Aimo 23.05.2003 20:55:41 | |
---|
Ostin tuommosen hi-hatin 220e. Olen todella tyytyväinen, erittäin hyvä ääni. Kannattaa harkita nuita meinlejä, ovat hinta/laatusuhteeltaan hyviä. Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
Mikko A 23.05.2003 23:34:07 | |
---|
Minäkin kokeilin Hiihtolomalla Helsingissä käydessäni Meinlin haitsuja ja nuo Byzancet oli kyllä aika hyvät eikä ollu kalliit. Niitä halvempia Meinlejä en kyllä menis suositteleen, mutta sehän on vain mun mielipide... “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Vikmani 23.05.2003 23:52:04 | |
---|
mullakin on meinliä, 6" byzance splash. Kyllä noi halpispellit toimii hyvin effektipelteinä esim. päällekkäin. Ja vielä kun noiden halpispeltejen mukana tulee kaikkea muuta kivaa. mä sain lehmänkellon kun tilasin chinan ja pienen splashin. alle 100e koko setti get up ofta that thing. It makes you feel better. |
efunkelist 24.05.2003 17:13:25 | |
---|
Kuulinpa sellaista eräältä soitinkauppiaalta että meinlin pellit tehdään melkein samassa osoitteessa kuin paisteen pellit (tyyliin sama rakennus mutta eri halli tai jotain) ja että ainakin tehtäis samoista raaka-ainekönteistä. Puhui että "samoista lätyistä sorvataan"... Siis samaa meininkiä kuin volkswagen/seat ja kyllähän te tiedätte nuo autojutut... sama tekniikka mutta merkki maksaa. Pätiskö pelteihinkin? Vois olla. Mutta silti epäilen tätä juttua sillä headliner=halpa meinl ja meinl=halpa paiste niin sehän on melkein paiste=headliner joka on sama kuin sanois paska=suklaata. en o meinlejä vielä kolistellu, mutta olen ajatellut niihin tutustua. yksi headlinerin splässi mulla on ja se on mielestäni jopa ihan kohtuullinen eikä hintaa ollu kevyttä perjantai-iltaa enempää. suuresti kiinnostaa ainakin se meinlin splash+china+lehmis-paketti. |
Mikko A 24.05.2003 18:15:26 | |
---|
Kuulinpa sellaista eräältä soitinkauppiaalta että meinlin pellit tehdään melkein samassa osoitteessa kuin paisteen pellit (tyyliin sama rakennus mutta eri halli tai jotain) ja että ainakin tehtäis samoista raaka-ainekönteistä. Puhui että "samoista lätyistä sorvataan"... Ihan hyvin ne voidaan tehdä samasta materiaalista. Tehdäänhän Paisteen 802-, alpha-, 2002-, Innovations- ja Dimensions-sarjatkin ihan samasta materiaalista eli CuSn8-pronssista, eikä ne siltikään ole samanlaisia/-tasoisia plättyjä. Taitaa Meinl-kauppias (tai Paiste-dissaaja) vain käyttää viimeistä epätoivoista konstiaan saada kamansa kaupaksi... “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
JanneeBDB 25.05.2003 10:27:07 | |
---|
Ostin tuommosen hi-hatin 220e. Olen todella tyytyväinen, erittäin hyvä ääni. Kannattaa harkita nuita meinlejä, ovat hinta/laatusuhteeltaan hyviä. Juu, meinlithän on erittäin hyviä peltejä, aivan samaa luokkaa, kuin sabian, zildjian tai paistekin yms. Ne on vaan tosiaan halvempia, ja mikäs sen mukavempaa soittajan kukkarolle :) Pitää itsekin ostaa muutama meinlin pelti tässä kesällä.. JS.JJS.JJJS. |
Bacchus 25.05.2003 11:46:31 | |
---|
Ei noista halvimmista Meinleistä oo oikeen mihinkään. Sellasta 302- tasoa. Mut kalliimmat meinlit voikin olla jo ihan passeleita peltejä, en oo ite niitä vielä kokeillu, mut kiinnostais kyllä vähän testailla. Pitää vierailla levytukussa joku päivä... "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Ei noista halvimmista Meinleistä oo oikeen mihinkään. Sellasta 302- tasoa. Mut kalliimmat meinlit voikin olla jo ihan passeleita peltejä, en oo ite niitä vielä kokeillu, mut kiinnostais kyllä vähän testailla. Pitää vierailla levytukussa joku päivä... Eihän Levytukussa oo Meinliä... Tai ei ainakaan sillon ollu ku viimeks siellä kävin. Tosin turhahan mun on urputtaa kun en oo Helsinkiläinen =) Mutta Millbrookillahan sitä Meinliä löytyy, käyppä siellä. “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
lethus1 25.05.2003 13:01:50 | |
---|
Eihän Levytukussa oo Meinliä... Tai ei ainakaan sillon ollu ku viimeks siellä kävin. Tosin turhahan mun on urputtaa kun en oo Helsinkiläinen =) Mutta Millbrookillahan sitä Meinliä löytyy, käyppä siellä. On siellä nyt. Ollut n. 2-3 viikkoa tms. Sielläpä testailin 20" Byzancen chinaa ja voeee helvetti kun oli kauniin kuuloinen peli. Myös krässit toimi Byzancelta hyvin. Classicceja ja Amuneita en paljon testannut. Amunit oli sellaisia paistemaisia meikäläisen makuun, eli en tykkää hirveästi.
|
Bacchus 25.05.2003 13:19:35 | |
---|
Meinlejä on ollu levytukussa ainakin pari kuukautta. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Bacchus 25.05.2003 13:20:38 | |
---|
Muistatko missä hintaluokassa noi Byzancen chrashit pyörii? "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Mikko A 25.05.2003 13:57:08 | |
---|
Meinlejä on ollu levytukussa ainakin pari kuukautta. No enpä oo käyny siellä pariin kuukauteen =) “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Paas 29.05.2003 10:18:04 | |
---|
Levytukkuhan lopettaa Paisteen myymisen ja siirtyy Meinleinih. |
Bacchus 29.05.2003 15:40:55 | |
---|
Käväsin tuolla Levytukussa eilen, ja vaikutti kyllä lupaavilta peleiltä noi Meinlin Amun- ja Byzance-sarjat. Pitää joku päivä käydä paremman ajan kanssa testailemassa oikeen kunnolla. Varsinkin Amunin Power haikat ja Byzancen heavy haikat vaikutti mielenkiintosilta. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Suchinenu 29.05.2003 18:37:53 | |
---|
Juu.. hyvä kun kuulee positiivisia juttuja noista byzanceista. Oon nimittäin ite hankkimassa just nuo heavy haikat, heavy riden ja medium thin tai medium crashin. Ja semmosta luin tosta byzancesta että noi heavy haikat on ehkä paremminkin mediumit.. eli siis mediumit on vielä kevyemmät kun nimi antaa ymmärtää! |
Warhead 16.06.2006 23:51:25 | |
---|
Hienoja symbaaleja! Ja mikä ulkomuoto! Sattuuhan se kun lyödään... |
Jeltz 17.06.2006 00:08:36 | |
---|
Hienoja symbaaleja! Ja mikä ulkomuoto! Hieno nosto! (Onhan ne byzancetkin hyviä, mutta lienee tuo todettu jo aikaisemmin.) |
fish-eye 17.06.2006 12:56:29 | |
---|
Hienoja symbaaleja! Ja mikä ulkomuoto! mikäs tää juttu nyt on? There is no life like no life! |
Nolte 17.06.2006 13:01:06 | |
---|
mikäs tää juttu nyt on? Veikkaisin etanolipohjaisen aivomyrskyn hulppeaa lopputuotetta. Hyvät kamat - huono soittaja! |
HCW 17.06.2006 16:29:11 | |
---|
Kyyllähän nuo Byzancet on todettu hyviksi. Kokemusta on 8" ja 10" splässeistä sekä 20" flat ridesta sekä 22" momentum ridesta. Hyvin toimivat. "Olen joskus jopa miettinyt munan teippaamista kapulaan, mutta muoto on hankala ja kapulan balanssi hukkuu" - RM_Wispila |