Aihe: Jotain Danelectron pienistä pedaaleista.
1
Penasol
24.05.2003 15:52:31

Katselin tässä noita Danelectron pieniä efektiä, ja ajatus useammankin sellaisen ostamisesta hyökkäsi päähäni.
Ajattelin lähinnä tällaisten hommaamista:
http://www.danelectro.com/fc.htm
http://www.danelectro.com/pbj.htm
Ovatko nuo pienet pedaalit yleensä soundeiltaan hyviä? Olen kuullut joillain olevan ongelmia niiden kestävyyden kanssa, mutta onneksi en rankaise kamojani, uskon niiden kuitenkin edes jonkin verran kestävän. Jos ei, niin tekee jostain hernerokka- purkista uudet kuoret..
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
benny
24.05.2003 16:47:08

Minulla on Kalat ja perunatikat. Se on aina päällä ja se myös toimii loistavasti. En keksi juuri nyt syytä miksi pitäisi omistaa joku kalliimpi EQ. Tuosta "delaysta" en sitten mene takuuseen. En mielellään ostaisi noita minipedaaleita joita tarvitsisi koko ajan polkea päälle ja pois.

kiteytettynä: EQ rokkaa.
shitfuck inc.
HS
24.05.2003 19:25:27
Terve

Tuna Melt tremolo on omassa käytössä osoittautunut varsin oivalliseksi vehkeeksi. Kestänytkin on (toistaiseksi).
Suosittelen :)
Huomio, työnjohtaja! Viitospenkin mutterit ovat löysällä!
D-Kay
24.05.2003 19:35:09

Minulla on Kalat ja perunatikat. Se on aina päällä ja se myös toimii loistavasti. En keksi juuri nyt syytä miksi pitäisi omistaa joku kalliimpi EQ. Tuosta "delaysta" en sitten mene takuuseen. En mielellään ostaisi noita minipedaaleita joita tarvitsisi koko ajan polkea päälle ja pois.

kiteytettynä: EQ rokkaa.

Sama juttu. Fish & Chips on hyvä, jos pitää eq:ta koko ajan päällä, mutta jos tarkotuksena polkea sitä vähän väliä, niin itse ainakin ostaisin jonkun kestävämmän eq:n.
"you'll be a lover in my bed and a gun to my head" -Billy Corgan
zorro
26.05.2003 11:42:13
Terve

Tuna Melt tremolo on omassa käytössä osoittautunut varsin oivalliseksi vehkeeksi. Kestänytkin on (toistaiseksi).
Suosittelen :)

Mutta tuossa on sellainen ongelmallinen tilanne (kuin myös kaikissa dan`o minipedaaleissa) että se kytkin on vittumainen.

Minulle varsinkin on tärkeää että tremolon saa Varmasti päälle, koska itse käytän sitä lisä maisteena vingutuksissa. (Se on sitten vittumainen ku vinguttaa ja laittaa tremolon päälle ja on laittavinaan sen pois päältä eikä se mennytkään. Sitten ku soittaa komppia niin kuuluu että ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta---- jii en ei)
jos se et ole sinä.... se on joku muu!
Zarmo
26.05.2003 11:59:06

Minulla on kaverilta lainassa Grillattu juusto-distortion. Sitä ei kyllä voi käyttää juuri muuten kuin huumorimielessä. Ihan hyvin se kyllä on toiminut.
Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa.
askomiko
27.05.2003 20:34:57
Minulla oli Surf ja pieru -kompressori. Siitä kuului venäjän radio, ja se hajosi ensimmäiseen patterinvaihtoon. Eli ihan hyvä peli. :)
PoLFus
28.05.2003 07:38:57

kokemuksia siitä mini delaystä?
Billsner
28.05.2003 08:38:47
kokemuksia siitä mini delaystä?

Pistäkää samalla kokemuksia Black Coffee pedaalista (jos kellään on).
benny
28.05.2003 12:08:17

Minulla oli Surf ja pieru -kompressori. Siitä kuului venäjän radio, ja se hajosi ensimmäiseen patterinvaihtoon. Eli ihan hyvä peli. :)

Onneksi sieltä ruskiradiosta ei tule musiikkia vaan jotain epämääräistä mölinää. Pitää varmaan vaihtaa kompuraa radiottomampaan %)
shitfuck inc.
Gimba
28.05.2003 18:40:00

Mulla on black licorice, eli käytännössä black coffee oktaaverilla. On vähän liian humiseva ja suriseva makuuni. Vitossoinnuilla toimii parhaiten; bassoa löytyy aivan mahottomasti. Vaihtaisin kyllä mielelläni tuon pienen monsterin johonkin rokkisäröön...
JM
28.05.2003 19:23:05
Mulla on ollu jo pari kolme vuotta se "T-bone distortion". En oo kyl käyttäny ku pari kolme kertaa. Se tosiaa tarviis EQ:n kaveriks, on muuten tosi tumma soundi. Kertookaahan lisää siitä kala- ja perunatikku spedusta. Onko hintansa väärti?
"Kyllä mies kivun kestää, mutta ei häpeää!" T.Rautianen
Turpa
28.05.2003 21:21:57
Kertookaahan lisää siitä kala- ja perunatikku spedusta. Onko hintansa väärti?

Pesee mielestäni useat kalliimmat, kuten esim. Bossin EQ-pedaalin ja maksaa vain murto-osan Bossin hinnasta. Kytkintä painaessa on kuitenkin hyvä ottaa kenkä jalasta ja vain isovarpaalla hipaista, ettei mene kytkin ja pian samalla koko suloinen pikku ekvalisaattori rikki. Varovasti toimien hoitaa kyllä tehtävänsä erittäin kiitettävästi.
A. Järvinen
17.06.2003 22:03:05
Pesee mielestäni useat kalliimmat, kuten esim. Bossin EQ-pedaalin ja maksaa vain murto-osan Bossin hinnasta. Kytkintä painaessa on kuitenkin hyvä ottaa kenkä jalasta ja vain isovarpaalla hipaista, ettei mene kytkin ja pian samalla koko suloinen pikku ekvalisaattori rikki. Varovasti toimien hoitaa kyllä tehtävänsä erittäin kiitettävästi.

Miten ois jos pistäs kunnon kytkimen (mitä saa elektroniikkaliikkeistä) ja nakkais metalliseen koteloon?
fridgebuzz
18.06.2003 09:51:13

Miten ois jos pistäs kunnon kytkimen (mitä saa elektroniikkaliikkeistä) ja nakkais metalliseen koteloon?

Kuulemma pirun hankalaa hommaa, tuolla amerikan maalla harmonycentralin foorumissa ovat harrastaneet tuota. Vaikeat piirilevyt kuulemma, ja muutenkin menee melko epämääräiseksi.
"Majatalossa, huonossa hapessa; teen matkan, untani jatkan."
OSTETAAN: True Bypass -boksi, Volume-boosteri (itsetehdytkin kelpaavat)
TexasFlood
18.06.2003 16:23:13

No, tää on taas sarjassamme SUPER-HOHO =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)