Lennu 12.08.2005 13:45:10 | |
---|
Mä en voi uskoa että ihmiset ostaa tota levyä!! Millaset ihmiset sitä oikeen ostaa? Se on tietty ihmistyyppi. Tunnen semmoisia monia, mutta en tiedä onko ne jo ostaneet. Niiden mielestä kaikki tämmönen kivakiva on hassua. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
weetube 13.08.2005 15:10:45 | |
---|
ja biisin tekijähän menee nauraen pankkiin! että sylettää... "Hätäkös tässä on,valmiissa maailmassa?" |
SandOfTime 13.08.2005 15:32:36 | |
---|
Hohoijaa! Nyt on sit tehty amiscorolla-teinipoppi hommaa smurffeista, koppakuoriaisista, krokotiileista, kaiken karvaisista elukoista, mitä maa päällään kantaa, kuten poliitikoista...ja nyt vielä sammakosta. Mikähän mahtaa olla seuraava eläinkuntamme jäsen, joka löytää tiensä lapsien sydämeen? Never been better... |
Numbie 13.08.2005 15:41:30 (muokattu 13.08.2005 16:00:00) | |
---|
Mikähän mahtaa olla seuraava eläinkuntamme jäsen, joka löytää tiensä lapsien sydämeen? Se laulava kala oli ihan mahtava! Siis sellainen kalataulu joka laulaa apaattisella äänellä jotain bluesbiisiä. "Take me to the river, wash me down...". Don't Worry, Be Happy tais olla toinen biisivaihtoehto. Olin amis ja kuuntelen Dream Theateria, missä vika? Kuuntelisit vaan sitä Crazy Frogia.
Poppamies #2 |
SandOfTime 13.08.2005 16:19:23 | |
---|
Se laulava kala oli ihan mahtava! Siis sellainen kalataulu joka laulaa apaattisella äänellä jotain bluesbiisiä. "Take me to the river, wash me down...". Don't Worry, Be Happy tais olla toinen biisivaihtoehto. Taidanpa alkaa heti tekemään näihin iskeviä amistaustoja...Jos olis ens kesänä mun vuoro rikastua... Never been better... |
Aerodactev 13.08.2005 16:22:46 | |
---|
Long = progressive = good
|
Juntunen 13.08.2005 16:42:29 | |
---|
Olette vaan kateellisia ettekä osaa...sanoa ting ting niinkun toi sammakko joka on selvästikin lähtöisin ihan autotalleista ja pikku lavoilta ja tota. Niinpä. Minusta tää on vaan hienoa ja kaikki propsit sammakoille. Ne on sentään tehny tätä juttua monta vuotta DIY-meiningillä ja tosiaan kiertäneet pikkulavoja. Tämä on monen vuoden sitkeän yrittämisen tulos. Tosin mä en ite enää niin tykkää tästä uudesta matskusta. Vanhempi oli parempaa. |
carnation 13.08.2005 16:51:49 | |
---|
Tosin mä en ite enää niin tykkää tästä uudesta matskusta. Vanhempi oli parempaa. Niin, silloin soittoäänenä se oli paras. Heti kun tuli kokonainen levy niin homma kusi reisille. KAUPALLISTA SKEIDAA NYKYÄÄN! "Etsin itseäni, mmm." |
James Mc Brown 13.08.2005 19:33:03 | |
---|
Täältä voitte kuunnella katkelmia levyn kappaleista: http://www.crazyfroghits.com/ Kyllä on hienoa. Siis ihan oikeasti: millainen juuttiaivo voi kuunnella läpi albumillisen kankeita syntsaversiointeja pieruäänillä. Tai okei, malliesimerkkejä nukkuu kaksi kipaletta viereisessä huoneessa, alle 10v lapset. Luutavasti jopa pitäisivät *vapisee* (isi ei tule kertomaan tästä levystä ja kaikkien sukulaisten lahjapaketit läpivalaistaan). Mutta tuskin pikkulapsukaiset ovat yksin vastuussa tuollaisesta myyntijysäyksestä. Kadulla kävelee yli 16v ihmisiä jotka ovat ostaneet tuon. Apua. Entinen tyttöystäväni, 20 v. pitää tämänkaltaisia teelmäksia "ihan hauskoina" Kun näin hänet toistaiseksi viimeistä kertaa, hän esitteli juuri ostamaansa Crazy frog -levyä. Meinasin tukehtua. Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
Entinen tyttöystäväni, 20 v. pitää tämänkaltaisia teelmäksia "ihan hauskoina" Kun näin hänet toistaiseksi viimeistä kertaa, hän esitteli juuri ostamaansa Crazy frog -levyä. Meinasin tukehtua. No voi vittu. Onneksi se on jo entinen. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
konehes 13.08.2005 21:42:11 | |
---|
Olen amiksessa ja minulla on Corolla. Kerroin minkä tiesin... Sama juttu. Tosin linjani amiksessa on musiikkiteknologia ja Corollassani ei toimi kuin radio. Bassot pitää tietysti olla kokonaan pois, jotta pikkuruiset kaiutinparat antaisivat ulos edes jotain, josta saa selvää. Mutta ei, en voi ymmärtää Crazy Frogin hienoutta, vaikka puitteet ovat jotakuinkin kohdallaan. Ehkä sitten jos ostaisi sen lippalakin.. |
enema 14.08.2005 00:02:25 | |
---|
Se laulava kala oli ihan mahtava! Siis sellainen kalataulu joka laulaa apaattisella äänellä jotain bluesbiisiä. "Take me to the river, wash me down...". Don't Worry, Be Happy tais olla toinen biisivaihtoehto. Ei helvetti toi on tiukka! Meillä on mökillä tommonen seinällä, ryyppyiltojen ehdoton tykki!. Tosiaan Dont worry, be happy ja joku tiukka blueskipale on biisilistassa! Se on helvetin hyvä kun se kääntää päätään pois laudasta ja aukoo suutaan tahdissa! En ota vastuuta mistään tämän viestin neuvojen takia aiheutumista vahingoista. |
Naama-amis 14.08.2005 00:29:28 | |
---|
Mä en ole edes kuullut tota biisiä, mistä tässä jauhetaan. Sitä se on, kun on niin jäykkä ja kalkkis. Miksi ostaa leipää, kun voi ostaa urheiluvaunun? |
Pelsi 14.08.2005 03:46:48 | |
---|
Ehkä sitten jos ostaisi sen lippalakin.. Nii-in, täytynee hankkia olutmerkillä varustettu lippalakki ja kasvattaa pikkuiset viikset, niin jokohan sitten ymmärtäisi sammankonkin päälle? sättänääh... THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Tempura 14.08.2005 08:06:18 | |
---|
Ei helvetti toi on tiukka! Meillä on mökillä tommonen seinällä, ryyppyiltojen ehdoton tykki!. Tosiaan Dont worry, be happy ja joku tiukka blueskipale on biisilistassa! Se on helvetin hyvä kun se kääntää päätään pois laudasta ja aukoo suutaan tahdissa! Se on aivan kurko vehje! Maailman paras keksintö on mekaaninen kala joka kääntää päätä ja aukaa naamaa! Älä unohda takaevän tahdinlyömistä myöskään. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
kurmo 14.08.2005 12:27:35 | |
---|
"En tiedä mikä täällä on menossa, mutta jatkakaa." -Gypsy |