El Coyote 03.08.2005 23:05:44 | |
---|
On tullut taas tuota Freetä kuunneltua, siinäpä vasta livelevy! Mitkähän biisit on muuten miltäkin keikoilta, tietääkö kukaan tarkemmin? http://www.stonetribute.tk/ Luulisi löytyvän biisit kohdilleen. Remember when I took that home wine-making course and I forgot how to drive? |
Berserkki 11.08.2005 15:22:00 | |
---|
No Anesthesia on Stonen paras levy ehdottomasti. Muillakin levyillä on hyviä biisejä, mutta niitä muita levyjä ei jaksa kuunnella niin paljon kuin No Anesthesia. Latvalan soolot on kyllä aina kivaa kuunneltavaa. Elikkä No Anesthesia ainoo yyberlevy Stonelta. Ben_D taidaa olla hieman vittuuntu omaan elämäänsä? "joo, totta kai uskon Jumalaan. Kenen te luulette kaljan keksineen?" Zakk |
...And Justice For All 11.08.2005 18:03:56 | |
---|
Legendaarista, heh. Uusi ainakin mulle. Parhautta, legenda todellakin! Mm...beer... |
Ben_D 11.08.2005 18:59:38 (muokattu 11.08.2005 22:40:21) | |
---|
Ben_D taidaa olla hieman vittuuntu omaan elämäänsä? Elämä on ihmisen parasta aikaa. |
KTR 11.08.2005 22:37:42 | |
---|
Tarpeellista tietoa tulee koko ajan lisää tähän ketjuun!! Ihanaa! Eikun olkaas nyt. |
Berserkki 11.08.2005 22:41:55 | |
---|
Hei onko toi Free ostamisen arvonen levy. PS. Pyydän anteeksi edellisiä kommenttejani. "joo, totta kai uskon Jumalaan. Kenen te luulette kaljan keksineen?" Zakk |
Ben_D 11.08.2005 22:42:11 | |
---|
Nyt on taas hyvä aika mainostaa, että jos joltain löytyy Stonen Free livelätty vinyyliversiona niin täältä löytyy tukko rahaa vastineeksi. |
spede from hell 12.08.2005 03:00:43 | |
---|
Hei onko toi Free ostamisen arvonen levy. PS. Pyydän anteeksi edellisiä kommenttejani. On tietenki!!! Siinähän on ghost rider!!! ThickFinger |
S.i.r. 12.08.2005 14:21:07 | |
---|
Nyt on taas hyvä aika mainostaa, että jos joltain löytyy Stonen Free livelätty vinyyliversiona niin täältä löytyy tukko rahaa vastineeksi. Samat sanat. Se puuttuu vielä kokoelmastani. Myykää mulle, älkääkä tolle ihme hipille! ;) |
Ben_D 12.08.2005 14:37:54 | |
---|
Samat sanat. Se puuttuu vielä kokoelmastani. Myykää mulle, älkääkä tolle ihme hipille! ;) Pitäs juottaa kaverille pullo pirtua ja viedä se levy siltä. Arvaa olenko kuolannut vinyyliä sen hyllyssä. Lucky Bastard osti sen sillon ilmestyessään. |
S.i.r. 12.08.2005 16:13:06 | |
---|
Pitäs juottaa kaverille pullo pirtua ja viedä se levy siltä. Arvaa olenko kuolannut vinyyliä sen hyllyssä. Lucky Bastard osti sen sillon ilmestyessään. No perkele. Eipä tarvitse paljoa arvailla. Onhan mulla noi kaikki muut vinyylinä ja osa useampanakin kappaleena/painoksena, mutta tuo Free-vinyyli ei ole osunut käsiin missään. |
No perkele. Eipä tarvitse paljoa arvailla. Onhan mulla noi kaikki muut vinyylinä ja osa useampanakin kappaleena/painoksena, mutta tuo Free-vinyyli ei ole osunut käsiin missään. Juu sama homma. Laitoin jopa levy-yhtiöön sähköpostia, että eikö sinne nyt helvetti ole jäänyt yhtään kopioo lojumaan nurkkiin. Eivät viitsineet edes vastata. |
...And Justice For All 12.08.2005 22:13:39 | |
---|
Ärsyttää vähän se kun Stone on jäänyt kumminkin aika vähälle huomiolle. Levyt löytyy kyllä cd:nä. Vinyylejä taas huonosti, paitoja ei melkein ollenkaan, kuvia ja tietoa yleensä on aika niukasti. Sääli, sillä mielestäni bändi on aliarvostettu nykypäivänä. Mm...beer... |
Ben_D 12.08.2005 22:16:19 | |
---|
Sääli, sillä mielestäni bändi on aliarvostettu nykypäivänä. Aliarvostettu kenen keskuudessa? Kyllä bändi nauttii edelleen suunta arvostusta. |
...And Justice For All 12.08.2005 22:20:05 | |
---|
Aliarvostettu kenen keskuudessa? Kyllä bändi nauttii edelleen suunta arvostusta. Nojoo, vähän huonosti sanottu. Mutta tämä paitojen yms. huono saatavavuus tms. on aika harmillista. Mm...beer... |
Henkka Hevimies 12.08.2005 22:23:47 | |
---|
Nojoo, vähän huonosti sanottu. Mutta tämä paitojen yms. huono saatavavuus tms. on aika harmillista. Hmm. No niitä paitoja voi aina teettää. Olisi paljon keljumpi juttu jos noita Stone-paitoja olisi jokaisella vastaantulijalla. Hyvä että nauttivat tuollaista "Kulttimainetta" "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
Mr. Wolf 12.08.2005 22:27:28 | |
---|
Hmm. No niitä paitoja voi aina teettää. Olisi paljon keljumpi juttu jos noita Stone-paitoja olisi jokaisella vastaantulijalla. Hyvä että nauttivat tuollaista "Kulttimainetta" Ai miten niin? Tämä on minun bändi eikä muiden? Eikö olisi hienoa, jos mtv pukkaisi thrashia? |
jigsore 12.08.2005 22:29:56 | |
---|
Hauskan värin ovat keksineet tähän Black Markin painokseen Emotional Playgroundista :p Vihkosestakaan ei löydy kuin bändikuva. Musiikki on sentään kohdallaan. Tämä on ehkä mun suosikki-Stone. To bleep or not to bleep!
IHKK #8
Biisi |
sagnakateih 14.08.2005 03:19:55 (muokattu 14.08.2005 03:20:08) | |
---|
Olisiko teiltä mahdollista saada tännekkin päin kopio noista Stonen keikoista, jos olette deeveedeelle jo saaneet? (Voin maksaakkin jotain) jaakkohietakangas(at)hotmail.com Tahi pikaviestiä. |
Henkka Hevimies 14.08.2005 12:59:10 (muokattu 14.08.2005 12:59:41) | |
---|
Olisiko teiltä mahdollista saada tännekkin päin kopio noista Stonen keikoista, jos olette deeveedeelle jo saaneet? (Voin maksaakkin jotain) jaakkohietakangas(at)hotmail.com Tahi pikaviestiä. E. Nothing "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |