kuutamo 20.05.2003 17:10:50 | |
---|
Onkos kelläkään tietoa löytyykö kyseisestä kappaleesta mahdollisesti sellaista versiota jossa ei olisi laulua ollenkaan? |
helmihillo 20.05.2003 20:17:13 | |
---|
Hakusanoilla karaoke version tai instrumental version kannattaisi lähteä liikkeelle. |
jannu 20.05.2003 22:46:34 | |
---|
Onkos kelläkään tietoa löytyykö kyseisestä kappaleesta mahdollisesti sellaista versiota jossa ei olisi laulua ollenkaan? Saanko tiedustella, miksi moinen on hakusessa? |
tollo 21.05.2003 10:56:09 | |
---|
Onkos kelläkään tietoa löytyykö kyseisestä kappaleesta mahdollisesti sellaista versiota jossa ei olisi laulua ollenkaan? Ei kai se nyt niin hirveetä oo se Corganin määintä...? ;) |
jannu 21.05.2003 11:15:07 (muokattu 21.05.2003 11:15:37) | |
---|
Ei kai se nyt niin hirveetä oo se Corganin määintä...? ;) Heh... Mulla on yksi kaveri joka kiteytti asiansa tyyliin, "Tää bändi kuulostais hyvältä jos tuo jätkä ei laulais ollenkaan". Joillekin tuntuu olevan melkoinen kynnys. Mulle ei. Corgan vaan onnistuu lataamaan lauluunsa niin paljon tunnetta, että pikku "käninä" ei haitttaa. mies on muuten itse sanonut, ettei pidä äänestään eikä ymmärrä niitä jotka hänen laulustailiaan yrittävät matkia. Onhan noita ei-niin-ihanankuuloisia laulajia ollut jo vuodesta miekka ja käpykylä, mm Ozzy-setä. Eikä tuo Axel Rosekaan mikään erityisen miellyttävän kuuloinen ole.
|
FrankComa 21.05.2003 11:25:52 | |
---|
Vanha Smashing Pumpkins Rules...(siis...Gish... ) |
helmihillo 21.05.2003 11:28:04 | |
---|
Vanha Smashing Pumpkins Rules...(siis...Gish... ) I am one... |
tollo 21.05.2003 12:46:18 | |
---|
Heh... Mulla on yksi kaveri joka kiteytti asiansa tyyliin, "Tää bändi kuulostais hyvältä jos tuo jätkä ei laulais ollenkaan". Joillekin tuntuu olevan melkoinen kynnys. Mulle ei. Corgan vaan onnistuu lataamaan lauluunsa niin paljon tunnetta, että pikku "käninä" ei haitttaa. mies on muuten itse sanonut, ettei pidä äänestään eikä ymmärrä niitä jotka hänen laulustailiaan yrittävät matkia. Vähän nolo sanoo mutta aattelin ihan samanlailla ,ennenkun tutustuin kunnolla Pumpkinseihin. Ja onhan Corgan periaatteessa ihan vitun kova tulkitsija: Rokkikappaleet se vetää ihan hullulla draivilla ja fillistelyt taas ihan järjettömän hienosti. Eli kontrastia löytyy.
|
jannu 21.05.2003 12:51:34 (muokattu 21.05.2003 12:51:58) | |
---|
Vähän nolo sanoo mutta aattelin ihan samanlailla ,ennenkun tutustuin kunnolla Pumpkinseihin. Ja onhan Corgan periaatteessa ihan vitun kova tulkitsija: Rokkikappaleet se vetää ihan hullulla draivilla ja fillistelyt taas ihan järjettömän hienosti. Eli kontrastia löytyy. Siinä mitään noloa ole. Ensivaikutelma on yleensä se oikea. Joitakin asioita vaan oppii sietämään. =) Ja tämä oli huumoria.
|
kuutamo 21.05.2003 13:09:19 | |
---|
Saanko tiedustella, miksi moinen on hakusessa? Kyllähän tuota saa kysyä. Olen tekemässä kyseisestä kappaleesta ns. raiskausta eli koveria ja kun käytössäni ei ole bändiä niin olisin halunnut ainoastaan ne pohjat jonka päälle rakennan kappaleen uusiksi. Täytyy vielä sanoa että Corganin äänessä ei ole mitään vikaa päin vastoin ja äijähän osaa käyttää ääntänsä loistavasti vaikka omaperäinen ääni onkin. :)
|
jannu 21.05.2003 16:10:58 | |
---|
Kyllähän tuota saa kysyä. Olen tekemässä kyseisestä kappaleesta ns. raiskausta eli koveria ja kun käytössäni ei ole bändiä niin olisin halunnut ainoastaan ne pohjat jonka päälle rakennan kappaleen uusiksi.
No mikset tee pohjia itse? Jollain freeware teknotrackerilla vaan väännät pohjat ja käniset sitten päälle. :) Ainiin, mihinkäs muuten teet sitä coveria? Etkai Ghost Children proggikseen?...
|
kuutamo 22.05.2003 06:09:48 | |
---|
No mikset tee pohjia itse? Jollain freeware teknotrackerilla vaan väännät pohjat ja käniset sitten päälle. :) Ainiin, mihinkäs muuten teet sitä coveria? Etkai Ghost Children proggikseen?... Ihan vain omaksi ilokseni olen tekemässä... Ajattelin vain päästä hiaman helpomalla ja käyttää valmiita pohjia. :)
|
jannu 22.05.2003 12:00:18 | |
---|
Ihan vain omaksi ilokseni olen tekemässä... Ajattelin vain päästä hiaman helpomalla ja käyttää valmiita pohjia. :) Mutta eihän se sillon oo coveri. Se on karaokee... :)
|
kuutamo 22.05.2003 13:22:17 | |
---|
Mutta eihän se sillon oo coveri. Se on karaokee... :) Ajattelin myös tehdä siihen uuden kitarasovituksen. Hiaman raskaamman. ;)
|
jannu 22.05.2003 14:31:59 | |
---|
Ajattelin myös tehdä siihen uuden kitarasovituksen. Hiaman raskaamman. ;) Ootko kuullut niitä ihan viimeisiä livevetoja biisistä, Pumpkinsin viimeiseltä kiertueelta? Ne on aika rankkoja. Se säkeen riffikin on muuttunut kunnon heavyjuntaksi.
|
Heavy Metal Machine 22.05.2003 15:40:46 (muokattu 22.05.2003 15:44:56) | |
---|
Onkos kelläkään tietoa löytyykö kyseisestä kappaleesta mahdollisesti sellaista versiota jossa ei olisi laulua ollenkaan? ei todellakaan ole sellaista versiota. tai ehkä williamin arkistossa saattaa sellainen olla mutta se ei sitä lorauta faneille....
ns. mashed potatoes 5cd! "you know it's not a hockey game" Billy Corgan Hartwall Areenassa 25.10.2000 |
tollo 26.05.2003 13:16:56 | |
---|
Ihan vain omaksi ilokseni olen tekemässä... Ajattelin vain päästä hiaman helpomalla ja käyttää valmiita pohjia. :) Pistähän http://btb.2007.org/ tonne sitten se. On muutes ihan.....noh...öh.... mielenkiintosia covereita tuolla ! Zero raiskataan ainakin todella törkeesti... |
Pistähän http://btb.2007.org/ tonne sitten se. On muutes ihan.....noh...öh.... mielenkiintosia covereita tuolla ! Zero raiskataan ainakin todella törkeesti... Pitääpä pistää harkintaan. :) Kyllähän tuonne varmaan vielä yksi heavy raiskaus mahtuu. :) Oon nyt tähän mennessä aika hyvin onnistunut tekemään sitä coveria ilman Corganin laulua. Kertsi on vielä ainut mistä en ole onnistunut Corganin laulua saamaan pois. |