omarklah 11.08.2005 20:16:20 | |
---|
TaKy 40 sit - kun ei muille kelpaa... Tää sit sanois tälleen... |
Tankoprinssi 11.08.2005 20:25:41 | |
---|
Vaimon synttärit, mutta täytyykö niitä joka vuosi juhlia eli sopii. No siinä tapauksessa minäkin ilmoittaudun. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
M.i.k.key 11.08.2005 22:29:47 | |
---|
Katotaan keväämmällä miltä näyttää... Periaatteessa mukana mutta jos sinne haluttais oikeesti ryhmää niin tuommoinen su-ti melkein koska vaan olisi oikeampi aika järkätä tuommoiset kekkerit. Mä lopetan nää hommat! |
isojussi 11.08.2005 22:39:25 | |
---|
...Periaatteessa mukana mutta jos sinne haluttais oikeesti ryhmää niin tuommoinen su-ti melkein koska vaan olisi oikeampi aika järkätä tuommoiset kekkerit. kompkompkompkomp...... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 11.08.2005 22:41:09 | |
---|
Katotaan keväämmällä miltä näyttää... Periaatteessa mukana mutta jos sinne haluttais oikeesti ryhmää niin tuommoinen su-ti melkein koska vaan olisi oikeampi aika järkätä tuommoiset kekkerit. Eli kuka menettää duunipäiviä, ammattilaiset vai harrastelijat. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
isojussi 11.08.2005 22:44:16 | |
---|
Eli kuka menettää duunipäiviä, ammattilaiset vai harrastelijat. Oishan se kiva, jos ees yks mnet-tapahtuma EI olis viikonloppuna. Mutta ne taipuu, kellä se ei oo niin rahasta kii....;D Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 11.08.2005 23:01:04 | |
---|
Oishan se kiva, jos ees yks mnet-tapahtuma EI olis viikonloppuna. Mutta ne taipuu, kellä se ei oo niin rahasta kii....;D Kyllähän mä järkkään vapaaksi minkä hetken tahansa. Mä vain ymmärsin, että jotkut olivat sitä mieltä, että tällaiset tilaisuudet on harrastelijoita ja eläkeläisiä varten eikä kunnon ammattilaiset, jotka inhoaa soittamista tällaisiin tule. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
ÄM 11.08.2005 23:05:59 | |
---|
Kyllähän mä järkkään vapaaksi minkä hetken tahansa. Mä vain ymmärsin, että jotkut olivat sitä mieltä, että tällaiset tilaisuudet on harrastelijoita ja eläkeläisiä varten eikä kunnon ammattilaiset, jotka inhoaa soittamista tällaisiin tule. Joo kyllä kai sitä vois töistä vapaata ottaa ja elokuun alussa saatan olla vielä lomallakin. Mutta jos on tarkoitus miitin yhteydessä järjestää ihan julkinen tanssiaistilaisuus, lienee viikonloppu kuitenkin järkevämpi. On tää muuten saatana, kun ens vuoden miitti on jo melkein paketissa, vaikkei ole ehtinyt edes edellisestä kunnolla toipua. |
M.i.k.key 11.08.2005 23:12:33 | |
---|
Kyllähän mä järkkään vapaaksi minkä hetken tahansa. Mä vain ymmärsin, että jotkut olivat sitä mieltä, että tällaiset tilaisuudet on harrastelijoita ja eläkeläisiä varten eikä kunnon ammattilaiset, jotka inhoaa soittamista tällaisiin tule. Ai eiks siitä saa liksaa!? no emmä sit tuu :) Mä lopetan nää hommat! |
baron 11.08.2005 23:16:08 | |
---|
Ai eiks siitä saa liksaa!? no emmä sit tuu :) Tanssimuusikot palkkaa tanssibändin? "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Hinta vois olla***50*** |
manjaana 11.08.2005 23:20:25 | |
---|
Joo kyllä kai sitä vois töistä vapaata ottaa ja elokuun alussa saatan olla vielä lomallakin. Mutta jos on tarkoitus miitin yhteydessä järjestää ihan julkinen tanssiaistilaisuus, lienee viikonloppu kuitenkin järkevämpi. On tää muuten saatana, kun ens vuoden miitti on jo melkein paketissa, vaikkei ole ehtinyt edes edellisestä kunnolla toipua. Äläs muuta sano... Toivottavasti mimmejäkin kiinnostais tulla.. Vanha varis vaan vikkelä.. |
baron 11.08.2005 23:20:53 | |
---|
Tanssimuusikot palkkaa tanssibändin? Mietin vaan miksi? Kuinka moni meistä tanssii? "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
baron 11.08.2005 23:21:41 | |
---|
Äläs muuta sano... Toivottavasti mimmejäkin kiinnostais tulla.. Sehän on siitä kiinni, kuinka hyvin mainostat! "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
manjaana 11.08.2005 23:23:18 | |
---|
Sehän on siitä kiinni, kuinka hyvin mainostat! Ja mitähän mie erikoisest mainostaisin....., hmmm, ku oli koko paketti niin hemmetin hyvä ;o)) Vanha varis vaan vikkelä.. |
Chysleri 11.08.2005 23:27:00 | |
---|
Mimmonenkhan vuutstokki tästä hehittyy vielä?..:) -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
pekkajau 11.08.2005 23:59:19 | |
---|
Mulla on vähän sama ongelma Sertzo-sedän kanssa eli "snadi ja se koko tsadilaisuus" ahdistaa. Mielestäni ainoa ja oikea paikka pitää humppamiitti on Savonlinna! Kohta tiedotusvälineissä ei enää puhuta "vanhanvaltaajista"... vaan niistä jotka oli humppamiitissä Savonlinnassa vuonna 2005? Itse olin siellä! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Qsine 12.08.2005 00:31:43 | |
---|
Täällä on yksi haitaristi / kiipparisti käytössä, tai ainakin hengaamaan olen valmis tulemaan, kun vain lyötte tarpeeksi aikaisin ko. viikonlopun lukkuun!!! Qsine haastaa mukaan myös nimim. Irti Humpasta:n! "Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!" |
Mesa/Boogie 12.08.2005 00:53:58 | |
---|
Qsine haastaa mukaan myös nimim. Irti Humpasta:n! Veit sanat suustani. |
Pula-Aho 12.08.2005 10:34:28 | |
---|
Mulla on vähän sama ongelma Sertzo-sedän kanssa eli "snadi ja se koko tsadilaisuus" ahdistaa. Mielestäni ainoa ja oikea paikka pitää humppamiitti on Savonlinna! Kohta tiedotusvälineissä ei enää puhuta "vanhanvaltaajista"... vaan niistä jotka oli humppamiitissä Savonlinnassa vuonna 2005? Itse olin siellä! Otsikko Iltasanomissa 5.8.2025 "Missä olit 5.8.2005"?? Tuo Savonlinna pitopaikkana olisi sikäli hyvä, ettei tarttis muistaa edes, minne pitää mennä (vrt. edellinen kommenttini vakiopäivämäärästä). Kunhan menisi sinne, minne alitajunnasta tuleva mielikuva ohjaa. Toisaalta jämäkkään tapaani totean, että kaikki käy. Jopa Pohjanmaa... Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |