Aihe: Meinl-symbaalit
1 2 3 4 517 18 19 20 21
dictatorsh*t
03.07.2005 23:22:24
Tuolla Meinlin kotisivuilla on kattava kokoelma ääniraitoja symbaaleista. Onko joku testaillut, että ovatko ne kuinka hyvin kohdallaan?

Ainakin 18" Raker Medium crash on lähes saman kuuloinen kuin livenä. Kai ne muutkin sitten ovat.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
NKVD
04.07.2005 15:31:58
Tuolla Meinlin kotisivuilla on kattava kokoelma ääniraitoja symbaaleista. Onko joku testaillut, että ovatko ne kuinka hyvin kohdallaan?

Kävin kuuntelemassa samplet ennen Amuneiden ostoa ja kuuntelin ne myös oston jälkeen kun olin peltejä testannut oikeasti ja kyllä niistä helposti samat pellit tunnistaa.
Ottakee tuolta mussiikkia! http://koti.mbnet.fi/pparanta/testi/lucidity/
toni.turpeinen
05.07.2005 19:19:09
Täytyy kyllä sanoa, että oon ollu todella tyytyväinen tohon mun Byzance -kattaukseen. En alunperin, symbaalien ostoa miettiessäni meinliä paljon noteerannut, mutta kun kävin (onneksi) kokeilemassa niin se oli siinä. Vielä kun sain ne hyvään hintaankin...
Varsinkin 18 thin crash on todella hyväsaundinen ja monikäyttöinen pelti. Suosittelen :9
Jeltz
05.07.2005 23:35:57

Kyllä on ihan hyvin kohdillaan, amun medium ride kuulostaa amun medium rideltä, ja classics chinakin classics chinalta.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
NKVD
06.07.2005 00:03:31
Täytyy kyllä sanoa, että oon ollu todella tyytyväinen tohon mun Byzance -kattaukseen.

Mitäs kaikkea löytyy omasta byzance tarjottimestasi?
Ottakee tuolta mussiikkia! http://koti.mbnet.fi/pparanta/testi/lucidity/
toni.turpeinen
07.07.2005 17:18:43
Mitäs kaikkea löytyy omasta byzance tarjottimestasi?

Ihan perusmoposetti, joka riittää mun tarkotukseen ihan hyvin, eli 14" medium hihat, 18" thin crash ja 20" thin ride. Ehkä vois joskus vielä hankkia 19" med.thin crashin...
Magiz
10.07.2005 12:46:15
onko kellään kokemuksia Mb20 pelleistä?
Rummut ja niiden soitto on taidetta.
Heathen
21.07.2005 16:46:10
Ostin tässä sellaisen Meinlin 20" riden kuin Laser - ihan sikana säkissä. Mistään en ole löytänyt kyseisestä pellistä mitään tietoa, en ole edes varma onko kyseessä oma sarja, vai jonkin sarjan tietty malli???
Jos joku osaa vastata niin antaa tulla... Periaatteessahan asialla ei ole mitään merkitystä, sillä pelti on varsin toimiva, perus-Meinl, mutta toisaalta olisi ihan kiva tietää mikä kumman symbaali sitä tuli ostettua..?
Se, joka menettää järkensä on yleensä viimeinen, kuka sitä kaipaa.
dictatorsh*t
21.07.2005 22:42:28 (muokattu 21.07.2005 22:43:37)
Ostin tässä sellaisen Meinlin 20" riden kuin Laser - ihan sikana säkissä. Mistään en ole löytänyt kyseisestä pellistä mitään tietoa, en ole edes varma onko kyseessä oma sarja, vai jonkin sarjan tietty malli???
Jos joku osaa vastata niin antaa tulla... Periaatteessahan asialla ei ole mitään merkitystä, sillä pelti on varsin toimiva, perus-Meinl, mutta toisaalta olisi ihan kiva tietää mikä kumman symbaali sitä tuli ostettua..?

Nimimerkki aplhalla tais olla sellanen, kysy hältä.
Joo, niin on: http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=7281&
HELL-O TO ALL OF YOUR SWINGING PARTS!
gh n
14.08.2005 20:19:13 (muokattu 14.08.2005 20:20:53)
Pörräsin yllätys yllätys Thomanin sivuilla ja löytyi jo täällä sivuilla puhuttu MCS symbaalit http://www.thomann.de/thoiw3_meinl_mcs_beckenset_prodinfo.html

Tuo setti olis aika budjettiin sopiva, ja lähinnä harjoitus käyttöön. Ekalla sivulla taidettiin jo verrata 302:iin, niin onko ne tosiaan sitä luokkaa? Kävin myös kuuntelemassa näytteet Meinlin sivuilla eikä ne nyt ihan kauheat ollu, vaikka oli siellä tietysti parempiakin. Eli mitä mieltä? Ei varmaankaan mitää keikkailua pitäisi paljoa olla. Lähinnä kiinnostaisi Haikka ja Ride. Mutta Classicilla ne menis jo 250€..
..Päärynäjuoma on parasta huumetta..
ToMi88
14.08.2005 20:40:43

Ekalla sivulla taidettiin jo verrata 302:iin, niin onko ne tosiaan sitä luokkaa?

No ei ne kyllä ole niin huonot. Ovat sentään pronssia eikä messingiä. Katos myös tuo sabian b8 sarja tai paiste 502. Tossa Paisteen setissä on haikka ja crash ainakin todella hyvät.
HooHoo
20.08.2005 12:12:06
Päätinpä ostaa keskitason peruspellit, ja päädyin Meinlin Amuniin: "siistin"kuuloiset ja siedettävät hinnat (ja toivottavasti laadukkaat -aiempaa kokemusta ei ole).
Kysäisin Levytykusta tarjouksen 14", 16" ja 18" crasheista + hi-hatista. Himpun päälle 600 pyytelivät. Piruuttani surffailin Saksan nettikauppojakin... Töhmannilla näytti laskuri niinikään seitsemättäsataa, mutta perskutarallaa: Rockshopista (www.rockshop.de) sama kattaus hintaan 485 + postikulut 15 (31,5 kg:aan asti). Nyt on isänmaallisuus koetuksella. Enhän ole HHuono IIhminen, jos tilaankin sakuilta??
Shitmanek
20.08.2005 12:17:43
Päätinpä ostaa keskitason peruspellit, ja päädyin Meinlin Amuniin: "siistin"kuuloiset ja siedettävät hinnat (ja toivottavasti laadukkaat -aiempaa kokemusta ei ole).

Minä ainakin tykkään, hyvät pellit mielestäni.
Stratton
21.08.2005 21:17:26
Rockshopista (www.rockshop.de) sama kattaus hintaan 485 + postikulut 15 (31,5 kg:aan asti). Nyt on isänmaallisuus koetuksella. Enhän ole HHuono IIhminen, jos tilaankin sakuilta??

Onko tuo rockshop luotettava liike siinä kun thomannkin? Itsekin ehkä aikeissa sieltä tilata.
Suomen virallinen Lars Ulrich.
Blitz
22.08.2005 00:14:26
Kokemuksia rockshopista tännekin!
'Cos if you find a stranger in town, you can fucking kill him!
HooHoo
22.08.2005 07:35:40
Ensikontakti oli ainakin meikäläisellä lupaava. Lauantaina täyttelin ostoskoria nettisivuilla, mutta en enää löytänytkään 16" medium crashia. E-mail tiedustelua siis kehiin. No, vastaus tuli 5 minuutissa, eritt. hyvällä englannin kielellä, ja liitteenä oli kirjallinen tarjous kaikista haikailemistani lätyistä sekä kehotus vahvistaa s-postitse, mikäli ko. kasan haluaisin tilata. Saksalaista pedanttisuutta tosin tuli myös kuvaan mukaan: Ainakin näin "sivuoven" (=sähköpostin) kautta ostettaessa rokkizhopin sedille piti myös faksata allkirjoitettu tilausvahvistus ja kuva visa-kortista ja ajokortista. Vastausviestin mukaan kama lähtee tuleen tällä viikolla... saas nähdä jatkuuko äijien ripeys prosessin loppuun asti...
HooHoo
26.08.2005 07:42:27
Nonniiii...
Tänään tuli e-mailivahvistus paketin lähtemisestä, eli 5 pvää tilaamisesta. Tilaamaani 10" splashia ei ollut, se tulee viestin mukaan postikuluitta syyskuussa (tarkempaa ajankohtaa ei kerrottu). Tnöffmannin tasoa & tyyliä siis palvelu tähän mennessä.
Pikaisena mutu-arviona tarjoaisin muuten seuraavaa: Rockshop, Drumsonly, Musik-Service ja Music store Köln on kyllä ihan tsekkaamisen arvoisia, jos Saksasta aikoo kamaa tilailla: kaikki tuntuu yrittävän T-kaupan hintoja kampittaa, kuka enemmän, kuka vähemmän ja tuotteessta riippuen tietty...
ultra
27.08.2005 19:56:55
Minä tein online-tilauksen viikko sitten lauantaina ja sain siitä vahvistuksen mailiini sunnuntaina. Maanantaina aamupäivällä minulle soitti ystävällinen nuorimies, joka puhui saksalaisittain loistavaa englantia. Faxasin luottokortti / henkkarikuvat heille ja tavara luvattiin laittaa samana päivänä
DHL:llä tulemaan ja näin myös tapahtui. Olisin saanut romut jo torstaina - kotiovelle kannettuna, mutta omien menojeni takia jouduin sopimaan toimituksen maanantaiksi. Jos tavara on sitä mitä tilasin ja tulee ehjänä perille sitten maanantaina, niin en voi kuin totisesti kehua tuo puodin meininkiä ja palvelua. Hinnoista puhumattakaan..
I'm a gooner Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan..
ultra
29.08.2005 21:04:18
Jos tavara on sitä mitä tilasin ja tulee ehjänä perille sitten maanantaina, niin en voi kuin totisesti kehua tuo puodin meininkiä ja palvelua. Hinnoista puhumattakaan..

Oli kaiken lisäksi erittäin hyvin pakattu. Suosittelen siis lämpimästi.
I'm a gooner ...Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. Halavalla lähtöö:)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)