Solex 13.08.2005 01:02:16 (muokattu 13.08.2005 01:09:03) | |
---|
Olen pahoillani jos tätä on jo käsitelty mutta: Andy McCoy luopui alkoholista Hanoi Rocksin Andy McCoy on lopettanut viinanjuonnin. Kitaristilegenda ilmoitti bändikavereilleen pari kuukautta sitten, että tästä lähtien keikkapaikkojen takahuoneeseen on saatava alkoholitonta olutta. Andyn raittiuspäätös on pitänyt hyvin, vaikka kiertueilla seuralaiset eivät aina selvin päin olekaan. - Andyltä kysyttiin, haluaako hän, että takahuonetta siivotaan muidenkin osalta. Vastaus oli ei. Andylle ei ole ollut mikään ongelma, vaikka muut ympärillä juovat, yhtyeen lähipiiristä kerrottiin eilen IS:lle. Mitään erityistä perustelua elämänmuutokselleen Andy ei ole läheisilleen kertonut, ei tosin ole kysyttykään. - Andy vain sanoi, että viina alkoi maistua paskalle, kitaristia lainataan. Hanoi Rocksin ensimmäisen toimintakauden aikana 1980-luvulla Andy McCoy kärsi pahasta huumeongelmasta. Hän on kertonut avoimesti lukuisissa haastatteluissa, kuinka rankkaa oli olla "opiaattiaddikti". Alkoholin kanssa samaan aikaan Andyn kerrotaan jättäneen nyt myös tupakan. Hän ei polta enää edes esiintyessään. Lähde: Ilta-Sanomat Heh, minua tuo juttu nauratti kovasti. Ja toisaalta saattaapi olla että Hanoin keikatkin paranevat kun Andy ei ole liian gänässä joten toivotaan parasta. On vaikeaa olla nöyrä kun on niin vitun hyvä! |
Perzzza 13.08.2005 01:10:42 | |
---|
Vautsi vau. Tämä saattaa olla jopa ihan totta, ihan joka osaltaan. Mietinkin että Ankkarockin keikka oli todella kova, ja Andy soitteli jopa tosi hyvin, toisin kuin Ruisrockissa oli huomattavissa vähän "ontumista" (ja konua välitauolla ;)) eikä Ankassa pulloa vilahdellut. Vitun kovaa. |
Toivottavasti Andy pysyy selvänä ni bändin ikäkin voisi vähän nousta, Hyvä Andy www.mikseri.net/szc |
Läpistö 13.08.2005 01:59:48 | |
---|
Tsemppiä Andylle tähän. Itellä paras aika raittiina on vähän yli kuukaus :P "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. |
stickyfinger 13.08.2005 08:25:17 | |
---|
Eri asia miten paikkaansa pitävä tuo alkoholiton linja sitten oikeasti on. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Artist 13.08.2005 11:13:09 | |
---|
Mietinkin että Ankkarockin keikka oli todella kova, ja Andy soitteli jopa tosi hyvin Ankkarockin keikka ei kyllä todlela kova ollut, tosin syytön siihen Andy oli, jolla kyllä soitto kulki. Liian varman päälle oleva settilista ja jo moneen kertaan tutuksi tulleet sovitukset veivät terän keikasta, siis mun mielestä. Asiaan, on kyllä Andy vedellyt tämän vuoden keikoilla tosi hyvin, jo ennen tuota alkoholin ja tupakin jättämistäkin. Oli miten oli, ehkä vuoden yllättävin rock-teko Andyltä tuo. Tosin, ainahan Andyn valtti on ollut arvaamattomuus. Vitun kova! Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
*Bella Italia #10* |
Landola59 13.08.2005 12:11:19 | |
---|
Osaako tuo jätkä edes soittaa ilman alkoholia? Ändi ja Alkoholi kuuluvat yhteen... Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
Kapane 13.08.2005 12:11:35 | |
---|
Onko tää taas se legendaarinen läppä, jonka joko Andy ite tai joku sen imitaattori oli heittänyt. "Mä oon lopettanu dokaamisen, mä vedän enää vaa lonkeroo" In Goth We Trust! The 666 Club #555 |
Artist 13.08.2005 12:16:16 | |
---|
Onko tää taas se legendaarinen läppä, jonka joko Andy ite tai joku sen imitaattori oli heittänyt. "Mä oon lopettanu dokaamisen, mä vedän enää vaa lonkeroo" No, jos se on siirtynyt alkoholittomaan olueen, niin tuosta ei liene kyse. Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
*Bella Italia #10* |
...And Justice For All 13.08.2005 12:45:12 | |
---|
Hyvä jos Andyn päätös pitää. Keikat on varmasti timanttisia kun Andy pysyy vesilinjalla. Mm...beer... |
nikomati 13.08.2005 15:30:10 | |
---|
ankan keikalla kiinnitin kyllä huomiota, että onkos se antti tosiaan selvinpäin?!? No ei kymmenest gepardist tuu edes känniin! |
Janne F 13.08.2005 15:44:30 (muokattu 13.08.2005 15:46:35) | |
---|
Heh, todella henkilökohtaista näyttää olevan kun Andy on siitä näköjään Rumballekkin mainostanut. Ei Andy sitä Rumballe mainostanut. Andyn savuttomuuden pani merkille kollegani Nalle "Boyakasha" Österman, joka sitten kysyi asiaa Saku Paasiniemeltä, Conny "Sonni" Bloomilta ja Lacu Lahtiselta. Lukee niitä lehtiä ensin ja kommentoi vasta sitten. EDIT: Tästä "keskustellaan" myös yleistä-osaston "muusikot, jotka eivät polta" -viestiketjussa ja Hanoi Rocksin foorumilla ("The New McCoy"). |
zpexi 14.08.2005 03:17:00 | |
---|
Osaako tuo jätkä edes soittaa ilman alkoholia? Ändi ja Alkoholi kuuluvat yhteen... hehe, komppaan "lyrics... wasted time betveen solos" |
Jemo 14.08.2005 03:28:14 | |
---|
Tunnen erään joka tunsi Hanoin mark1:n henkilökohtaisesti. Siihen aikaan kun bändi vielä oli kotimaan ihme, siis. Andy oli kuulemma hiljainen ja sulkeutuva nuorimies, joka vain soitti kitaraa. Silloinhan siltä ne parhaat biisit tuli. Joskin A Day Late, A Dollar Short on kyllä minusta ehkä paras Hanoin biisi koskaan. -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
kiriminni 14.08.2005 12:20:13 | |
---|
Hyvä olis,koska ei se viina kenestäkään parempaa tee ja Andyn soittokin kärsii ja imago- heh heh. |
HC-Audio 14.08.2005 13:02:54 | |
---|
vai että pari kuukautta sitten? No, ruisrockissa meni miehellä ainakin Jack Danielssi ykkösellä kurkusata alas. + muuta randomia alkomahoolia Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin".
Kalamies #18 >-)))> |
moottorisaha 14.08.2005 19:35:14 | |
---|
vai että pari kuukautta sitten? No, ruisrockissa meni miehellä ainakin Jack Danielssi ykkösellä kurkusata alas. + muuta randomia alkomahoolia Ai pullollinen Jack Danielsia? "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Janne F 14.08.2005 20:06:24 | |
---|
vai että pari kuukautta sitten? No, ruisrockissa meni miehellä ainakin Jack Danielssi ykkösellä kurkusata alas. + muuta randomia alkomahoolia Ja lähde on? |
BoNey 14.08.2005 23:47:12 | |
---|
vai että pari kuukautta sitten? No, ruisrockissa meni miehellä ainakin Jack Danielssi ykkösellä kurkusata alas. + muuta randomia alkomahoolia Ei se kyllä Jack Danielsilta näyttäny eikä ihan ykkösellä alas mennyt. Joltain muulta alkoholipitoiselta juomalta kylläkin. huGGGswarrna |
Jormaz 14.08.2005 23:52:51 | |
---|
Ja lähde on? Taitaa olla pystyssä rahakas vedonlyönti Andyn raittiuden puolesta? In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |