etnopoju 11.08.2005 19:07:22 | |
---|
muistatteko sitä sanontaa, että "ulkonäöllä ei ole väliä"? niin sitä mä vaan, että onko sillä vitunkaan väliä miltä joku näyttää tai ei näytä? eikö sitä ole olemassa tärkeämpiäkin pohdiskelun aiheita? |
Feggy 11.08.2005 19:23:28 | |
---|
muistatteko sitä sanontaa, että "ulkonäöllä ei ole väliä"? niin sitä mä vaan, että onko sillä vitunkaan väliä miltä joku näyttää tai ei näytä? eikö sitä ole olemassa tärkeämpiäkin pohdiskelun aiheita? Ei sillä ole väliä sinänsä. Tämä ketju on enemmän sellaista ajanhengen ja pop-ilmiöiden pohdintaa. Less is more. |
etnopoju 11.08.2005 20:39:34 | |
---|
mun mutsi näyttää aika mammalle, mut se tykkää joistakin metallican ja sepulturan biiseistä. sen mielestä niissä on "tosi rankka meininki". mitäs mieltä sä oot siitä? |
Feggy 11.08.2005 20:40:54 | |
---|
mun mutsi näyttää aika mammalle, mut se tykkää joistakin metallican ja sepulturan biiseistä. sen mielestä niissä on "tosi rankka meininki". mitäs mieltä sä oot siitä? En mitään. Sun mutsis saattaa olla nuorempi kuin minä. Less is more. |
Henkka Hevimies 11.08.2005 20:42:03 | |
---|
slipknot "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
tigrushka 11.08.2005 21:53:55 | |
---|
mun mutsi näyttää aika mammalle, mut se tykkää joistakin metallican ja sepulturan biiseistä. sen mielestä niissä on "tosi rankka meininki". mitäs mieltä sä oot siitä? Ei tuo nyt niin tavatonta ole; yhden tutun äitimuori (66 v) juoksee jatkuvasti hevimetallikeikoilla ja Hesarin Nyt-liitteessä usein esiintynyt Painonvartijoiden viestintäpäällikkö Riitta Rantanen (myös min. kuusikymppinen) on tunnettu hevitäti ja Tuska-veteraani... Ei se musiikkimaku ole iästä kiinni. I got stripes ^..^ |
etnopoju 12.08.2005 08:35:24 (muokattu 12.08.2005 08:36:06) | |
---|
En mitään. Sun mutsis saattaa olla nuorempi kuin minä. mun mutsi on 53v. Ei se musiikkimaku ole iästä kiinni. no voiko se sitten olla ulkonäöstäkään kiinni? |
salmivaara 12.08.2005 12:53:53 | |
---|
mun mutsi näyttää aika mammalle, mut se tykkää joistakin metallican ja sepulturan biiseistä. sen mielestä niissä on "tosi rankka meininki". mitäs mieltä sä oot siitä? Mitä väliä? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Henko 12.08.2005 13:42:20 | |
---|
Uniklubi. Käsi pystyyn ne, joiden mielestä Uniklubin tyypit on rankan näköisiä. Tee työtä jolla on tarkoitus - soita bändissä! |
WyW 12.08.2005 13:58:12 | |
---|
Empä tiä, mutta toisin päin tulee heti ekana mieleen Fantomas, Tool ja Dillinger Escape Plan. Meinasin itsekin tuon TDEP:n mainita. Jätkistä ei ihan ensisilmäykseltä uskois mimmosta paahtoo ne vetää + että osaavat perkeleet soittaa vielä uskomattoman hyvin + lavashow on käsittämätöntä seurattavaa :D. Llloistava bändi! Suomesta sitten sellaisia bändejä joiden imagot ja musa kulkee käsikädessä: - Disco Ensemble - Callisto - Abduktio Ta taa. http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif |
gunner 12.08.2005 15:07:19 (muokattu 12.08.2005 15:07:44) | |
---|
Käsi pystyyn ne, joiden mielestä Uniklubin tyypit on rankan näköisiä. Promokuvissa olivat ihan jees, mutta kun näin keikalla vuosi sitten niin olin kyllä pettynyt bändin ulkonäköön. Sisin on tärkeintä. - Rumat sanoo niin. |
Feggy 12.08.2005 15:11:27 | |
---|
Saisinko muistuttaa aloitusviestistä, joka meni näin: "Kysymys on siis: tuleeko mieleen bändejä, jotka näyttää rajuilta, mutta jotka soittaa nörttiä musaa tai ovat muuten kevyttä kamaa. Edit. Siis kaikella kunnioituksella. Haen tässä vain sellaista semi-objektiivista ristiriitaa imagon ja musiikin välillä. Toki kaikki saavat näyttää miltä haluavat ja soittaa mitä haluavat :) " Jos palattaisiin asiaan? Less is more. |
päänahka 12.08.2005 15:44:11 | |
---|
Käsi pystyyn ne, joiden mielestä Uniklubin tyypit on rankan näköisiä. Lähinnä meinasin, että ei ainakaan minusta näytä yhtään siltä miltä kuulostaa. Soolot on perseestä. AKKK #7 |
Tuli Kari Tapio mieleen. Äijä on itsekkin aika raju, mutta sen poikahan on hevari. Ja soittaa Tapion bändissä. Vissiin E. Tosin Kari Tapio ei suinkaan kuulosta nörtiltä, se vaan tuli mieleen tästä. omenan kohtalo on kara |