Jabbe 12.08.2005 22:51:48 | |
---|
Hoho, susta tulis varsinainen bisnesmies...ollaan tässä naureskeltu noille "kaupoille" jo muutamaan otteeseen :) Se parhaiten nauraa joka... Dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. |
Fuzzy Boner 13.08.2005 01:58:11 | |
---|
Se parhaiten nauraa joka... ...soittaa gospelia? Yeah! |
Jabbe 13.08.2005 08:58:51 | |
---|
...soittaa gospelia? Amen. Dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. |
Fuzzy Boner 13.08.2005 09:01:23 | |
---|
Amen. Yeah! Mä arvon vielkii tota onks toi lintu vai kala toi NS Yeah! |
mr.muzak 13.08.2005 14:50:51 | |
---|
Yeah! Mä arvon vielkii tota onks toi lintu vai kala toi NS Pitäisköhän jonkun aloittaa NordStage -uskonto tänne mnettiin niin kohta sulla ois niitä kaksi...?:) |
Jabbe 13.08.2005 22:15:22 | |
---|
Yeah! Mä arvon vielkii tota onks toi lintu vai kala toi NS Jos sil tekis mitään niin oisin kai hehkuttanu sitä ainaki vuoden ennen ilmestymistä? ;) Dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. |
U.Honey 13.08.2005 22:36:21 | |
---|
My name is Baron, U.Honey Baron. |
M.i.k.key 13.08.2005 23:58:16 | |
---|
Jos sil tekis mitään niin oisin kai hehkuttanu sitä ainaki vuoden ennen ilmestymistä? ;) Kukin tekee tyylillään, mä joudun kyllä todnäk tuommoisen hankkimaan. Tänään alkoi muuten Fantomi kettuilemaan, sisällä jotain irti ja filtterinupit ollut jo pitkään paskana... josko jo ensi viikolla sais vietyä sen huoltoon... Mä lopetan nää hommat! |
Kukin tekee tyylillään, mä joudun kyllä todnäk tuommoisen hankkimaan. Tänään alkoi muuten Fantomi kettuilemaan, sisällä jotain irti ja filtterinupit ollut jo pitkään paskana... josko jo ensi viikolla sais vietyä sen huoltoon... Mulla kans fantom temppuilee... Sitä se on ku tekee duunia. Stagea EN suosittele, ei se niin kova oo. Elektro+motiivi ajaa asian ja joku hyvä säpi viel siihen. Jabbe voi piipittää ny ihan rauhassa mitä vaan mut näin se vaan on. Yeah! |
isojussi 14.08.2005 04:23:19 | |
---|
Mulla kans fantom temppuilee... Sitä se on ku tekee duunia. Stagea EN suosittele, ei se niin kova oo... HAHAA! Minähän sanoin! Testaa nysse mun vaihtoehto. Käyt vaan siä Tuusulassa. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Windreaper 14.08.2005 05:30:43 | |
---|
Tänään alkoi muuten Fantomi kettuilemaan, sisällä jotain irti ja filtterinupit ollut jo pitkään paskana... josko jo ensi viikolla sais vietyä sen huoltoon... Tsiisus heti laite auki ja irtoroju talteen ettei mene laite oikoseen :). Vähemmälläkin saa synan ja ittensä hengiltä. Oon löytäny kiippareideni sisältä vuosien varrella mielenkiintoisia esineitä - kumilenkkejä, paperiliittimiä, lyijykynän (!) jne. Noi Fantomin potikat on kyllä aika ala-arvoiset - hytkyy miten sattuu.
|
Jabbe 14.08.2005 10:23:40 (muokattu 14.08.2005 10:24:55) | |
---|
Jabbe voi piipittää ny ihan rauhassa mitä vaan mut näin se vaan on. Joojoo. Sanokaa mitä sanotte mut oon tyytyväisempi nykyisiin ratkaisuihini ku Motifiin, ny voi valita sopivan pelin aina keikan mukaan eikä tarvi tehä nii paljo kompromissei. Mulla kato on nyt aika vakiintuneet rempat joiden mukaan pystyy suunnittelee sopivat setit. Ei tarvi synabrasseja ni ei tarvi Motifiakaan... ;) Motif (kuten Fantomki) on vähä sellane paljon-kaikkea-mut-ei-oikein-mitään-loistavasti, tosin toisaalta siinä myös todella on paljon kaikkea. Makuasioithan nää tosin on ja omien tarpeiden mukaan ne kamat. Mä tykkäänn kuitenki sellasista soittimista jotka keskittyy yhteen juttuun ja hoitaa sen hyvin: piano pianoihin, urku urkuihin, syna syniin ja sämplerit sämpläykseen. Elektrohan tietty on tällanen ja siks hyvä. En vaan tykkää siit väristä... :/;) EDIT: Ootko muuten Pussy tota S90ES soittanu? Vois olla sun juttu.. Dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. |
Fuzzy Boner 14.08.2005 10:34:08 | |
---|
Joojoo. Sanokaa mitä sanotte mut oon tyytyväisempi nykyisiin ratkaisuihini ku Motifiin, ny voi valita sopivan pelin aina keikan mukaan eikä tarvi tehä nii paljo kompromissei. Mulla kato on nyt aika vakiintuneet rempat joiden mukaan pystyy suunnittelee sopivat setit. Ei tarvi synabrasseja ni ei tarvi Motifiakaan... ;) Motif (kuten Fantomki) on vähä sellane paljon-kaikkea-mut-ei-oikein-mitään-loistavasti, tosin toisaalta siinä myös todella on paljon kaikkea. Makuasioithan nää tosin on ja omien tarpeiden mukaan ne kamat. Mä tykkäänn kuitenki sellasista soittimista jotka keskittyy yhteen juttuun ja hoitaa sen hyvin: piano pianoihin, urku urkuihin, syna syniin ja sämplerit sämpläykseen. Elektrohan tietty on tällanen ja siks hyvä. En vaan tykkää siit väristä... :/;) EDIT: Ootko muuten Pussy tota S90ES soittanu? Vois olla sun juttu.. Täytyy tsekata.. Toi Stage on jotenkin viel enemmän sellanen paljonkaikkeashow.. Motifiaki käytän synana; toimii kivast. Elektroa keikkaurkuna/rhodesina/clavina. Ny se kunnon piano puuttuu. Mites se RD Jabu?? Yeah! |
Jabbe 14.08.2005 10:42:20 (muokattu 14.08.2005 10:43:38) | |
---|
Täytyy tsekata.. Toi Stage on jotenkin viel enemmän sellanen paljonkaikkeashow.. Motifiaki käytän synana; toimii kivast. Elektroa keikkaurkuna/rhodesina/clavina. Ny se kunnon piano puuttuu. Mites se RD Jabu?? Mä tykkään RD:stä, oon vetäny paljon pianokeikkoi sil ja siihen se kyl sopii. Torstaina oli 3 tunnin maraton eikä kyllästyny soundiin/tatsiin. Ihanan kevyt roudatakin. Rhodesikin on ihan jees mut ei se sit oikein muuhun enää toimi. Tatsiltaan ehkä liian kevyt sulle, ootko RD700SX tsekannu? Siinä vähän jämäkämpi ja lisäks se parempi pianosoundi ku kolmesatasessa (300SX siis sama ku Fantom X:ssä). Toi S90ES sisältää kait myös jonku uuden pianosoundin, ja siinähän on kaikki Motifin soundit, joten se ois melkeinpä vaihtoshow sit. Tsekkaa molemmat. Mä oon vaihteeks aika tyytyväinen siihen mitä mulla on. Tosin rhodesi pitäis saada! Ei kellään ois? ;) Dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. |
Notefix 14.08.2005 11:07:16 | |
---|
Joojoo. Sanokaa mitä sanotte mut oon tyytyväisempi nykyisiin ratkaisuihini ku Motifiin, ny voi valita sopivan pelin aina keikan mukaan eikä tarvi tehä nii paljo kompromissei. Hyvä jos tollanen kelpaa sulle...muilla on erilaiset tarpeet, ja maut. Tällä hetkellä isot Fantomit ja Motiffit vaan tuntuu olevan ainakin ykkösluokan äijien valintoja. Nykyään 3 kiipparilla voi hoitaa minkä tahansa keikan helvetin hyvillä soundeilla, which is nice. Mun Motiffi on backlinella vuokralla jatkuvasti. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Jabbe 14.08.2005 11:15:25 (muokattu 14.08.2005 11:16:57) | |
---|
Hyvä jos tollanen kelpaa sulle...muilla on erilaiset tarpeet, ja maut. Tällä hetkellä isot Fantomit ja Motiffit vaan tuntuu olevan ainakin ykkösluokan äijien valintoja. Nykyään 3 kiipparilla voi hoitaa minkä tahansa keikan helvetin hyvillä soundeilla, which is nice. Mun Motiffi on backlinella vuokralla jatkuvasti. Nii siis nois isois on just se et niissä on kaikkee. Ite taas vedän esim. Jamstreamin keikat pelkällä VK:lla, ei tarvi muuta ku hammondii ja wurlyy, vähän pianoa. Ja loistot soundit. Yksinkertainen on kivempaa. Tietty jos pitäs tehdä paljo erilaisii keikkoi mis joutuis aina ettii eri soundeja ni sit joku Mo/Fan/Tri ois se peli. Ja niihin juttuihin mihin tarvii erikoisempia soundeja voi käyttää läppäriä, sampletank ja battery hoitaa kaiken. Tosin paras keikka soittimien suhteen oli tässä taannoin eräs jäähallikeikka, jossa oikee rhodesi ja VK. Ei paljon muuta tarvinnu ku rhodesia, sil kuulosti kaikki törkeen hyvältä. Tuli sellanen olo et joo, kyl tää aina Motifin voittaa. :) Dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. |
Notefix 14.08.2005 11:39:34 | |
---|
Joo, jokainen tavallaan...niin hyvä tulee. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
M.i.k.key 14.08.2005 16:13:44 | |
---|
Mun keikkasetti on lähes aina joko: Fantom S88+Electro (ei tarvi mikseriä kun electron vetään fantomin läpi) tai Fantom+Motif ES6+VK8m (joutuu pitään pikkumikseriä mukana) Viime aikoina microKorg on tauon jälkeen mukaan keikalle. Kyllä mä meinaan tsekata silti tuon Stagen, meillä kaikilla on vaan niin omat tarpeet Mä lopetan nää hommat! |
isojussi 14.08.2005 19:46:49 | |
---|
Mulla kun ei oo kun se 01wa (76:nen pro) niin on tullu rakenneltua kaiken maailman shittisplittejä ja sohlattua lisämodulien kans. Nykyään tuntuu, et koskettimia on kivampi humppakeikallakin vetää "kiipparisaundeilla", eikä millään apinointisampleilla.... Kunnon lepasaundilla voi ihan hyvin vetää brassistemmat. Jaahans. Ämmien keihäskisa on ohi ekan kierroksen jälkeen.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
U.Honey 14.08.2005 22:39:28 | |
---|
Kunnon lepasaundilla voi ihan hyvin vetää brassistemmat. Poika, alat oppia! ;-) My name is Baron, U.Honey Baron. |