Ossi 25.05.2003 19:31:54 | |
---|
Die Türkischen... Jedes Tag so schnell! Onnea Turkille. Turkkiko net kinkerit sitten voitti? Tulin justiinsa parin pv:n treeneistä ja olen ihan pihalla. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Vilhelmus 25.05.2003 19:38:11 | |
---|
Turkkiko net kinkerit sitten voitti? Tulin justiinsa parin pv:n treeneistä ja olen ihan pihalla. Mahdettiinko maksaakin treenata sitten ohessa? =D Tatuhan sen vie.
Kaikki komeat miehet ovat hinttejä. -Turbo Terminaattori |
jigsore 25.05.2003 19:56:51 | |
---|
Entäpä se kerta kun Touko-Pouko oli inkkarina: "...Tällä ne inkkari-pinkkarit sitten raaputti vuotaa. Arkisin. Mutta sunnuntaisin ne tuli ja skalpeerasi tällä kaikki jotka arvosteli niiden telkkariohjelmia. Ei muuta kuin tukka pois vaan!" Tai se kun Touko-Pouko askarteli paskarteli suojan ydinlaskeumaa vastaan :) Laulu-Jouni oli kans hyvä. "Suosikkikappaleitani ovat Kirjoitan kirjeen leijoihin kultaisiin ja Kirjoitan kirjeen mandoliinin kylkeen." Meinas tyyppi revetä siinä :D Katsoin muuten juuri kaikki jaksot, kun lainasin ne kirjastosta. On kyllä ehdottomasta yksi parhaimmista komediasarjoista.
Fucking Cheesefuck! |
Ossi 25.05.2003 19:56:58 | |
---|
Mahdettiinko maksaakin treenata sitten ohessa? =D Toki, toki :)
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
k1mm0 25.05.2003 20:15:04 | |
---|
Turkkiko net kinkerit sitten voitti? Tulin justiinsa parin pv:n treeneistä ja olen ihan pihalla. Jos nyt vielä on epäselvää, niin Turkkihan ne voitti. Ellei mun TV kusettanu mua. Ei olis kyllä ensimmäinen kerta sekään. Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta. |
Vilhelmus 25.05.2003 20:17:03 | |
---|
Jos nyt vielä on epäselvää, niin Turkkihan ne voitti. Ellei mun TV kusettanu mua. Ei olis kyllä ensimmäinen kerta sekään. Oho, olen sokea. Tatu voittikin Ylen äänestyksen tms. :)
Kaikki komeat miehet ovat hinttejä. -Turbo Terminaattori |
IceChylos 26.05.2003 11:54:18 | |
---|
Olipa taas joo hauskaa laskea, kuinka monessa kappaleessa nous sävelaskeleella lopussa. =) Eihän siellä kisoissa pärjää jos ei oo laulamassa valkoset, tiukat pöksyt omaava nainen, jolla on joku kankaan pala paitana. Kuten esim. Islanti & Espanja ym. Eihän se minua haittaa, mutta... Onpahan jotain kateltavaakin. Ihmetyttää vaan ne yleisön buuaukset TaTulle. Antoivat vielä täydet pongot Venäjälle. Way to go Austria ! |
Melkein yhtä hyvä kuin viimevuotinen (?) Kreikan "Sagapo". Mmm. Tämä biisi räjäytti sillon vuosi sitten tajuntani eikä ole sen jälkeen euroviisuja tarvinnut katsella. Se lavashow, se lavashow. Say say say say the magic word SAGAPO es ei tsii ei pii ooooo. Ah. Euroviisut on kyllä hauskoja, niissä on ehkä törkeimmät playpakit mitä on olemassa. Tatun katoin, jännittävää kun se rumpali löi peltiä eikä kuulunu mitään. "Onneksi" tytöt vetivät livenä, tosin välillä oli laulussakin taustat alla. Kesällä on aurinko. |
PeeJii 26.05.2003 12:46:53 | |
---|
Ihmetyttää vaan ne yleisön buuaukset TaTulle. Antoivat vielä täydet pongot Venäjälle. No kun ne Latvialaiset eivät 50 vuoden miehityksen jälkeen oikein tykkää Venäjästä. Ja täydet pongot tuli, kun maan suuri venäläisvähemmistö äänesti omaansa... |
PeeJii 26.05.2003 12:51:20 | |
---|
TaTun menestyminen taas oli hyvä esimerkki ulkomusiikillisten tekijöiden merkityksestä.. itse biisihän oli aivan onneton.
|
Kaitsu85 26.05.2003 13:20:26 | |
---|
Saanen kysyä mistä asti jumbo on tarkoittanut viimeistä? |
lxi 26.05.2003 14:48:23 | |
---|
Saanen kysyä mistä asti jumbo on tarkoittanut viimeistä? Ammoisista ajoista asti. Tarkemmin en osaa sanoa. |
Kaitsu85 26.05.2003 15:19:44 (muokattu 26.05.2003 15:20:35) | |
---|
Ammoisista ajoista asti. Tarkemmin en osaa sanoa. Vai niin, ihme, että sellaista ei ole äikässä opetettu, koska sehän harhaan johtaa ihmisiä. Minä luulin, että jumbo on iso (vaikka tämä taitaa olla slangisana JUMBOjetti lentokoneesta ja tarkoittanut tähän päivään asti iso) Mitäköhän Jumbo kauppa tykkää nimestään?
|
trust 26.05.2003 17:43:58 | |
---|
Siis se Britannian viisu kappale oli kyllä ansaitusti viimeinen. Onko kukaan keksiny vielä että miksi ne laulo niin päin...juu nou. Jotenkin meinaan tuntu että joku mätti niillä siinä hommassa. Ei se biisi nyt noin VOINU mennä. Vai mitä? |
anguished 27.05.2003 12:18:42 | |
---|
Norjalla oli mun mielestä ihan asiallinen biisi, harmi ettei voittanut. Jumbo on myös viimeinen :) |
IceChylos 27.05.2003 14:29:06 | |
---|
No kun ne Latvialaiset eivät 50 vuoden miehityksen jälkeen oikein tykkää Venäjästä. Ja täydet pongot tuli, kun maan suuri venäläisvähemmistö äänesti omaansa... Nyt olen taas hieman viisaampi.
|
Wescu 27.05.2003 18:46:28 (muokattu 27.05.2003 18:46:48) | |
---|
Naureskelin veisuja sohvanpohjalta sivusilmällä. Parhaimmillaan kappaleessa nousi sävellaji neljästi. Aika hyvin mielestäni! Rok! ;P "Kyllä se vielä eilen toimi!" |
MaSi 27.05.2003 18:57:51 | |
---|
Ja Ryssät kusettivat pisteidenannossaan. "Jury" muka antanut pisteet, joo-o. Eivät tainneet antaa yhtään pojoa pahimmille vastustajilleen (?). "Pikkasen haiskahtaa" sanoi kommentaattorikin. Noh, niinhän ne haiskahtaa koko Euroviisutkin, paitsi Itävallan loistobiisi. Tuo vielä mitään... Allekirjoittanut katsoi viisut kreikankielisellä selostuksella, ja ainoa jonka ymmärsin oli sana Bravo kyproksen esityksen jälkeen... Luulen tosin että sen merkitys oli toinen kuin mitä oletan sen olevan, tuntuu niin oudolta. Osaakos joku kreikkaa? Erään hörhökaverini(mulla paljon varaa sanoa...) Itävallan biisi oli paras mitä hän on ikinä kuullut. En ihan allekirjoita tota, mutta oli se viisujen ehdotonta parhaimmistoa. Toinen asia joka häiritsi oli saksan biisi, ja varsinkin kohta "Let's get happy and let's be gay" Repesin totaalisesti, kuten kaikki kaverinikin joille näytin sanat tänään (sanat, videot, audiot ja kaikki muu tilpehööri http://www.eurovision.tv/ ) Oletan että tässä on tarkoitettu Gay=hilpeä, rattoisa njoo... Ei ole mulla markkoja taskussa ja sekös mua itkettää *nyyh* |
Kaitsu85 27.05.2003 19:00:24 | |
---|
Eihän siellä kisoissa pärjää jos ei oo laulamassa valkoset, tiukat pöksyt omaava nainen, jolla on joku kankaan pala paitana. Kuten esim. Islanti & Espanja ym. Eihän se minua haittaa, mutta... Onpahan jotain kateltavaakin. Minäkin odotin jotain lesboseksiä Tatun esitykseen, mutta ei. prkl |
Lux 27.05.2003 20:15:38 | |
---|
Ei se biisi nyt noin VOINU mennä. Vai mitä? On ollut puhetta autotunen pettämisestä, tai siitä et se oli vahingossa alusta asti tokan säkeistön säädöissä. En kyllä tajua miten siltikään voi vetää noin huti. Mitä laulaja itse kuulee tuossa tilanteessa? Vai laulaako se ihan mitä säveltä hyvänsä olettaen että autotune vääntää nuotin oikeaksi? Välistä epäilin koko gaalan monitorointia kun moni muukin veti vähän falskisti, mut koko säkeistö noin puoli sävelaskelta pieleen on ihan taitosuoritus. Kokeilkaapa itse ;) How d'you know I was lookin' at you if you weren't lookin' at me? (Mr Bungle) |