Aihe: Jälleen V-Ampista
1
Noidan Nuoli
24.05.2003 22:40:55
Nyt on tilattu v-amp2 thomannilta ja tulevaisuutta ajatellen kysyin yhtä asiaa.

Ensisijaisesti ostin sen kotikäyttöön(äänitykset, harjoittelu..). Mutta jos innostun käyttään sitä bändikäytössä niin minkälaisia mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja siihen olisi.

Olisiko pääteaste + kaappi hyvä yhdistelmä vai suoraan PA:n läpi? Kertooka hyvät ihmiset te?

Kiitos!
"En se minä ollut..."
vilzi
26.05.2003 15:15:01
Parhas soundi (omasta mielestäni) tulee, kun pistää vampin suoraan PA:han kiinni. Vampissahan on kaikki (mallinnettuna) mitä soundiin tarvitaan. Mikserin säädöt kannattaa pitää aika neutraalina, ja säätää soundi kohdalleen itse vampista.
Noidan Nuoli
26.05.2003 15:21:08
Parhas soundi (omasta mielestäni) tulee, kun pistää vampin suoraan PA:han kiinni. Vampissahan on kaikki (mallinnettuna) mitä soundiin tarvitaan. Mikserin säädöt kannattaa pitää aika neutraalina, ja säätää soundi kohdalleen itse vampista.

Eli kitarat tulisi samoista kajareista ulos kuin laulu/synat?
"En se minä ollut..."
Kore
26.05.2003 17:55:17

Eli kitarat tulisi samoista kajareista ulos kuin laulu/synat?

Jep.
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys.
Jaz
27.05.2003 13:15:10

Kummallakin tavalla kytken treeneissä ja jopa keikalla, riippuu ihan siitä kuinka laiska olen. Taih no yleensä vedän sen nupin efektilenkin paluuseen mutta lasketaan varmaan tuohon pääte+kaappi-sarjaan. Yleensä otan pääte+kaappi-yhdistelmään kytkettäessä kaappimallinnukset pois L2 ja jos laitan suoraan PA-han niin laitan L1 asetukset päälle.

Sä siis käytät tuota keikallakin? Käytätkö vampin mukana tullutta pedaalia vai ostitko sen 16 euron midipedaalin?
superfly
27.05.2003 13:38:56
16 euron midipedaalin? Mikä?
Harppu on alaston piano
Jaz
27.05.2003 14:38:15

16 euron midipedaalin? Mikä?

Kerpele jäi nolla pois, eli vähän yli 160 euroa tais olla thomannilla sellainen missä on kymmenisen switchiä ja kaks expressiopedaalia
Kimble
27.05.2003 14:41:40

Kerpele jäi nolla pois, eli vähän yli 160 euroa tais olla thomannilla sellainen missä on kymmenisen switchiä ja kaks expressiopedaalia

149€

http://www.stpaulssound.fi/soittimet.htm
Te olette muuli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)