Aihe: Pohjoismainen Tanssigaala TV2
1 2
M.i.k.key
15.08.2005 21:13:40 (muokattu 15.08.2005 21:14:14)
Tämmöinen näköjään taas kakkosella...

Jokavuotinen paha, senpä takia vanha ketju pintaan.
Mä lopetan nää hommat!
Sandy
15.08.2005 21:45:20
Hyhhyh, kyllä on kauheeta scheissea. Ei tosta oikein voi mitään positiivista keksiä...
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
faith
15.08.2005 21:49:11
Mä rupeen kans laulamaan norjaksi vai millä ihmeen kielellä siellä mongerrettiin?

Norjaksi on muuten vaikee laulaa. Meän pitäis lauantaina laulaa anglikaanisen psalmin kaavalla (!!) jtn jakeita norjaksi, norjalaisia yleisön joukossa. Ja sanat saatiin tänään. Hyhhyh... "/
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
JK
15.08.2005 21:50:18
Norjaksi on muuten vaikee laulaa. Meän pitäis lauantaina laulaa anglikaanisen psalmin kaavalla (!!) jtn jakeita norjaksi, norjalaisia yleisön joukossa. Ja sanat saatiin tänään. Hyhhyh... "/

Muuta kuin kunnon räkä kurkkuun ja puoliksi kurlaten..
"Älä kysele, pääset vähemmällä" -A.Anttila
Sandy
15.08.2005 21:56:34

No, ole onnellinen ettei se oo tanskaks!
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
faith
15.08.2005 21:57:20
No, ole onnellinen ettei se oo tanskaks!

Joo olen =)
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
M.i.k.key
15.08.2005 21:58:06
Taustasoittajat ihan virkamiespohjalta...
Mä lopetan nää hommat!
uruttaja
15.08.2005 23:47:26
Taustasoittajat ihan virkamiespohjalta...

Olihan sille Tsarlesille joku laulanut nauhalle stemmatkin, vai meinaatko että sillä itellä taittuu??
Mikko T.
16.08.2005 08:50:23

Olihan sille Tsarlesille joku laulanut nauhalle stemmatkin, vai meinaatko että sillä itellä taittuu??

Niin siis tarkoitat varmaan naiskuorostemmoja.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
uruttaja
16.08.2005 08:54:43
Niin siis tarkoitat varmaan naiskuorostemmoja.

No en sitä niin tarkkaan kuunnellu, mutta jossain piisissä kuulosti että Tsarles itse itseään komentaen suoritti itselleen stemmalaulantaa. Naiskuoron erotin jossain välissä, ja silloin hokasin että sillä bändillä ei ollut edes mikkejä.
M.i.k.key
16.08.2005 10:52:49
No en sitä niin tarkkaan kuunnellu, mutta jossain piisissä kuulosti että Tsarles itse itseään komentaen suoritti itselleen stemmalaulantaa. Naiskuoron erotin jossain välissä, ja silloin hokasin että sillä bändillä ei ollut edes mikkejä.

Mä en pystyny kattoon koko aikaa. Ruottalaiset vie tuon kamarunkkailun sen verran pitkälle että tietty voi olla että käyttävät jotain vocal harmonizer tyyppistä wehjettä.

Soitin joskus muutaman keikan erään kitaristin kanssa joka tuommoista käytti. Otti mun synasta MIDI outista piuhan stemmakoneeseensa. Jossain vaiheessa iski pieni myrkytysvaihde ja tarjosin semmoisia "puol ylös" tyyppisiä harmonioita, veikeältä kuulostivat stemmat. :)
Mä lopetan nää hommat!
uruttaja
16.08.2005 11:00:40
Mä en pystyny kattoon koko aikaa. Ruottalaiset vie tuon kamarunkkailun sen verran pitkälle että tietty voi olla että käyttävät jotain vocal harmonizer tyyppistä wehjettä.

Soitin joskus muutaman keikan erään kitaristin kanssa joka tuommoista käytti. Otti mun synasta MIDI outista piuhan stemmakoneeseensa. Jossain vaiheessa iski pieni myrkytysvaihde ja tarjosin semmoisia "puol ylös" tyyppisiä harmonioita, veikeältä kuulostivat stemmat. :)

HEHHE. Jäynää se on pienikin jäynä.
isojussi
16.08.2005 11:04:21
...Jossain vaiheessa iski pieni myrkytysvaihde ja tarjosin semmoisia "puol ylös" tyyppisiä harmonioita, veikeältä kuulostivat stemmat. :)

HOHO!

Eisssss....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Heikki L.
17.08.2005 01:17:01

Kuulostaa tutulta. Hoho.
Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni.
M.i.k.key
17.08.2005 04:01:17 (muokattu 17.08.2005 04:01:42)
Kuulostaa tutulta. Hoho.

Ainiijoo!!! En mä muistanut ollenkaan... hoho!

EDIT: Tai siis en ajatellut...
Mä lopetan nää hommat!
isojussi
17.08.2005 09:38:28
Ainiijoo!!! En mä muistanut ollenkaan... hoho!

EDIT: Tai siis en ajatellut...

Eijjummalaade - et kai vaan Heikin kans leikkiny?

HOHO!
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)