mart-t 12.08.2005 11:07:56 | |
---|
Kannattaa ehkä rannerullaus ja hillitön säkin mättäminen jättää väliin. Ensimmäinen saa hyvät jumit käsiin ja toinen tappaa rystyset. Mä oon kyllä eri mieltä. Kaikki liikkeet on huonoja väärin tehtyinä. Säkin hakkaaminen esim. siteet ja säkkihanskat kädessä on erinomaista jumppaa niska/hartia -seudulle. Lisäksi ns. hässimisaspekti on tässä ns. kuningaslajissa aivan huipussaan. Siihen kun ottaa vielä potkut mukaan, niin kunnon ja hässimisfrekvenssin kohoaminen on taattu! |
Ja jos tuheroa ei ole saatavilla niin ainahan voi harjoitella myös yksin. Toisaalta liika treenaus tässä jalossa lajissa voi kyllä aiheuttaa kipuja ranteen seudulle ehkäpä.. Soitat syntikkaa? Ootsä joku räppijätkä!?!?!? |
Synth 18.08.2005 13:45:42 | |
---|
No tällä pojalla on muutenki ämmän kädet ja ranteet on niin ohuet että kellokauppias poltti päreensä mulle... ei tarvii ku käsillä seisontaa kokeilla ni ranteet on p*skana loppupäivän. Joskus mukulana ku tuli aika ylettää oktaaviin ni epäilin jo että mul on reuma ku monta kuukautta taukoamaton särky. Tää voimailun pelko alkoi siitä ku kolme päivää kantelin raksalla tukkeja ja se tuntui vaan hartioissa mutta samat tilut eivät onnistuneet seuraavaan viikkoon... |
Ragorn 18.08.2005 14:10:38 | |
---|
Off-topic: Mistä yleensä ostatte esim. modulinne? Jostain tietystä kaupasta? "Kaikki lapset ovat paholaisen siittämiä ja ansaitsevat kuolla." - Uskovainen 84 |
kepperi 18.08.2005 14:32:40 | |
---|
Off-topic: Mistä yleensä ostatte esim. modulinne? Jostain tietystä kaupasta? tähän sopii musiikki-liikkeet mielestäni. .. harhar thoomannilta varmaan saa tilattua aika edukkaasti aineski. |'|'| |'|'|'|
¨¨¨¨¨¨¨¨¨ |
Ragorn 18.08.2005 20:31:30 | |
---|
tähän sopii musiikki-liikkeet mielestäni. .. harhar thoomannilta varmaan saa tilattua aika edukkaasti aineski. Sieltä ei ainakaan tiettyjä moduleita, mistä olisin ollut kiinnostunut. Esim. jotain Rolandin 'hevimoduleita'.(hoho) "Kaikki lapset ovat paholaisen siittämiä ja ansaitsevat kuolla." - Uskovainen 84 |
Adawolf 18.08.2005 21:26:54 | |
---|
Sieltä ei ainakaan tiettyjä moduleita, mistä olisin ollut kiinnostunut. Esim. jotain Rolandin 'hevimoduleita'.(hoho) http://synthplanet.com/ En ole tosin tuolta tilannut, mutta ainakin suomalaiset sivut löytyy. Outoa, kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani. |
azhrak 19.08.2005 00:15:04 | |
---|
Oman kokemuksen perusteella voin sanoa, että punttitreeni hidastaa sormia, jos pitää soittoharjoittelun määrän samana. Ikäviä ovat varsinkin liikkeet, joissa pitää puristaa (kuten mainittu), esim. kaikki taljat. Vapailla painoilla treenatessa ei jumitus ole niin paha -> suosittelen. Kyllä se nopeus taas takaisin tulee, kunhan soittaa. Että pysyvää vahinkoa ei voi saada aikaan, ellei murskaa sormiaan siellä...(50kg etusormelle sattuu!) Joo ja se parturi on myös aika hyvä idea. We were dead
since the day we let
god outside of our heads |
Eddy 19.08.2005 01:17:26 | |
---|
Joo ja se parturi on myös aika hyvä idea. Riippuu naamasta. Esim. mun tapauksessa kaikki mikä peittää, on eduksi, joten hiukset saa kasvaa ihan rauhassa... Koskettelen soittimia... |
Synth 19.08.2005 12:02:29 | |
---|
Heh en mä ny ihan naamavärkistä puhunu vaan lähinnä siitä ku pianonsoitto ja kehonrakennus ei ehkä parhaiten sovi yhteen... |
Adawolf 19.08.2005 13:27:08 | |
---|
Heh en mä ny ihan naamavärkistä puhunu vaan lähinnä siitä ku pianonsoitto ja kehonrakennus ei ehkä parhaiten sovi yhteen... No tuskimpa sillä kehonrakennuksella nyt niiiiin paljon väliä on... Jos ottaa huomioon, että on esim. tämä mieskin tainnu joskus rautaa pumpata, eikä ainakaan sillä tunnu tilut huonontuvan. http://www.mfnrocks.com/images/zakk3.jpg Outoa, kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani. |