Aihe: tama imperialstar
1 2
Reaper_Man
15.08.2005 12:18:11 (muokattu 15.08.2005 12:40:20)
Larssi on käyttäny tuollaisia..

http://www.encycmet.com/equipment/larseq.shtml

Väsynyt läppä, tunnustan..:)

Menin tolle sivulle ja eteen tulee teksti että olen miljoonas vieras ja että mulle tulee rahapalkinto....Kattoonpa sitten huvikseni eteenpäin ja laitoon tietojani, niin nyt pitäis soittaa johonki numeroon ilmaseks....Ei oikeen kehtaa, kumminkin joku virus perkele.....
V-kitara on hevisuunnikas.
ToMi88
15.08.2005 12:35:42

Menin tolle sivulle ja eteen tulee teksti että olen miljoonas vieras ja että mulle tulee rahapalkinto....Kattoonpa sitten huvikseni eteenpäin ja laitoon tietojani, niin nyt pitäis soittaa johonki numeroon ilmaseks....Ei oikeen kehtaa, kumminkin joku virus perkele.....

Heh, minäkin olin miljoonas kun sinne menin:D
Reaper_Man
15.08.2005 12:40:40 (muokattu 15.08.2005 12:42:33)
Heh, minäkin olin miljoonas kun sinne menin:D

Ihme touhua....
Edit: En siis olettanut että sieltä jotain tulisi, kunhan vaan kattoon, ihmettelin ja nauroon...
moderndrummer88
15.08.2005 13:42:14
Ihme touhua....
Edit: En siis olettanut että sieltä jotain tulisi, kunhan vaan kattoon, ihmettelin ja nauroon...

ei ole ihan viisasta laittaa mitään yhteistietoja tuommosiin
T: miljoonas asiakas myös
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
Reaper_Man
15.08.2005 14:09:36
ei ole ihan viisasta laittaa mitään yhteistietoja tuommosiin
T: miljoonas asiakas myös

Tiedän..
Stereophile
15.08.2005 16:25:01

Tulee aina aika-ajoin soiteltua tommoisilla, setti taitaa olla 26" bassari ja 12"+13"+16" tomit (joista vain toinen pikkutomi käytössä). Oikein muhkeat soundit, paitsi että niissä on tällä hetkellä vanhat pinstripet. Pitää katsella tässä myöhemmin, kunhan uusivat kalvoja, miten toimii esim g1 coatedilla...

Hyvät rummut, osta pois.
En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin.
Stereophile
24.08.2005 07:33:29

Nostetaanpas...

Onko kenelläkään kokemusta tommoisesta 26" basarista, minkälaisilla kalvoilla tuon saa potkimaan?

Ja että ainakaan Thomannilta ei löytyny kuin Remoja, tekeekö Evans noin isoja kalvoja?
En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin.
Jemo
24.08.2005 10:36:57

Ei ole kokemuksia tuon kokoisesta, mutta näin kerran kuvan setistä missä oli 28" bassari. Siinä oli joku 10" tai 12" tomi kyljessä kiinni. Oli aika groteski näky.
Haluun kyllä isomman bassarin itellenikin. 22" potkii ihan kiitettävästi jo sekin, mutta haluuuuun aaaaalaaaapääääättäääää...
Joku Maj Karma -tyylinen 24x20 voisi jo alkaa olla lähellä totuutta. Haluan joskus päästä testailemaan tollaista 28 tuumaista. Tai no, jos lähdetään lesoilemaan niin ottaisi samalla 30" bassarin. Onko sellaisia olemassakaan?

-Kamikaze Kettunen
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
hollmi-5
24.08.2005 11:31:50 (muokattu 24.08.2005 11:41:30)
30" bassarin. Onko sellaisia olemassakaan? On toki isoja bassorumpuja. Normaalitilauksesta 28" ja erikseen isompiakin. Remulla, Tommy Leellä ja parilla muullakin on ollut keikkasetissäkin oikein iso bassorumpu.

Marssirummusta on helppo rakentaa settibassari. Jalat kiinni ja menoksi. Riitäisikö 40" alkuun. http://www.ludwig-drums.com/content … ducts/concert_percussion/index.php.

Buddy Rich oli pikkupoikana esiintynyt bassorummun takaa. Mitään ei näkynyt, mutta soolo kuului. Sitten soolon lopuksi esiin ja kumartamaan. Poika kasvoi ja rumpua kasvatettiin tarpeen mukaan isommaksi.
Mika Hollström
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)