Aihe: Maverick F-1 HT
1
Hanok
26.05.2003 12:19:36
Hyvää tekstiä. Laitearvioihin?
OSTETAAN: SansAmp Classic, GT-2, Tri-A.C. tms. Tarjoa!
LaXu
26.05.2003 12:22:36
Samaa mieltä, mitä nyt noita olen kaupassa kokeillut. Tuntumaltaan nuo ovat mielestäni erittäin lähellä Ibanezin RG-sarjan kitaroita, eli hammastikkukaulaa ja lehmusrunkoa löytyy. Mikit ovat mielestäni hivenen paremmat, kuin Ibanezin V-sarjan mikit, joita RG:sta löytyy. Eivät kuitenkaan vedä vertoja hyville DiMarzioille tai Seymour Duncaneille.

Satuitko hommaamaan tuon Helsingin F-Musiikista? Siellä ainakin joskus näin vastaavan, muuten olen paria kappaletta kokeillut Espoon Musiikissa.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
MacGyver
26.05.2003 13:31:11
Samaa mieltä, mitä nyt noita olen kaupassa kokeillut. Tuntumaltaan nuo ovat mielestäni erittäin lähellä Ibanezin RG-sarjan kitaroita, eli hammastikkukaulaa ja lehmusrunkoa löytyy. Mikit ovat mielestäni hivenen paremmat, kuin Ibanezin V-sarjan mikit, joita RG:sta löytyy. Eivät kuitenkaan vedä vertoja hyville DiMarzioille tai Seymour Duncaneille.

Satuitko hommaamaan tuon Helsingin F-Musiikista? Siellä ainakin joskus näin vastaavan, muuten olen paria kappaletta kokeillut Espoon Musiikissa.

F-Musiikista ostin, sain viimeisen kappaleen. Maahantuojalta sanottiin, että tältä erää niiden maahantuontia ei jatketa, mutta pitävät kuitenkin ovea auki. Ajattelin muuten vaihtaa tuohon DiMarzion Air Zonen tallaan ja Air Nortonin kaulaan. Miltäs kuulostaa?

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
Snowblind
26.05.2003 14:01:06

Eikös noissa maverickin kalliimmissa F-1 malleissa ole otelautamerkkeinä jotkut pienet metalliputket otelaudan reunasta, joista näkee sitten läpi kaulan toiselle puolelle.
Boge
26.05.2003 14:35:16
Käytännössä kitara on melko äänetön, kun sitä ei soita.

Repesin kyl :)
Vilhelmus
26.05.2003 14:36:49

Repesin kyl :)

Hoho.
Uskon pyhään kolmen soinnun voimaan.
MacGyver
05.06.2003 11:19:54
Nyt on skittaan sitten vaihdettu mikit. Loppujen lopuksi päädyin kuin päädyinkin yhdistelmään Air Zone ja Air Norton.

* Air Norton kaulassa soi minulle unelmieni liidisoundin. Kaulamikkisoundi on sopivan kuulas, erotteleva ja lämmin olematta kirkas tai suttuinen. Air Nortonilla saa myös todella paljon pelivaraa volan ja tonen suhteen, ja tätä mikkiä voinkin suositella ihan melkein kelle tahansa.
* Air Zone tallassa ei säväyttänyt samalla tavalla kuin Air Norton, mutta on yhtä kaikki mainio mikki. Ulosanti on sopivan tehokas, muttei kuitenkaan jo valmiiksi säröllä. Mikki onkin keskitehoinen, joten kovemmallakin säröllä soundista löytyy hönkää ja detaljia. Olisin kuitenkin kaivannut hieman enemmän sellaisia soivia huiluääniä kuin Air Norton tarjoaa.

Kaiken kaikkiaan uudet mikit paransivat soundia huomattavasti vanhoihin tuhnuihin verrattuna. Toistaiseksi olen tyytyväinen soundiini. Annan kuitenkin Maverickin kokonaisvaltaisen arvostelun odottaa itseään, sillä kokemuksen kanssa pystyn antamaan kuvaavamman arvostelun.

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)