Aihe: ESP SV Standard
1 2 3 4 5 6
ballfish
12.08.2005 17:13:33
EDIT: ja se on MUSTA! kuten avatarissa

Mustan puoleen olen minäkin kallistumassa.
moottorisaha
12.08.2005 17:28:16

Mitäs huonoa tuossa floikassa on? Eikö sen pitäisi olla ihan Orginal Floyd Rose? Minusta siinä ei ole mitään huonoa.

Perus Mnet totuuksia, ei kannata välittää.
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Olli S.
12.08.2005 17:33:17

Onkohan tuosta Guitarbargainsistä kuulunut oikeasti mitään huonoa, muuta kuin että nihkeästi vastailevat sähköpostiin? Pitäisi joskus tulevaisuudessa varmaan Mesa sieltä tilata, kun inhimillisissä hinnoissa ovat.
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani.
-AK-
12.08.2005 18:24:43
Onkohan tuosta Guitarbargainsistä kuulunut oikeasti mitään huonoa, muuta kuin että nihkeästi vastailevat sähköpostiin? Pitäisi joskus tulevaisuudessa varmaan Mesa sieltä tilata, kun inhimillisissä hinnoissa ovat.

Ei siitä taida olla muuta kuin yksi kommentti, joka oli ilmeisesti positiivinen. On vaan niin epäilyttävä paikka, ettei kukaan sieltä ole uskaltanut tilata.

Jos halpaa ja epämääräistä haluaa, voi tilata vaikka jo rapakon takaa.
Olli S.
12.08.2005 18:27:53

Ei siitä taida olla muuta kuin yksi kommentti, joka oli ilmeisesti positiivinen. On vaan niin epäilyttävä paikka, ettei kukaan sieltä ole uskaltanut tilata.

Jos halpaa ja epämääräistä haluaa, voi tilata vaikka jo rapakon takaa.

Sieltä on ostettu jo kitara, mutta vahvistimen kanssa virtaongelma.
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani.
Ben_D
12.08.2005 21:51:32

Mä kyllä vielä joskus ostan mustan Jacksonin RR1T:n, vielä kun Kahlerilla sais niin ai että.. Ben, joskus taisit mainita että on poistunut tuotannosta? Ei ainakaan enää pidä paikkaansa.

Mitä??Häh??? En kyllä muistaakseni ole maininnut??? Mun RR1T:ssä on ainakin ihan vaan kielet läpi rungon. Se taitaa olla se Dave Mustaine Jackson Pro, jossa on Kahler. Mun King Veessä on Floyd Rose.
Leper Messiah
12.08.2005 23:25:32
Joo, otahan sinäki kuvia ja laita raporttia ku tulee.

Saishan ne aina tulla heti. Ite piti muutama päivä harkita ja viimeinen kappale meni sillä aikaa. Pitää oottaa nyt sitten, tekee vain hyvää. Eli oikeasti pahaa.

joo, sanoivat, että arvioitu aika on 1-2 kk, mutta voi mennä 3 kk.

heinäkuun lopussa tilasin, noita kun ei normaalisti musamaailmalla varastossa ole.. ikävä kyllä.

elikkä tosiaan saattais sitten nyt tullakin mikäli tuo arvio käy toteen...
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
metallica89
12.08.2005 23:49:14
tää on nyt hiukan offtopic mut jumaliste että rupes himottamaan toi ran xplorer :P :P :P
hitto kun tommosia sais tilattua jostain thomannilta.
Incarnation
13.08.2005 00:33:30
tää on nyt hiukan offtopic mut jumaliste että rupes himottamaan toi ran xplorer :P :P :P
hitto kun tommosia sais tilattua jostain thomannilta.

Mitä tarkoitat tuolla Thomann-vertauksella? Niitähän saa ihan sähköpostitse tilaamalla.
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime
N33m0
13.08.2005 11:40:49

Milloin kuulit? Onko tämä sen musamaailman lupaileman loppukuun erän tarkempi saapumisaika? Itsellekin on M-II tulossa ja innolla odotan.

tossa viime viikon pe
( 'o')-d[||] More Beer!
ballfish
13.08.2005 16:42:35
+Hinta sisältää esp:n laukun

Tuleeko tuo laukku aina mukana vaiko vain musamaailmasta ostettuna. Guitarbargainsilla ei puhuta laukusta mitään. :(
Sir Härö
13.08.2005 17:25:52
Perus Mnet totuuksia, ei kannata välittää.

Ei se ollut mnet totuus. Siis minun kitarassani sitä ei nääs tarvita ;) Ainakaan kun en sitä osaa käyttää.
Se oli hirviää kun joskus imeskelin "lonttia" naaraspuolisen ihmisen kaulaan ja suussani alkoi maistumaan veri....Löysin itseni. Nykyään juon verta päivittäin.
Jormaz
13.08.2005 18:03:56
Mitä??Häh??? En kyllä muistaakseni ole maininnut??? Mun RR1T:ssä on ainakin ihan vaan kielet läpi rungon. Se taitaa olla se Dave Mustaine Jackson Pro, jossa on Kahler. Mun King Veessä on Floyd Rose.

Oon tainnut sekottaa siihen kun puhuit T-mallin harvinaisuudesta Suomessa, piti käydä äsken penkomassa: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=65464&o=0

Tosiaan Mustaine- ja Friedman-mallit oli Kahlerilla, tosin viimeset KE-1:t oli string thru..
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Ben_D
13.08.2005 18:08:55

Oon tainnut sekottaa siihen kun puhuit T-mallin harvinaisuudesta Suomessa, piti käydä äsken penkomassa: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=65464&o=0

Tosiaan Mustaine- ja Friedman-mallit oli Kahlerilla, tosin viimeset KE-1:t oli string thru..

Juu ei ole ainakaan meikäläisellä tiedossa toista RR-1T omistajaa Suomessa.
N33m0
17.09.2005 14:08:57

Kylläpä myöhästy lähetys, sain eilen kepin (16.9.), mutta nyt mulla on se ja millään muulla ei oo väliä :D

http://koti.mbnet.fi/pupp3t/kamaa/ESP_SV/

Sanonpahan että on paras kitara mitä oon ikuna soittanu, vaikka maksokin 1800e oli joka euron arvonen.
( 'o')-d[||] More Beer!
Reaper_Man
17.09.2005 14:27:18
Kylläpä myöhästy lähetys, sain eilen kepin (16.9.), mutta nyt mulla on se ja millään muulla ei oo väliä :D

http://koti.mbnet.fi/pupp3t/kamaa/ESP_SV/

Sanonpahan että on paras kitara mitä oon ikuna soittanu, vaikka maksokin 1800e oli joka euron arvonen.

Onneksi olkoon! Helvetin hieno!
Are You Dead Yet?
Decadetroll
17.09.2005 19:09:00
Herra jestas, kylläpä Gaasuvaivat lisääntyy! Piti heti alkaa miettimään mistä saisin rahat moiseen.. Alko tuo oma LTD mmv04 näyttämään aika käpöseltä tohon verrattuna.. Onnea vaan perheenlisäyksen johdosta. Jokos tytöllä on nimi?
Everything is an End..
Leper Messiah
17.09.2005 19:14:25
oh, pitää tuosta omasta ottaa kuvia heti kun osaan. yksi huono on jo omakuvana.

ja musamaailma kyllä toimi helvetin hyvin, sanoivat, että tod.näk. 1-2 kk menee, ehkä 3. meni se kuukaus, vissiin aikalailla tasan jos oikein muistan.
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
N33m0
17.09.2005 19:19:49

Herra jestas, kylläpä Gaasuvaivat lisääntyy! Piti heti alkaa miettimään mistä saisin rahat moiseen.. Alko tuo oma LTD mmv04 näyttämään aika käpöseltä tohon verrattuna.. Onnea vaan perheenlisäyksen johdosta. Jokos tytöllä on nimi?

Tää on juuri omanki GASin lopputulos, nimi on työn alla vielä :)
( 'o')-d[||] More Beer!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)