Aihe: Plant hyväntekijänä
1 2
Bonham
15.08.2005 13:50:36
Turun Sanomissa:

Plant laulaa hyväntekeväisyydelle
Laulaja Robert Plant lahjoittaa uuden levynsä tuoton arizonalaiselle hyväntekeväisyysjärjestölle TurtleWillille, joka jakaa apua muun muassa Etiopiaan ja Maliin. Robert Plant and the Strange Sensation -yhtyeen neljän kappaleen levy on ladattavissa Plantin kotisivujen kautta. Led Zeppelinin keulakuvana tunnetuksi tullut kiljukaula ilmoitti, ettei hän vielä tiedä, miten paljon rahaa levy on tuottanut.

"Kiljukaula".. toimittajalla asenneongelma?

Minusta tälläiset tempaukset ovat kovasti tervetulleita alan konkareilta, joilla ei varmasti ole massista pulaa..
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Perzzza
15.08.2005 14:47:35
Mielestäni sopii Plantille tosi hyvin tämä tämmöinen hyväntekeväisyys. Lämpöinen jätkä näyttää muutenkin olevan. Siis lämminsydäminen.

Mielikuva bändista vaan muuttuu koko ajan kun lueskelen elämänkerta-kirjaa :D
spank aki
15.08.2005 21:59:23

Mielikuva bändista vaan muuttuu koko ajan kun lueskelen elämänkerta-kirjaa :D

mikä on kirjan nimi?vois hankkia...
Vilhelmus
15.08.2005 22:53:45

Elämäkerta. Ni.
VÄKIPÄÄ
16.08.2005 02:42:11
Miksi kaikille isojenlavojen rockareille tulee jossain vaiheessa elämää tarve pelastaa maailma?

Onhan se hyvä että autetaan, mutta miksi siitä pitää aina tehdä joku shöyspektaakkeli tyyliin "Katsokaa, minä parannan maailmaa" tai "Minä teen levyn, en musiikin vuoksi vaan siksi, että maailma pelastuisi"?
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above Mad at God"
Tempura
16.08.2005 03:10:15
Miksi kaikille isojenlavojen rockareille tulee jossain vaiheessa elämää tarve pelastaa maailma?

Onhan se hyvä että autetaan, mutta miksi siitä pitää aina tehdä joku shöyspektaakkeli tyyliin "Katsokaa, minä parannan maailmaa" tai "Minä teen levyn, en musiikin vuoksi vaan siksi, että maailma pelastuisi"?

Tiedä sitten moniko sitä itse toitottaa, eiköhän yleensä media ole automaattisesti kiinnostunut jos joku tunnettu tyyppi vääntää moista. Jotkut varmaan tuovat itseään vähän liikaakin esille.

Voi olla hyviäkin vaikutuksia, esim. jos tarpeeksi kova jätkä tekee moista, niin sehän rohkaisee mahdollisesti toisiakin.
Robert vaikuttaa ihan fiksulta mieheltä että antaa palaa.

Eriasia jos joku apina pitäisi suuren metelin siitä että laittaa centin johonkin lippaaseen. Mitä katuu vielä jälkeenpäin.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
McNulty
16.08.2005 03:14:40
Miulta pisteet Roope Kasville... kerrassaan hieno laulaja ja haastiksien ja muiden perusteella hieno ihminen.
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
Bonham
16.08.2005 09:29:20

Kato kun siinä on semmonen jippo, että mitä enemmän tälläinen veto saa julkisuutta, sitä helpommin kansa lahjoittaa itse samaan tarkoitukseen...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
U.Honey
16.08.2005 09:39:53
"Minä teen levyn, en musiikin vuoksi vaan siksi, että maailma pelastuisi"?

Mistäs tuon keksit?
My name is Baron, U.Honey Baron.
Järvihirviö
16.08.2005 09:58:31
Tämä oli mukava uutinen! Aika symppis kaveri.
Pitkavirta
16.08.2005 10:45:37

Siks että niillä on niin paljon bucksia, etteivät tiedä mihin sen käyttäisivät.

Onhan se hyvä että autetaan, mutta miksi siitä pitää aina tehdä joku shöyspektaakkeli tyyliin "Katsokaa, minä parannan maailmaa"

Ja se risoo sua? :) Eiku tietty kaikesta hyvän tekemisestä pitäis olla vaan ihan hiljaa. Ohan se vittumaista keekoilua.

tai "Minä teen levyn, en musiikin vuoksi vaan siksi, että maailma pelastuisi"?

Taidat olla melkonen asijantuntija!
Velve - Aivan Kuin Tuulisi demostudiossa!
Vi blir alla kommunister när vi dör!
Mechanizm
16.08.2005 11:30:57
My Mojo Ain't Workin No More
VÄKIPÄÄ
16.08.2005 22:47:44
Mistäs tuon keksit?

Bonhamin Turunsanomat lainauksesta jäi sellainen maku... Neljän biisin EP, kuulostaa varta vasten hyväntekeväisyystarkoituksiin nikkaroidulta kun on tottunut nimimiehiltä putkahtavan sinkkuja ja pitkäsoittoja.

äh, mistäs minä sen tiedän! Näitten Stingin, Bonon ja Geldofin ison volyymin maailmanparannusten jälkeen suhtautuu kyynisesti julkisuudessa hoidettaviin hyväntekeväisyystempauksiin.
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above Mad at God"
kassper
17.08.2005 01:23:00 (muokattu 17.08.2005 01:24:57)

Hieno hommahan tuo on. Toivottavasti nyt tulee enemmän tälläsiä, kun Rooperttikin. Tohdin tosin kyllä epäillä...

Hyvä mainoskikka. Vaan mitä pahaa siinä on, jos levy myy hyväntekeväisyydellä? Varsinkin, jos se myy enemmän kuin normaalisti? Olettaen tietysti, että meitä ei kuseteta ja että raha menee oikeaan osotteeseen.

Tietysti olis paljon katu-uskottavampaa, jos tollasista ei kertos. Mutta ehkäpä sitten puntaroidaan, että kumpi on pienempi paha; se, että joku saa tollasella mainostuksella enemmän rahaa kehitysmaihin vai se, että joku käyttää hyväntekeväisyyttä mainostukseen ja se nyppii jotakuta.

Tulipa sekava. Ehkä ymmärrätte kuitenkin.

E:Selvensin. Kai.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
e.c
17.08.2005 10:31:45
Aiheeseen liittyen, näkikö joku eilen Plantin esiintyvän ykkösellä Mandela-konsertissa? Taisin kääntää kanavaa liian myöhään..
Mechanizm
17.08.2005 10:48:10
Aiheeseen liittyen, näkikö joku eilen Plantin esiintyvän ykkösellä Mandela-konsertissa? Taisin kääntää kanavaa liian myöhään..

Ei kai se siinä ollutkaan. Peter Gabriel kyllä. Sivusilmällä seurasin joten varman en ole, mutta en ole kuulut että olisi ollut.
My Mojo Ain't Workin No More
Masai-mies
17.08.2005 10:49:38

Ei ollu vielä eilen, vast ens viikol.

Otti vähä päähän ku ekaks kuuluttaja hehkuttaa Plantin esiintyvän ja sitten pitää vahdata tunti ja ohjelman lopuksi Plantin sanotaan esiintyvän seuraavassa osassa viikon päästä.
I think I'm having a good time.
e.c
17.08.2005 10:56:49
Ei ollu vielä eilen, vast ens viikol.

Ahaa, kiitos tiedosta. Pitää väijyä se silloin, tulee varmaan samaan aikaan ja samana päivänä ens viikolla.
zapster
19.08.2005 13:01:27
Kummalliselta tuntuu kun muusikot tuntuvat tietävän ( ja tekevät asialle jotain ) miten autetaan heikompiosasia. Kuitenkin isot valtiot ja varakkaat yritykset pystyis halutessaan helposti ja nopeasti poistamaan monta vakavaa ongelmaa maailmasta. Saatanan talous ja perkeleen pellet määräävät elämän kulkua, luullen tietävänsä mikä on parasta kaikille.
Kun ihokarvasi nousevat pystyyn ja väreet lipuvat käsivarsillasi tiedät löytäneesi tutustumisen arvoista musiikkia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)