folkkari 24.05.2003 10:38:51 | |
---|
Eilen tuli Jethro Tull-konsertti ykköseltä - kiitos siitä ohjelmien sisäänostajalle! Mutta missä on hyvät kotimaiset musiikkiohjelmat!? Koska ootte viimeksi nähneet sellaisen? Mua vähän hermostuttaa, kun telkkarin kaikki (liioittelen aina vähän) musaohjelmat on iskelmää. Jotenkin sitä toivoisi, että myös muulle musalle annettaisiin tilaa, koska muunkinlaisen musan kuuntelijoita Suomessa kuitenkin on. Mulla ei ole mitään iskelmää vastaan (jos se on hyvää), mutta sen ylivalta televisiossa ja radiossa on väärin. Ja nimenomaan mä toivoisin suomalaisia ohjelmia suomalaisesta musiikista ja sen tekijöistä. Jos muu musa kuin iskelmä saisi TV aikaa edes tunnin viikossa niin pieni taivas aukeaisi. Vai olenko mä ollut vaan sokea, enkä ole nähnyt oikeita ohjelmia? Ihmisen suurin heikkous on luovuttaminen.- T.Edison |
Kitaranraiskaaja 24.05.2003 10:52:28 (muokattu 24.05.2003 10:53:26) | |
---|
Tulihan sieltä niitä RMJ2002-keikkoja. Ja kuulemma vähän aikaa sitten tuli joku ohjelma Darudesta. |
randombass 24.05.2003 11:13:58 | |
---|
Eilen tuli Jethro Tull-konsertti ykköseltä Oli muuten loistavan tyylikäs soolokitaristi. Ja soundi, pelkistetty Les Paul-Marshall, se ainoa oikea. |
Aerodactev 24.05.2003 11:16:32 (muokattu 24.05.2003 11:16:55) | |
---|
Oli muuten loistavan tyylikäs soolokitaristi. Ja soundi, pelkistetty Les Paul-Marshall, se ainoa oikea. Martin Barre osaa. Mutta mitäs pedaalia se käytti Hunting girlissä? Meni offtopiciksi
|
benny 24.05.2003 13:17:29 | |
---|
Tulihan sieltä niitä RMJ2002-keikkoja. Ja kuulemma vähän aikaa sitten tuli joku ohjelma Darudesta. Jotka oli raiskattu. CMX oli ainoa jonka katsoin ja rallatukset tuli epäjärjestyksessä ja ne Yrjänän jutut välissä olivat joko rasittavia tai täysin turhia. Eli kuraa. shitfuck inc. |
Nimismies 24.05.2003 13:50:07 (muokattu 24.05.2003 13:50:33) | |
---|
Folkkari:Mutta missä on hyvät kotimaiset musiikkiohjelmat!? Kitaranraiskaaja:...Ja kuulemma vähän aikaa sitten tuli joku ohjelma Darudesta. Voisiko tässä havaita pientä ristiriitaa? Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'? |
Kitaranraiskaaja 24.05.2003 13:52:39 | |
---|
Folkkari: Ja nimenomaan mä toivoisin suomalaisia ohjelmia suomalaisesta musiikista ja sen tekijöistä. Kitaranraiskaaja: Ja kuulemma vähän aikaa sitten tuli joku ohjelma Darudesta. Nimismies: Voisiko tässä havaita pientä ristiriitaa? Minä: "Ei voisi." |
Veikko 24.05.2003 14:05:03 | |
---|
Aikoinaan tuli Mikko Kuustosen isännöimä Q-klubi. Se oli hyvä ohjelma. Hotelli Sointu oli myös hyvä. Tuon suuntaista musiikkiohjelmistoa minä haluaisin lisää. Suojele Suomen metsiä - tapa tikka. |
Kitaranraiskaaja 24.05.2003 14:09:02 | |
---|
Hotelli Sointu oli myös hyvä. Tuo oli kyllä hyvä. Harmi vaan että en silloin hoksannut siitä katsoa kuin pari jaksoa. |
Nimismies 24.05.2003 16:40:30 | |
---|
Folkkari: Ja nimenomaan mä toivoisin suomalaisia ohjelmia suomalaisesta musiikista ja sen tekijöistä. Kitaranraiskaaja: Ja kuulemma vähän aikaa sitten tuli joku ohjelma Darudesta. Nimismies: Voisiko tässä havaita pientä ristiriitaa? Kitaranraiskaaja:"Ei voisi." Ääni yleisöstä: "Kannattaisiko kenties lukea koko juttu ennenkuin lähtee vittuilemaan?" Nimismies(nolona): "No, ehkäpä... Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'? |
Folkkari: Ja nimenomaan mä toivoisin suomalaisia ohjelmia suomalaisesta musiikista ja sen tekijöistä. Kitaranraiskaaja: Ja kuulemma vähän aikaa sitten tuli joku ohjelma Darudesta. Nimismies: Voisiko tässä havaita pientä ristiriitaa? Kitaranraiskaaja: "Ei voisi." Ääni yleisöstä: "Kannattaisiko kenties lukea koko juttu ennenkuin lähtee vittuilemaan?" Nimismies(nolona): "No, ehkäpä..." Kitaranraiskaaja: "Hoho."
E O T N A K H T U U I O K I R O E M Ä N H M M A M E A A N N T T I T
|
Vilhelmus 24.05.2003 19:35:33 | |
---|
Hotelli Sointu oli myös hyvä. Tuon suuntaista musiikkiohjelmistoa minä haluaisin lisää. Samoin. Lisäksi jäin kaipaamaan taannoin Tuuliviiriä, jota veti ainakin Lasse Norres. Oli viime vuosikymmenten hittivideoita. Aina tuli Gary Mooren Over The Hills -versio =D Kaikki komeat miehet ovat hinttejä. -Turbo Terminaattori |