riff 15.08.2005 22:06:36 | |
---|
Löytyisikö keltään nuottia biisiin Sleepwalk by Santo, John ja Ann Farina? Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
Löytyisikö keltään nuottia biisiin Sleepwalk by Santo, John ja Ann Farina? Mulle olisi samalle lapulle tarvetta - jos joltain löytyy... Tää sit sanois tälleen... |
baron 15.08.2005 22:23:00 | |
---|
Mitä mulla ei oo, sitä ei tarvita. Pikapostilla e-mailosoitteita niin tulee. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
riff 16.08.2005 00:12:03 | |
---|
Kiitos, Baron! Perille tuli. Olen sulle tuopin pystyssä! Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
omarklah 16.08.2005 08:12:58 | |
---|
Täältä kiitokset myös ! Tää sit sanois tälleen... |
jon lord 16.08.2005 11:39:38 | |
---|
Mitä mulla ei oo, sitä ei tarvita. Pikapostilla e-mailosoitteita niin tulee. Nyt tulee Baronille off topicia.Löytyykö sulta Jobimin O Morro nuottia.En ole löytänyt sitä mistään. Olen kyllä blokannut sen levyltä mutta pari juttua ei täsmää. |
baron 16.08.2005 11:49:04 | |
---|
Nyt tulee Baronille off topicia.Löytyykö sulta Jobimin O Morro nuottia.En ole löytänyt sitä mistään. Olen kyllä blokannut sen levyltä mutta pari juttua ei täsmää. Mulla on parikin Jobimin nuottialbumia, mutta muistaakseni tuota ei ole. Tarkistan illalla himassa. (Sitten jotain lattari fake-bookeja) "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Tankero 16.08.2005 14:41:59 | |
---|
Löytyisikö keltään nuottia biisiin Sleepwalk by Santo, John ja Ann Farina? No nyt on mies oikian biisin peräsä. |
baron 16.08.2005 16:08:06 | |
---|
Nyt tulee Baronille off topicia.Löytyykö sulta Jobimin O Morro nuottia.En ole löytänyt sitä mistään. Olen kyllä blokannut sen levyltä mutta pari juttua ei täsmää. Siis tarkoititko "Vuorella ei ole aikaa" (O morro não tem vez)? Jos tarkoitit, sähköpostiosoitetta kehiin. (Mitä mulla jne.....) "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
jon lord 16.08.2005 19:19:18 | |
---|
Siis tarkoititko "Vuorella ei ole aikaa" (O morro não tem vez? En tunne eikä levykään sano muuta nimeä kuin O Morro. Alkaa viuluilla ja on hidas bosis. |
baron 16.08.2005 21:00:48 (muokattu 16.08.2005 21:52:25) | |
---|
En tunne eikä levykään sano muuta nimeä kuin O Morro. Alkaa viuluilla ja on hidas bosis. Mulla on lappu tollaseen Jobimin bosikseen. Lapussa lukee medium bossa nova, sanat ja musiikki Antonio Carlos Jobim ja Vinicius de Moraes. Vuodelta 1963, Getzin ja Louis Bonfan kanssa. Astrud Gilberto levyttänyt 1965. Sen versio millään viululla ala vaan torvilla. Oo ilman, jollei kelpaa. (Kertoo Rion Favelan asukkaista, joilla ei oo aikaa odottaa, siitä nimi, että vuorilla ei aikaa. Englanniksi "Somewhere In The Hills") "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |