuntelemaan niitä tyttöjen ja poikien festarikeikkoja! KT kolisee. Olen jälkijunassa, mitä trendeihin tulee. |
Minun kokemusten perusteella... Tyttöjen musikiissa tärkeintä on sanoitukset ja miten ne lauletaan. Miesten musiikissa taas vaikuttaa ne itse biisit ja miten ne soitetaan olevan tärkeämpiä. Lisäksi minusta tuntuu että se miltä bändi näyttää ja miten ne käyttäytyy eli se että miten rokkareita ne on vaikuttaa aika paljon tytöillä. Teinityttö bändit on niitä jotka soi kaupallisilla radiokanavilla, ainakin niillä isoimmilla. Vähän enemmän omaa makua omaavat pitävät sitten vähän kunnianhimoisemmasta musiikista. Minun tyttöystäväni pitää nirvanasta, hybrid childrenistä ja semmoisesta. En nyt sano pahalla mutta näillä bändeillä juttuun liittyy paljon muutakin kuin itse musiikki, se asenne... Tunteeko kukaan tyttöä joka tykkää radioheadista, edes niiden vanhasta tuotannosta? |
Tunteeko kukaan tyttöä joka tykkää radioheadista, edes niiden vanhasta tuotannosta? Tunnen. "I know where I belong, away from your Gods"
- Endless Dark, HIM |