Aihe: ENGL powerball?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Super-Jari
07.08.2005 17:26:03
Kyllä Powerballista lähtee kunnon cleanitkin.

Jeps. Tosin minä en tiedä hyvästä cleanista oikeastaan mitään, mutta ainakin minä tykkäsin.
Henkkiz
08.08.2005 03:05:58
Kauan on ollut Powerballin hankkiminen mielessä mutta nyttenku sain rahat kasaan tuntuu että voisi säästää vähän enemmän. Kenelläkään kokemusta Savagesta? Saisiko siitä kovemmat leadi soundit? Itse tyhmänä en ikinä ole viittinyt Musamaailmassa laitetta koittaa, vain kovan hinnan takia, mut pitää joku päivä kokeilla. Lähinnä etsin vähän mukavempaa soundia leadeihin.
Ben_D
08.08.2005 07:43:48

Kauan on ollut Powerballin hankkiminen mielessä mutta nyttenku sain rahat kasaan tuntuu että voisi säästää vähän enemmän. Kenelläkään kokemusta Savagesta? Saisiko siitä kovemmat leadi soundit? Itse tyhmänä en ikinä ole viittinyt Musamaailmassa laitetta koittaa, vain kovan hinnan takia, mut pitää joku päivä kokeilla. Lähinnä etsin vähän mukavempaa soundia leadeihin.

Musamaailmassa laitetta ei voi koittaa, koska siellä ei ole Savagea ikinä edes ollut hyllyssä. Tampereen Soitinkeskuksessa niitä taitaa olla. Ainakin näytteiden perusteella kyseessä todella muhkee särö.
päänahka
08.08.2005 09:04:05
Toki voi ostaa jonkun matched-setin ja luottaa että toimivat oikein ja kestävät.

Pitää ostaa sovitettu pari ja pitää biasoida. Sovittamattomilla saisit vain toisen putken biasoitua kohdalleen.
Soolot on perseestä.
Henkkiz
08.08.2005 17:14:00
Musamaailmassa laitetta ei voi koittaa, koska siellä ei ole Savagea ikinä edes ollut hyllyssä. Tampereen Soitinkeskuksessa niitä taitaa olla. Ainakin näytteiden perusteella kyseessä todella muhkee särö.

Minun mielestäni siellä on aina ollut Savage mutta olen luultavasti väärässä.
Super-Jari
08.08.2005 19:58:06
Customilta vastasivat että pelkästään ensimmäisen etuputken vaihto vaikuttaa jo paljon. Hyvä palvelu siellä.
Groove Man
08.08.2005 22:24:33

Onhan siellä..tai ainakin ollut, kun otin aikoinaan ekat tyypit englin vehkeillä. Skriimeriin keskityin tosin ja mietiskelin siinä ääneen, josko yhteinen EQ olisi riittävä, johon myyjä "joo, tsekkaa selkäs takaa savage. siinä riittää monipuolisuutta". No näin on, ehkä liikaakin. Hintalappu kuitenkin karkotti silloin ostoaikeet..
Ben_D
08.08.2005 23:14:36

Onhan siellä..tai ainakin ollut, kun otin aikoinaan ekat tyypit englin vehkeillä. Skriimeriin keskityin tosin ja mietiskelin siinä ääneen, josko yhteinen EQ olisi riittävä, johon myyjä "joo, tsekkaa selkäs takaa savage. siinä riittää monipuolisuutta". No näin on, ehkä liikaakin. Hintalappu kuitenkin karkotti silloin ostoaikeet..

Juu kun mä joskus soitteli Musamaailmaan ja kyselin Savagee niin se pääjehu sano, että ei meillä ole ikinä täällä Savagee ollutkaan..Outoo...Muutenkin outo ja ylikallis liike.
oiva tumpeloinen
09.08.2005 01:04:33

Ainakin pari viikkoa sitten siellä oli screamer combona, nuppeina powerball, fireball ja blackmore.
Groove Man
09.08.2005 09:48:24
Juu kun mä joskus soitteli Musamaailmaan ja kyselin Savagee niin se pääjehu sano, että ei meillä ole ikinä täällä Savagee ollutkaan..Outoo...Muutenkin outo ja ylikallis liike.

haha..onhan tuosta jo vuosia aikaa (5 tai jotain), mutta hyvin on kaveri ollut perillä. oisko alottanu hommat ton jälkeen tai muuten vain kontaktit pätkii. =)

joku mainitsi tuon blackmoren..onko porukalla siitä kokemuksia? Onko samoilla linjoilla esim skriimerin kanssa vai jotain ihan muuta? kontrollit ja ominaisuudet on pääpiirteiittäin ainakin kuten skriimerissä, erona näin ulkoisesti näyttäisi olevan contour nappi, teho ja toi kanavakohtainen master volume hässäkkä.
Ben_D
09.08.2005 13:55:02

haha..onhan tuosta jo vuosia aikaa (5 tai jotain), mutta hyvin on kaveri ollut perillä. oisko alottanu hommat ton jälkeen tai muuten vain kontaktit pätkii. =)

joku mainitsi tuon blackmoren..onko porukalla siitä kokemuksia? Onko samoilla linjoilla esim skriimerin kanssa vai jotain ihan muuta? kontrollit ja ominaisuudet on pääpiirteiittäin ainakin kuten skriimerissä, erona näin ulkoisesti näyttäisi olevan contour nappi, teho ja toi kanavakohtainen master volume hässäkkä.

Niin siis tästä on aikaa puoli vuotta.
BenGlenton
09.08.2005 14:49:51 (muokattu 09.08.2005 14:51:02)

Meillä on treeniksellä tuo blackmore. Ko. vehje on periaatteessa Screamerin isoveli. Screameriin verrattuna blackmoren särö on ehkä hieman "sofistikoituneempi" erottelevampi jne. Kyseessä on kuitenkin helvetin hyvänkuuloinen vehje, jota ei ole myöskään pilattu liian monella säätönupilla ;)

Pitäisi päästä koittamaan keinokuorman kanssa tuota blackmorea, että saisi luukutettua sitä kunnolla, treeniksellä tuota tulee soitettua mastervolume n. klo 9 asennossa.

Pienenä triviana kerrottakoon, että Acceptin rytmikitaristi soitti taannoisen Tuska-keikan tuolla kyseisellä Blackmore signature-nupilla :)

EDIT: Selvennykseksi, että melko samoilla linjoilla tuo Blackmore siis liikkuu Screamerin kanssa.
www.supremecourtband.fi
Henkkiz
09.08.2005 16:02:50
Mitenköhän tuo Blackmore eroaa Powerballista soundeissa?
Ben_D
13.08.2005 15:35:25

Just tänään soittelin Musamaailmaan kysellen ENGL Savagea. Niillä ei ole kyseistä nuppia ikinä ollut uutena eikä kukaan moista ole sieltä koskaan tilannut.
Super-Jari
13.08.2005 18:33:05
Toivottavasti en pääse ikinä testaamaan Savagea.
Ben_D
13.08.2005 18:38:01 (muokattu 13.08.2005 18:38:16)

Toivottavasti en pääse ikinä testaamaan Savagea.

Se on menoa sitten. Turmiollista ja rahaavievää.
Super-Jari
13.08.2005 18:45:11 (muokattu 13.08.2005 18:46:49)
Se on menoa sitten. Turmiollista ja rahaavievää.

Ei kestäis lompakko.

Toisaalta tämä lause toisesta ketjusta sai mielen vaeltamaan Tampereen Soitinkeskuksessa kyseinen laite 1860 euroa.
Eihän tuo ole paljonkaan kalliimpi kuin viikon vanha powerballini. Argh..
Ben_D
13.08.2005 18:47:23

Ei kestäis lompakko.

Toisaalta tämä lause toisesta ketjusta sai mielen vaeltamaan
Eihän tuo ole paljonkaan kalliimpi kuin viikon vanha powerballini. Argh..

Nii-i...Aina voi maksaa osissa ;)
Lego
13.08.2005 18:51:51
Pakko hehkuttaa screameria kunnolla, loistava vahvistin. Fireball ja Thunder jäi testissä alakynteen. Powerballia en päässyt kokeilemaan (onneksi).
Pushing little children, With their fully automatics, They like to push the weak around.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)