-K- 13.08.2005 20:41:57 | |
---|
Puhutaan nyt tässä samaan syssyyn seiskoista noin yleisestikin: Onkos kukaan testinyt noita Ibanez K7-malleja? Puhuvat niiden olevan parhaimpia seiskoja mitä on, mutta hinta on tosiaan aika korkea. Joo ihan universen tasoisia laadultaan, hieman bassoisempi soundi mahongin ja mikkien takia. Aika tasalaatuisia nuo 1500-2000 seiskat ibalta. Ei suotta elämys. |
Ze Kink 13.08.2005 21:58:53 (muokattu 13.08.2005 22:01:44) | |
---|
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Incarnation 13.08.2005 23:18:53 | |
---|
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
Ze Kink 13.08.2005 23:32:44 | |
---|
Kuvan perusteella se taitaa olla kasariGAS joka teikäläiseen on iskemässä. ;) Sehän tässä on jo iät ja ajat painanut. Kramereita sun muita olen tuolla torilla pariin otteeseen jo kerinnyt etsiskelläkin :) [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Mrezzye 15.08.2005 14:16:08 | |
---|
No joo! Nut olen tässä eilisestä asti tuota Universeä soitellut ja hyvinhän tuolla kaikki luonnistuu. Tutkailin tarkemmin tuota sarjanumeroa ja kävikin ilmi, että kitara on vuodelta -90, eli ensimmäistä Universe -vuosikertaa ever. Onhan tuossa selvästi havaittavissa ajan maitohampaan nakerrus, eli käytössä on ollut, mutta pikkujäljet ei soittamista haittaa. Mahtava tuntuma... kyllä! Nauhoissa on aavistuksen verran kulumaa nähtävissä, mutta ei vielä mitään sellaista että remonttia tarvitsisi vielä lähiaikoina tehdä. Lavan päästä on joskus aikoinaan sahattu sentti pois (eli se alasakara), että kitara on mahtunut laukkuun (itse olisin ehkä uusinut laukun ennemmin), mutta tuokaan ei soittoa haittaa, eikä se esteettisestikään kovin suuri miinus ole. Näitä pikkuvirheitä kyllä kompensoi edullinen hinta ihan riittävästi. Tämä päivän projekti onkin sitten kielien vaihto ohuempiin ja säätäminen niille, sillä UV on ollut "KoRN -miehellä" ja viritys on kellariosastolla. Toivottavasti piakkoin tätä soitinta on kuultavissa sooloskabassa tms. Kuvia laitan, jahka saan digikameran käyttöön. Joskus jos jostain löydän valkoisen Universen, niin sen alta tuo saa väistyä. Toistaiseksi pysykööt arsenaalissa. Rock on dyyds! Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
MYY MULLE UNIVERSE! |
Ai ai ai. Kyllä on ollut aika epeli tuon ex-omistaja kun on raaskinut soittimestaan sahata palan pois. Onneksi olkoon joka tapauksessa! "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
elbowski 15.08.2005 21:14:32 | |
---|
Onnea vaan uuden kepin johdosta, itteäkin vaivaa 7-GAS juuri pahasti. Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45 |
Mrezzye 16.08.2005 08:37:19 | |
---|
Ai ai ai. Kyllä on ollut aika epeli tuon ex-omistaja kun on raaskinut soittimestaan sahata palan pois. Sanopa muuta, ei ollut tosin minulle kitaran myynyt kaveri, vaan joku aiempi omistaja. Ei tulisi itselleni ensimmäisenä mieleen kitaraa pätkiä, jos ei koteloon mahdu. Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
MYY MULLE UNIVERSE! |
Pande 16.08.2005 09:22:41 (muokattu 16.08.2005 09:26:18) | |
---|
Itsellä viimeset 7 vuotta ollu about pelkästään tuo seiska käytössä (eli pikkasen tuunattu Ibanez universe777gr, lähikuva: http://www.cc.jyu.fi/~mkkoykka/pandenkitara.png) eikä mikään kitara jota olen koskaan kokeillut pääse lähellekään samaa tasoa. Tietysti tämä on paljolti tottumiskysymys. Olen myös vakuuttanut tämän kitaran koska mitään yhtä hyvin käteen sopivaa ei ole vielä löytynyt. K7 olen testannut, en tykännyt (vaikka vibrakampi olikin mielenkiintoisen mallinen), mutta vankemman rakenteensa ansioista sopinee jollekulle. RG7621 olen kanssa soitellut, ei pääse lähellekään oman uv:n tasoa, enkä voi suositella kenellekään RG7:n ostoa (ainakaan ennenkuin vastaan tulee hyvä rg-yksilö) Vaikka olenpa kerran kokeillut UV777BK:ta joka oli myös huonon tuntuinen, tiedä sitten olisiko siitä saanut säätämällä pätevän. Kuusikielisistä on vaikea löytää omaan makuuni sopivaa kun on tähän tottunut, jokunen ihan jees yksilö on joskus käteen eksynyt muttei mitään kovin mullistavaa. When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
MetalX 16.08.2005 21:18:20 | |
---|
Kolmen vuoden haku päättyy... Tulossa RG2077 XL,mielestäni paras iban seiska, tai ylipäätään paras seiska..(lähes kaikki iban mallit kokeiltuna) Jötiskää... |
McNulty 16.08.2005 21:41:37 (muokattu 16.08.2005 21:42:22) | |
---|
jos jotain vielä kiinnostaa 7-kielisen hankinta... niin HML:n TV-Sävelessä on kaverin Ibanez UV7 myynnissä... kyseessä siis se musta Universe missä peilipleksi ja se pyramidi-upotus tallan takana. Kitara on lähes käyttämätön ja erittäin siistissä kunnossa. Hintaa sillä on muistaakseni joku 1300e laukun kanssa. PS. tämä siis vain tiedoksi... ei ollut tarkoitus kaupitella sen suuremmin. En saa provikkaa :)) "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
Incarnation 16.08.2005 21:51:10 | |
---|
Kolmen vuoden haku päättyy... Tulossa RG2077 XL,mielestäni paras iban seiska, tai ylipäätään paras seiska..(lähes kaikki iban mallit kokeiltuna) Joka pojan unelma. "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
Super-Jari 16.08.2005 21:54:57 | |
---|
Joka pojan unelma. Tuo outo möykky jossa kielet on kiinni poistaa minut joka poika-listalta. "Pitkä tukka ja juo kaljaaki sillai hevisarvi-tyyliin!" |
-K- 16.08.2005 21:56:14 | |
---|
Joka pojan unelma. X077 XL sopii myös käteeni parhaiten. Ehkä tuo 1077XL voitta kuitenkin loproEDGE:n ansioasta. Ei suotta elämys. |
MetalX 18.08.2005 21:00:53 | |
---|
Kolmen vuoden haku päättyy... Tulossa RG2077 XL,mielestäni paras iban seiska, tai ylipäätään paras seiska..(lähes kaikki iban mallit kokeiltuna) Sain kitaran käteeni ja se olikin 1077xl...onnekseni. Jötiskää... |
nahkalipsi 13.09.2005 11:08:22 (muokattu 13.09.2005 11:09:59) | |
---|
meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti ! |
-K- 13.09.2005 11:26:19 | |
---|
En viitsinyt avaa uutta threadia ni jatkan tätä: Onko kukaan kokeillut tuota ESP LTD SC-607:aa? tarvitse spekuloida. Joo ihan kiva tuo oli, tuosta natural-mallin mahnkibodystä en pitänyt. Mikit ovat aika rouheat, mutta ne ovat luvattoman korkealla, en ainakaan itse saanut mitään hirveän mielekästä soittoasentoa koska talla ja tallamikki olivat niin korkealla. Mutta eiköhän tuohon totu. Itse ajattelin tuommoisen myös jossain vaiheessa ostaa (luetaan parin vuoden sisällä). Hinta/laatu ei ihan toimi. Kyllä tuommoinen made in korea + 1000e hintalappu laittaa vähän miettimään. Ei suotta elämys. |
nahkalipsi 13.09.2005 11:39:54 | |
---|
tuosta natural-mallin mahnkibodystä en pitänyt. Puhut varmaan tuosta baritonista SC-607B:stä? 607:ssa olis vaahteraa tuo body. Hyvä huomio noi mikit, täytyy kiinnittää huomiota kun/jos käyn kokeilemassa. Miten kaula, miltä tuntui soittaa? meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti ! |
-K- 13.09.2005 14:06:19 | |
---|
Puhut varmaan tuosta baritonista SC-607B:stä? 607:ssa olis vaahteraa tuo body. Hyvä huomio noi mikit, täytyy kiinnittää huomiota kun/jos käyn kokeilemassa. Miten kaula, miltä tuntui soittaa? Vähän tukkoon lakattu, ja joo tarkoitin tuota Baritoni-mallia. Ei suotta elämys. |
Santtu_123 13.09.2005 15:00:11 | |
---|
Puhut varmaan tuosta baritonista SC-607B:stä? 607:ssa olis vaahteraa tuo body. Hyvä huomio noi mikit, täytyy kiinnittää huomiota kun/jos käyn kokeilemassa. Miten kaula, miltä tuntui soittaa? Saahan niitä mikkejä laskettua. Ja joops, aikas lakatut kaulat tuntuu olevan noissa mutta siihen tottuu äkkiä. MH-1000 ollu reilun vuoden joten on tullu kokeiltua :) |