R.Syke 13.08.2005 11:20:44 (muokattu 13.08.2005 11:21:17) | |
---|
Humppalavojen idoli-Sertzo... ei kerkeä tähän takyyn, puahhaahhaa... |
Sertzo S 13.08.2005 11:29:16 | |
---|
Stana, otan pienet päiväunet ja sitten... |
faith 13.08.2005 11:32:25 | |
---|
Stana, otan pienet päiväunet ja sitten... Älä välitä, en miekään ehtiny.. taaskaan... "/ "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
v_m_kangas 13.08.2005 11:43:09 | |
---|
Puoli neljän soitot on PERS**STÄ. ...mutta en mäkään valita... Joo...illalla, tai oikeastaan yöllä, alkaa setit klo 22:45 ja vedettävä on 03:30 saakka. Rafla aukeaakin vasta 22:00! Joka ikinen puol neljä veto, jossa olen ollut, viimeisellä tunnilla on enemmän henkilökuntaa kuin maksavia asiakkaita. Humppaa tai soita humppaa |
faith 13.08.2005 12:05:17 | |
---|
Joo...illalla, tai oikeastaan yöllä, alkaa setit klo 22:45 ja vedettävä on 03:30 saakka. Rafla aukeaakin vasta 22:00! Joka ikinen puol neljä veto, jossa olen ollut, viimeisellä tunnilla on enemmän henkilökuntaa kuin maksavia asiakkaita. Kuulostaa inhottavalta. Eihän siinä ole mitään järkeä! Eikös siinä tuu tappiota vähän kaikille..? "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
baron 13.08.2005 12:10:06 | |
---|
Joo...illalla, tai oikeastaan yöllä, alkaa setit klo 22:45 ja vedettävä on 03:30 saakka. Rafla aukeaakin vasta 22:00! Joka ikinen puol neljä veto, jossa olen ollut, viimeisellä tunnilla on enemmän henkilökuntaa kuin maksavia asiakkaita. Mulla klo 18-22 veto. Aika mukava. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
uruttaja 13.08.2005 12:39:21 | |
---|
3.30:een vedot on raskaita kaikille osapuolille. Onhan niitä paikkoja jossa jengi joraa tappiin asti, mutta monet tanssiravintolat yrittävät aivan turhaan pitää "International Nightclub" - fiilista omissa humppahelveteissään. Tuotevalvontakeskus on siitä jännä värkki, että se saattaa vaatia elävää musiikkia tappiin asti, että se myöntää jatkoajan. Oliko se nyt Joensuun tai jonkun itäsuomalaisen alueen tuotevalvontakeskus ei pitänyt esim. karaokea tarpeeksi korkeatasoisena viihteenä, ja epäsi useiden ravintoloiden jatkoaikahakemukset. Elävän musiikin paikat sai pitää jatkoajat. Jotenkin nuo tosipitkät vedot on kuitenkin kestettävä, kun niitä vielä on tarjolla. Vaikka hammasta purren. Mä itse olen vetänyt 03.30:een viimeksi heinäkuussa 2001 Joensuun Kareliassa, sen jälkeen on päästy lopettamaan aikaisemmin, vaikka paikka olisi aukikin. Yritä sopia, että keikka loppuu esim. 03.00, jos se tuntuu pahalta se puolentunnin jatke. |
Riksteri 13.08.2005 12:46:29 | |
---|
Elävän musiikin paikat sai pitää jatkoajat. Ihmeellisiä perusteluja mielestäni. Jos vaikkapa kvartetissa kaksi soittaa livenä ja kaksi ilmakitaroi taustanauhojen päälle, niin onko tuo sitten elävää vaiko puolikuollutta musiikkia? Ja pitääkö jatkoaikaa varten sen ravintolaesityksen olla musiikkia, vai voiko ohjelmistona olla vaikka standup -komiikkaa tms? |
Lennu 13.08.2005 13:01:15 | |
---|
vai voiko ohjelmistona olla vaikka standup -komiikkaa tms? Siinä vaiheessa iltaa asiakaskunta hoitaa sen puolen. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
uruttaja 13.08.2005 13:02:03 | |
---|
Ihmeellisiä perusteluja mielestäni. Jos vaikkapa kvartetissa kaksi soittaa livenä ja kaksi ilmakitaroi taustanauhojen päälle, niin onko tuo sitten elävää vaiko puolikuollutta musiikkia? Ja pitääkö jatkoaikaa varten sen ravintolaesityksen olla musiikkia, vai voiko ohjelmistona olla vaikka standup -komiikkaa tms? Elävän musiikin standardin tässä tapauksessa asettivat tuotevalvontakeskuksen insinöörit. Minä en tiedä näistä perusteista muuta, kuin mitä olen lehdistä lukenut. Kuitenkin suuntaus on se, että 04:ään aukiolevia ravintoiloita vähennetään raskaalla kädellä. Pelkkä kaljanjuontimahdollisuuden tarjoaminen ei riitä jatkoaikalupaan. Ei ole vissiin koskaan riittänytkään. Keskikaljapömilät saa olla auki 02:een. Tämmöset virkamiehet me ollaan äänestetty päättämään asioista. Eli palataan reilun parinkymmen vuoden takaiseen tilanteeseen, tai lähestytään sitä. Silloinhan paikkakunnalla oli yksi, tai isommilla muutama, ns. ykkösmesta, yleensä Sokoshotellin yökerho.:) Aukioloaikojen rajoittaminen on vanhanaikaista, ravintoloiden ja kaikkien muidenkin palveluntarjoajien pitäisi saada itse valita ajankohta milloin he haluavat liiketoimintaansa tehdä. |
R.Syke 13.08.2005 13:03:18 | |
---|
Aukioloaikojen rajoittaminen on vanhanaikaista, ravintoloiden ja kaikkien muidenkin palveluntarjoajien pitäisi saada itse valita ajankohta milloin he haluavat liiketoimintaansa tehdä. Tästä *70*pistettä. Hyvä. |
Tankero 13.08.2005 14:25:45 | |
---|
Aukioloaikojen rajoittaminen on vanhanaikaista, ravintoloiden ja kaikkien muidenkin palveluntarjoajien pitäisi saada itse valita ajankohta milloin he haluavat liiketoimintaansa tehdä. Näinpä juuri, koskien myöskin kauppoja jne.. |
Lennu 13.08.2005 14:35:04 | |
---|
En mä tiedä... Mun mielestä näin juoppona tuurimuusikkona on ihan hyvä, että baarit menee aikaisin (~02) kiinni. Soitonkin saa lopetettua siinä puolen yhen, yhen hujakoilla ja ehtii vielä kotiin mamman kainaloon. Tai jos lähellä ollaan, niin yhelle tai parille happamalle johonkin kuppilaan. Muutenkaan ne neljään kitkuttelevat pumpupthejam-mestat ei oo koskaan innostanut. Kerran olen semmoisesta aamuyön telakointialustan saanut, ja sekin oli reilu kymmenen vuotta vanhempi yh, joka oli ilmeisen epätoivoinen. Meinaan jos peilistä tarkistaa. Mä tykkään kaljakuppiloista, ne saa olla kahteen auki. Ja muissa mielellään soittelee siihen prox kahteen. Mutta eihän nää oo mielipideasioita. Kai. Tai sitähän sitä tekee mistä tykkää, lieveilmiöineen. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
Aukioloaikojen rajoittaminen on vanhanaikaista, ravintoloiden ja kaikkien muidenkin palveluntarjoajien pitäisi saada itse valita ajankohta milloin he haluavat liiketoimintaansa tehdä. Näinpä juuri, koskien myöskin kauppoja jne.. Taijjat olla sekasin. Taas samaa mieltä. Hakeudu hoitoon. |
vesku.ka 13.08.2005 17:14:31 | |
---|
joka ikinen puol neljä veto, jossa olen ollut, viimeisellä tunnilla on enemmän henkilökuntaa kuin maksavia asiakkaita. Täällä on hivenen saman suuntaisia kokemuksia. Sorsakoski on Kuningas. |
R.Syke 13.08.2005 17:45:13 (muokattu 13.08.2005 17:47:18) | |
---|
Täällä on hivenen saman suuntaisia kokemuksia. Joo. Kyllä siellä lopussa saisi olla se musiikki-isäntä, joka pyörittää levyjä henkilökunnalle :) Esm. niitten idolsien levyjä. Niinhän vaikka? Mutta auki saavat olla vaikka aamuviiteen. |
uruttaja 13.08.2005 20:27:17 | |
---|
Joo. Kyllä siellä lopussa saisi olla se musiikki-isäntä, joka pyörittää levyjä henkilökunnalle :) Esm. niitten idolsien levyjä. Niinhän vaikka? Mutta auki saavat olla vaikka aamuviiteen. Tai vaikka yötäpäivää. 24 h service. |
Tankero 13.08.2005 21:11:32 | |
---|
Näinpä juuri, koskien myöskin kauppoja jne.. Taijjat olla sekasin. Taas samaa mieltä. Hakeudu hoitoon. Ite alotit. |
uruttaja 13.08.2005 21:53:43 | |
---|
Taijjat olla sekasin. Taas samaa mieltä. Hakeudu hoitoon. Ite alotit. Mitä muuta odotit? |
isojussi 14.08.2005 04:29:33 | |
---|
Oujeah, Aisa! Tuisku on oikeesti kova. Oon yhen sen keikan nähny. Se veti hyvin. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |