Aihe: Nivelsormus?
1 2
Nimismies
24.05.2003 16:44:21
Mikä on nivelsormus?
Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'?
noir
24.05.2003 16:49:22
Mikä on nivelsormus?

Chu?!

Se jatkuu nivelen yli, siinä on sarana. :)
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl fhtang
hanuristi
24.05.2003 19:23:36 (muokattu 24.05.2003 19:24:21)
semmon helvetin pitkä sormus,minkä päässä voi olla esim. piikki.

edit:poistin turhaa tietoa
this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this
noir
24.05.2003 19:53:44
- - edit:poistin turhaa tietoa

Turhaa tietoa ei olekaan.

"Knowledge is power, France is bacon"
-noir
L.C.F
25.05.2003 10:28:37
Nii, siis tietääkö kukaan mistä niitä sais? Ainaki ymmärrätte mitä tarkotan, vaikka rapulasa kirjotinki sen!
"This shithole would be much more tolerable if everyone was dead."
noir
25.05.2003 11:02:07
Hakuammuntaa, mutta koita Leather Heaveniä. Netissä niillä ei ole (tulossa), mutta liikkeestä voisi irrotakin.
hanuristi
25.05.2003 14:14:25

Turhaa tietoa ei olekaan.

"Knowledge is power, France is bacon"
-noir

ompas.ilmoitin vain,että mahdottoman turhalla henkilöllä on kyseisiä turhia koruja.turhaa on vaikka kuinka paljon!

hyvä hajatelma...
noir
25.05.2003 14:36:17
ompas.ilmoitin vain,että mahdottoman turhalla henkilöllä on kyseisiä turhia koruja.turhaa on vaikka kuinka paljon!

hyvä hajatelma...

Niin. Piti vain saada todettua tuo lausahdus johonkin ;)

Toivottavasti Hra. Bacon ei ota itseensä.
maggot
27.05.2003 12:06:23
www.morticia.com

vois löytyy, sijainti Helsinki...

btw. itäkeskuksen kauppakeskuksessa (helsinkiä sekin) oon joskus nähny jos joskus satut siellä päin pyörimään..
"reality is a very fragile thing after all..."
hanuristi
27.05.2003 15:40:13

Niin. Piti vain saada todettua tuo lausahdus johonkin ;)

Toivottavasti Hra. Bacon ei ota itseensä.

mut jos sä alat keräilee tollasii lausahduksii johonki vihkoon,ja ku joku tulee selittää sulle jotain,ni sä voit lunttaa sielt vihosta jonkun tosi asiallisen mietteen... ;)
L.C.F
27.05.2003 18:07:19
www.morticia.com

vois löytyy, sijainti Helsinki...

btw. itäkeskuksen kauppakeskuksessa (helsinkiä sekin) oon joskus nähny jos joskus satut siellä päin pyörimään..

Kyllähän tuo ihan siisti sivu oli, mut ei ikävä kyllä löytyny niitä sormuksia. Toimiiko sulla muute tuo takit/viitat sivu tai kengät? Mulla ei tullu mitään.
noir
27.05.2003 20:14:21

Kyllähän tuo ihan siisti sivu oli, mut ei ikävä kyllä löytyny niitä sormuksia. Toimiiko sulla muute tuo takit/viitat sivu tai kengät? Mulla ei tullu mitään.

Ei toimi täälläkään, monikaan alue.
maggot
28.05.2003 12:47:22

Soita sinne, joskus aikoinaan ostin sieltä muutaman sormuksen, eli kyllä niitä n.3-4 vuotta sitten siellä oli..
"reality is a very fragile thing after all..."
Frozenia
29.09.2003 19:13:23

Kyllä mä ainaki sieltä niitä nivelsormuksia löysin... Korut, ja sit klikkaa sitä kolmennen kuvan alapuolelle ilmaantuvaa nuolta... Keskimmäinen kuva siitä uudesta rivistä joka ilmaantuu...
Positiivisuus on perseestä! :D
rc
01.10.2003 18:58:00
Ai joku semmonen satan-gootti-teini-wanna-be sormus?

Nivelsormukset on hienoja. Mä olen nähnyt sellasen vaan parilla tyypillä. Turbo ei tajua mitään kauniista ja esteettisistä asioista.
v***u kuuntelke hevä!!!!!!!!!!111
meiju
02.10.2003 20:00:41
Tuskin se sormus mihinkään "satan" juttuihin liittyy, kun joku kirjotti, että se on "teini-gootti-satan-wannabe" sormus. Tai miten se nyt menikään...
L.C.F
03.10.2003 15:25:47
Kyllä mä ainaki sieltä niitä nivelsormuksia löysin... Korut, ja sit klikkaa sitä kolmennen kuvan alapuolelle ilmaantuvaa nuolta... Keskimmäinen kuva siitä uudesta rivistä joka ilmaantuu...

Onko sen yhen sormuksen hinta 86 tai jotain sellast? Katoin vaan niitä nii joku sellane hinta siinä oli..
hit
13.12.2003 11:17:03
Joissan nivelsormuksissa on hopeaa tai muuta arvometallia, siitä johtuu isompi hinta. Mä sain ainakin 15 eurolla sellasen.
-memmu-
13.12.2003 21:38:25
Onko sen yhen sormuksen hinta 86 tai jotain sellast? Katoin vaan niitä nii joku sellane hinta siinä oli..

täysin mahdollista. mortician vaattet ja muut ovat mielettömän kalliita
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)