Aihe: Idolit humppalavoilla?
1 2 3 4 5 6 7
baron
11.08.2005 13:39:47 (muokattu 11.08.2005 13:40:48)

Joka muuten on jo aika suolainen... mutta eihän siinä mitään, hieno bändi!

Nythän mä keksin!
Kun tulee seuraava keikkatarjous, jota ei huvita tehdä, teen asiallisen näköisen Agents-hintaisen tarjouksen, jonkun Eppu Normaalin raiderin ja kiitän yhteydenotosta ja toivon tarjouksen miellyttävän!

Sit alkaa levitä huhu, että se on hirveän kallis, sen on pakko olla hyvä.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
faith
11.08.2005 16:15:06
Nythän mä keksin!
Kun tulee seuraava keikkatarjous, jota ei huvita tehdä, teen asiallisen näköisen Agents-hintaisen tarjouksen, jonkun Eppu Normaalin raiderin ja kiitän yhteydenotosta ja toivon tarjouksen miellyttävän!

Sit alkaa levitä huhu, että se on hirveän kallis, sen on pakko olla hyvä.

Anna mennä vaan =)
"Kasvikset on sitä mitä ruoka syö."
xerxes
11.08.2005 16:57:47
Ihan offtopic, mutta miksi mä AINA luen tän että IDIOOTIT tanssilavoilla?
Relax.
FoolOnTheHill
11.08.2005 17:52:26

Freudilainen lipsahdus?
faith
11.08.2005 21:04:27

Ehkä sie luet mun salaset ajatukset sen topicin suhteen *naur* No ei nyt ihan niinkään, kyllä mun mielestä sieltä on noussu ihan menestyskelposiaki artisteja.. Sonjakihan muuten levyttää tässä syksyllä, btw.
Mutta kyllähän siitä voi tulla kaikenlaista ennalta arvaamatonta jos joku rokkihemmo menee laulaan paatoksella tangoa..
Jäärä
12.08.2005 12:33:53
Mutta kyllähän siitä voi tulla kaikenlaista ennalta arvaamatonta jos joku rokkihemmo menee laulaan paatoksella tangoa..

Puhumattakaan siitä jos toisinpäin.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
baron
12.08.2005 12:49:12

Puhumattakaan siitä jos toisinpäin.

Tota, mun mielestä Esa Pakarinen selvisi tyylikkäästi.
Sertzo S
12.08.2005 16:32:24
"Siks oon mä suruinen" Kirka-versio Topin tangosta K. Halosen sovittamana kaatoi jäykässä yhteiskunnassamme rajoja eri pop-musiikin tyylilajeissa.
faith
12.08.2005 16:35:19
Kyllä kyllä, ja onhan nämä uuet versiot muutenki ollu ajoittain ihan kohtalaisen toimivia. Sääli vain että ei kaikki =)
Sertzo S
12.08.2005 16:37:57 (muokattu 12.08.2005 16:38:26)
Jälleen kerran: Kaikkeen musiikkiin pitää - ja saakin puuttua!
Puuttukaa, muokatkaa ja muljaikaa!
R.Syke
12.08.2005 16:53:08
Jälleen kerran: Kaikkeen musiikkiin pitää - ja saakin puuttua!
Puuttukaa, muokatkaa ja muljaikaa!

Puutun nyt 50. kerran tässä, hiihaa.
faith
12.08.2005 18:15:50
Puutun nyt 50. kerran tässä, hiihaa.

Voi että ku en ollu hereillä, ois tullu mun eka =)
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
aisa
12.08.2005 18:26:40
antakaas kun minäkin vähän sekotan pakkaa tässä.

musta on outoa olettaa että jos taiteilija on esim poppismusan parissa työskentelevä, niin siltä ei voi taittua tanssimusa.

suurin osa OIKEESTI menestyvistä pop-staroista on helevetin kovia omassa hommassaan ja uskon että taittuu useempikin genre kun vaan se oma leipälaji.

sama pätee osittain toisin päin.
suuri osa nykypäivän huttumuusikoista on myös tosi osaavaa sakkia.
vanhanliiton solistiteista ei voida väittää että nykymusa taittuis mutta ei tarvikkaan sillä ne starat on tehny oman paikkansa eteen kovasti hommia ja tulleet kansan suosikeiks ilman kilpailuita.

se on totta mitä mikkey sano, että lähes kaikki tankoesat virittää "pop"pumppuja ja tahkoovat niitä iänikuisia vinhitsejä ja se ei kyllä oo mikään todiste siitä että taittuis niinku helevetin hyvin.

sitten se tuisku asia.
jostain syystä kaikissa tän tyyppisissä threadeissa annetaan jossain vaiheessa ymmärtää että se antti tuiskun homma ei jotenkin toimis.
haluaisin tietää että mihin se väite perustuu?
käykääpä epäilijät joskus kattomassa sen sällin keikkaa niin luulen ettei kukaan enää kehtaa sanoo että se ei olis paikkaansa ja suosioonsa ansainnu.
paljon antti on tietysti saanu apuja muualta niinku pitääkin ja pändi on vertaansa vailla mut ite sen on se yleisö saatava peliin mukaan.
se on nätti jätkä, liikkuu ihan saatanan hyvin, ottaa yleisön nöyränä huomioon ja mikä parasta, laulaa ihan jees.

tämmöstä tällä kertaa.
"alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!"
Ukko
12.08.2005 18:46:32

Sitten kun me ei vielä lotrata viinan kanssa.

Niin. Sinä ja se toinen olette veljesparvemme häpeäpilkkuja kun ette lotraa. Me muut senkin edestä :)
t: kalsarikänni :/
faith
12.08.2005 19:56:13
suurin osa OIKEESTI menestyvistä pop-staroista on helevetin kovia omassa hommassaan ja uskon että taittuu useempikin genre kun vaan se oma leipälaji.

Sie se sitte osaat ilmasta asiat just niinku mie haluaisin osata =) .. nimittäin tuo oleellinen sana on tuossa korostettu. Kun mie tiiän että jos on enemmän tehny näitä juttuja missä tahansa niin kyllä on mahikset pärjätä, mutta jos tulee ihan pystymettästä johonki laulukisaan ja sitä esiintymiskokemusta on parhaimmilla tasan niitten karsintojen verran, ni jotenki mie epäilen ettei siitä EHKÄ selviäis. En toki toivo näin olevan, uudet artistit on ainaki mun mielestä aina tervetulleita, mutta saattaa tulla tämä keikkaelämä vähän järkytyksenä.

No joo, tossakaan ei taas ollu yhtään mitään järkeä. Aisa, sano sie jotaki järkevää ku mien osaa =)
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
baron
12.08.2005 20:41:00

Mitäänhän mä en osaa, mutta sitä toteutan humppabändissä, rokkibändissa ja jazz-bändissä.
faith
12.08.2005 21:43:57
Mitäänhän mä en osaa, mutta sitä toteutan humppabändissä, rokkibändissa ja jazz-bändissä.

Kuulostaa kivalta.. voisinko mieki? =) Tai no.. ehkä sei toimi yksin.. harmi "/
rahvas
12.08.2005 23:18:58
Mikäs se olikaan se Taipaleen Repan vetäisemä Kent-biisi. "Dom Andra"... oliko se "Ei oltu kuin nuo toiset" tai jotain sinne päin. Ainakin rohkea veto minusta mieheltä, joka mielletään niin vahvasti Satumaa-genreen. Lopputulosta en sitten kommentoi sen enempää.
- Basso on meidän bändin munat. Mutta hevonen se on ruunakin. -
R.Syke
13.08.2005 11:20:26
Humppalavojen idoli-Sertzo...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)