Niq 16.08.2005 08:36:17 (muokattu 16.08.2005 08:37:27) | |
---|
Eli Lespa lähtee talosta ja strato tai tele tilalle. Uutena olen katsellut seuraavia: Yamaha Pacifica 612V: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-169307.html Tässä olisi hyvät mikit ja näyttääkin todella hyvältä, mutta jälleenmyyntiarvo taas on huono Fender MEX STD STRAT: http://www.thomann.de/thoiw3_fender_mex_std_strat_3sb_prodinfo.html Fender on kuitenkin aina fender, luultavasti tuosta saisi 80% omansa pois jos ei tykkääkään, toisaalta taas on ihan tavallisen näköinen. Plussana vielä vaahteraotelauta. FENDER Lite Ash TELECASTER: http://www.thomann.de/thoiw3_fender … ster_lite_ash_natural_prodinfo.html Tämä nyt ei mikään fender enää ole, mutta on hieno ja hyvillä mikeillä varustettu. Tästä olen kuullut ristiriitaisia mielipiteitä, toinen tykkää toinen ei. Toki myös käytettyä olen katsellut, mutta ei vielä ole sopivaa osunut kiikariin. Mitään näistä en pääse kokeilemaan, joten sokkona tulee t-kaupasta. Saahan sen sitten palauttaa jos ei tykkää, paha sitä kuitenkin on muutaman minuutin musakauppa-testin jälkeen päättää tuosta, melkein mieluummin testaa omilla vehkeillä viikon pari.. :) EDIT: Niin, eli kertokaa jos on kokemusta kyseisistä kepukoista, aika paljon niitä jo lueskelin tuolta vanhoista ketjuista, mutta esim. ko. pacificasta ei paljoakaan ole juteltu... "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
Jucciz 16.08.2005 08:44:01 | |
---|
Hinnoista päätellen talosta ei ole lähdössä Gibsonin Lespa... :) |
Niq 16.08.2005 08:45:56 | |
---|
Hinnoista päätellen talosta ei ole lähdössä Gibsonin Lespa... :) Kuka hullu ny semmosiin rahansa haaskaa ;) "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
JuSu 16.08.2005 08:56:31 (muokattu 16.08.2005 09:19:25) | |
---|
Eli Lespa lähtee talosta ja strato tai tele tilalle. Hopi hopi Torille. Siellä on myynnissä Fernandesin Strato 80 -luvun alusta. Mulla oli tuollainen hetken aikaa (myin, koska vaahteraotelauta ei ole mun juttu), ja se oli kyllä Oikeasti Oivallinen Kitara. Hintakin on melkolailla kohdallaan. Varmista myyjältä vielä, että myytävänä oleva yksilö on nimenomaan Revival Series (lukee lavassa) . Suosittelen lämipimästi, varmasti ainakin samalla viivalla mainitsemiesi kitaroiden kanssa, ellei ole pahoinpidelty tai muuten maanantaikappale. JuSu Minä olen myyrä. |
Jucciz 16.08.2005 09:15:21 | |
---|
Kuka hullu ny semmosiin rahansa haaskaa ;) No niinpä! |
Niq 16.08.2005 09:27:29 | |
---|
Hopi hopi Torille. Siellä on myynnissä Fernandesin Strato 80 -luvun alusta.... Katselin sitä jo, mutta ikävä kyllä se on musta. Musta musta ei sovi stratoon tai teleen ollenkaan. :/ "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
Pande 16.08.2005 09:39:13 | |
---|
Itse ottaisin näistä kolmesta tuon telen, eli annan huutoäänestysääneni sille. When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
JuSu 16.08.2005 09:41:43 | |
---|
Katselin sitä jo, mutta ikävä kyllä se on musta. Musta musta ei sovi stratoon tai teleen ollenkaan. :/ Jaa... No omahan on tappiosi... =) Ei edes pienellä kustomoinnilla? Vaihda pleksi, mikinkuoret, potikannupit yms. persoonallisempiin...? JuSu Minä olen myyrä. |
Niq 16.08.2005 09:41:47 | |
---|
Itse ottaisin näistä kolmesta tuon telen, eli annan huutoäänestysääneni sille. No jos järkevästi ajatellaan niin ottaisin minäkin, mutta kauhea GAS on tuota pacificaa kohtaan. Yksi stratokopio siis löytyy jo. "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
Ei edes pienellä kustomoinnilla? Vaihda pleksi, mikinkuoret, potikannupit yms. persoonallisempiin...? Ei ehdi eikä jaksa kustomoida. Sitäpaitsi voisin saada kaverilta kyllä vielä paremmankin mustan straton noihin hintoihin, mutta se musta ei oikein säväytä mua. Ja pitäähän sen uuden kitaran näyttää hyvältä. Silloin siinä on myös hyvät soundit :) Mua pelottaa että musta strato kuulostaa ihan mustalta stratolta, eli tylsältä.. ;) "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
JuSu 16.08.2005 09:59:46 | |
---|
Ei ehdi eikä jaksa kustomoida. Mitä? Täähän on parasta hommaa heti soittamisen ja ostelemisen jälkeen... =) Sitäpaitsi voisin saada kaverilta kyllä vielä paremmankin mustan straton noihin hintoihin Ahaa? Mikähän...? Ja pitäähän sen uuden kitaran näyttää hyvältä. Silloin siinä on myös hyvät soundit :) No onhan se näinkin. Mua pelottaa että musta strato kuulostaa ihan mustalta stratolta, eli tylsältä.. ;) No niin, niin no... http://muusikoiden.net/dyn/members/208.jpg =) JuSu Minä olen myyrä. |
Niq 16.08.2005 10:21:01 | |
---|
Mitä? Täähän on parasta hommaa heti soittamisen ja ostelemisen jälkeen... =) Onhan se kustomointi kivaa, mutta mulla tapaa jäädä projektit aina kesken, viimeisinkin kustomointi kesti puolitoista vuotta, vaikka en muuta tehnyt kuin hioin, petsasin ja lakkasin sekä jyrsin mikeille lisätilaa. "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
Niq 16.08.2005 17:55:42 | |
---|
Pikkuhiljaa alkaa kallistua valinta tuon lite ash telen puoleen, vaikkakin yamaha näyttää paremmalta, luulen että telestä on minulle enemmän hyötyä. Nyt kun joku vielä antaa viime sysäyksen ja kertoo että tuosta telestä saa räyhäkkään rokkisoundin ulos, niin luulen että alkaa olla varma tuon hankinta... "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |