KaRa 13.08.2005 12:49:40 | |
---|
Eli RHCP:n Live At Slane Castle keikalla Around The World kappaleen jälkeen Frusciante esittää soolona Beegeessin jonkun kappaleen, mutta minkä.. ihan että osaan ettiä tabut, mutta vaikea ettiä kun en tiiä kappaleen nimeä. En jaksa kirjoittaa allekirjoitusta; se on liian työlästä, enkä näe siinä mitää järkeä. |
M-Q 13.08.2005 14:00:39 | |
---|
Maybe on muistaakseni biisn nimi. Eikä oo BeeGeesiä mun mielestä. Hetkinen, sitten tarvitsen pianon. Sen kuvittelen, se tässä pian on. |
KaRa 13.08.2005 15:03:26 | |
---|
Juu Maybe näyttää olevankin, mutta pitäisi vielä saada esittäjä tietoon.. jos se ei ole tuo Beegees. En sillä ainakaan löydä, eli tuskin on. En jaksa kirjoittaa allekirjoitusta; se on liian työlästä, enkä näe siinä mitää järkeä. |
lxi 13.08.2005 15:15:38 | |
---|
Google kertoi kymmenessä sekunnissa, että biisi on The Chantelsin "Maybe". The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
KaRa 13.08.2005 16:14:57 | |
---|
Itse olen ahkera googlettaja.. minulle ei tarvitse siitä vihjata, mutta on vähän vaikea etsiä kappaleen esittäjää, jos tietää vain kappaleen nimen. En jaksa kirjoittaa allekirjoitusta; se on liian työlästä, enkä näe siinä mitää järkeä. |
Jucciz 13.08.2005 16:33:24 | |
---|
on vähän vaikea etsiä kappaleen esittäjää, jos tietää vain kappaleen nimen. Voisin väittää olevani eri mieltä, mutta mitäpä se hyödyttäisi? Hakuvinkki: "biisinnimi"+"performed by" tai "biisinnimi"+"recorded by" |
lxi 14.08.2005 13:03:09 | |
---|
Itse olen ahkera googlettaja.. minulle ei tarvitse siitä vihjata, mutta on vähän vaikea etsiä kappaleen esittäjää, jos tietää vain kappaleen nimen. Hakusanaksi maybe "live at slane castle" ja ensimmäisestä linkistä löytyy vastaus. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
Kassu 14.08.2005 15:16:42 | |
---|
Itse olen ahkera googlettaja.. minulle ei tarvitse siitä vihjata, mutta on vähän vaikea etsiä kappaleen esittäjää, jos tietää vain kappaleen nimen. Hoho. |
nahkalipsi 14.08.2005 15:39:28 | |
---|
Itse olen ahkera googlettaja.. minulle ei tarvitse siitä vihjata, mutta on vähän vaikea etsiä kappaleen esittäjää, jos tietää vain kappaleen nimen. Hohoo. Biisin nimen jos tietää niin on jo ylihelppoa. Eihän siihen tarvitse kuin pari sanaa biisin lyriikoistakin. meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti ! |
KaRa 14.08.2005 16:36:37 | |
---|
Hohoo. Biisin nimen jos tietää niin on jo ylihelppoa. Eihän siihen tarvitse kuin pari sanaa biisin lyriikoistakin. Saman nimisiä kappaleita sattuu vaan olemaan aika paljon. En jaksa kirjoittaa allekirjoitusta; se on liian työlästä, enkä näe siinä mitää järkeä. |
Saman nimisiä kappaleita sattuu vaan olemaan aika paljon. Joo tod, mut siitä se homma käy vasta mielenkiintoseksi. meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti ! |