Aihe: Sähkikseen viilukansi
1
alatama
28.07.2005 10:51:26
Olen miettinyt mitenhän esim Teleen sopisi viilukansi maalaamisen sijaan ? Vaikuttaako se saundiin jotenkin ym ym.

Ebayssa surfatessani osui silmiini esim. linnunsilmävaahteraa ja pikku tutkimisen jälkeen näytti siltä, että kanteen tarvittavan palan saisi n 15 usd + kuljetus 16.99 usd. Tämmöisistä summista ei yleensä joudu tullia maksamaan. Onks toi hinta liikaa ?

Mutta siis kysymys uudelleen - onko kokemuksia viilusta kannessa. Ja tässä linkki viilumyyjän ebay-sivulle.

http://search.ebay.com/_W0QQsassZguitarmusicmaster
Ivan ja pilkan siedän, mutta en suoranaista vittuilua.
spyykko
28.07.2005 11:20:05

Vaikuttaako se saundiin jotenkin ym ym.

Viilu on niin ohut ettei se käytännössä vaikuta soundiin

Ebayssa surfatessani osui silmiini esim. linnunsilmävaahteraa ja pikku tutkimisen jälkeen näytti siltä, että kanteen tarvittavan palan saisi n 15 usd + kuljetus 16.99 usd.
Tämmöisistä summista ei yleensä joudu tullia maksamaan.
Onks toi hinta liikaa

Mä maksoin omasta viilustani enemmän. Silti mulla ei välttämättä antaisi luonto periksi maksaa 15 taalan tavarasta 17taalaa postikuluja :-)

Oletko kysynyt vastaavaa tavaraa Turun Viilukeskuksesta?

Mutta siis kysymys uudelleen - onko kokemuksia viilusta kannessa. Ja tässä linkki viilumyyjän ebay-sivulle.

Mä viilutin mun lentoveen. Viilun käsittely ei ole ihan yksinkertaista, esim. mä en saanut keskisaumaa osumaan ihan kohdalleen. Tosin, jälkikäteen olen antanut itselleni kertoa parempiakin työtapoja viilun käsittelyyn kun ne mitä mä käytin. You live, you learn. Suosittelen konsultoimaan jotain sopivaa puutyökirjaa ennen viilutukseen ryhtymistä.

Lisäksi viilu perhana halkesi pohjapuun eläessä edelliskesän kosteudessa.

Mä päätin että viilut (ehkä lapaa lukuunottamatta) saa mun osalta jäädä, jos haluan kuviopuuta, niin mulla on sitten varaa ostaa sitä massiivinakin. Teollinen tuotanto on sitten erikseen.
Ite olis taas tarvinnu tehdä
nothingnes
31.07.2005 18:12:27
turun viilukeskuksesta 1m2 pala visakoivu viilua maksoi 5 euroa ei kannata tilata tuskinpa on linnunsilmävaahtera paljonkaan kalliimpaa
huominen on aina tulevaisuutta -m.nykänen-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)