Chaplin 12.08.2005 20:42:46 | |
---|
Löytypä tänään kirppikseltä tosi hyvässä kunnossa olevat AKG K 140 luurit.. Hinta 6 euroo.. Pitihän noi ostaa.. USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki? |
Löytypä tänään kirppikseltä tosi hyvässä kunnossa olevat AKG K 140 luurit.. Hinta 6 euroo.. Pitihän noi ostaa.. ...ja pitää vielä elvistellä siitä täällä ;-) ...siis mun mielestä. |
superfly 12.08.2005 22:38:17 | |
---|
...ja pitää vielä elvistellä siitä täällä ;-) Ni! Kojootti! "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Lego 12.08.2005 22:41:30 (muokattu 12.08.2005 22:41:40) | |
---|
Mikä kirppis? Mulla oli tollaset kirpparilla myynnissä ja juurikin 6 eurolla. Halpaa hintaa selitän sillä että ennen myyntiin laittoa runkkasin vasempaan luuriin. Että onnea vain! Pushing little children, With their fully automatics,
They like to push the weak around. |
superfly 12.08.2005 22:44:32 | |
---|
Mikä kirppis? Mulla oli tollaset kirpparilla myynnissä ja juurikin 6 eurolla. Halpaa hintaa selitän sillä että ennen myyntiin laittoa runkkasin vasempaan luuriin. Että onnea vain! Hee... Tuli oluet nenästä :) Ei jumalaut. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Starlia 12.08.2005 22:46:23 | |
---|
Mikä kirppis? Mulla oli tollaset kirpparilla myynnissä ja juurikin 6 eurolla. Halpaa hintaa selitän sillä että ennen myyntiin laittoa runkkasin vasempaan luuriin. Että onnea vain! *ttu.. Ei saa naurattaa kun muutenkin väsyttää :D:D:D:D:D |
Chaplin 13.08.2005 18:20:18 | |
---|
Mikä kirppis? Mulla oli tollaset kirpparilla myynnissä ja juurikin 6 eurolla. Halpaa hintaa selitän sillä että ennen myyntiin laittoa runkkasin vasempaan luuriin. Että onnea vain! Ei niin väliä.. Nää tuleekin basistille :-) USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki? |
Lego 13.08.2005 18:50:22 | |
---|
Niin, ja ennenkuin aiheutan lisää mielipahaa tai turhaa naurua niin sanon että tuo heittoni oli väsyneen miehen huonoa huumoria. Jos joku tosissaan otti.. Pushing little children, With their fully automatics,
They like to push the weak around. |