isojussi 10.08.2005 11:00:56 | |
---|
Ei se COBbi pasuunaa tarvis? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
M.i.k.key 10.08.2005 14:43:18 | |
---|
Ei se COBbi pasuunaa tarvis? Synatorvet hoitaa... Mä lopetan nää hommat! |
isojussi 10.08.2005 15:12:49 | |
---|
Synatorvet hoitaa... Hyisssss..... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Notefix 10.08.2005 16:27:33 | |
---|
Mä kyllä sain aikaiseksi kokoonpanon, jossa oli kuudet kiipparit, basso ja rummut ja soundasi oikein kivasti. Tuota, ootsä kuullu sen keikan tallenteen? :) Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
baron 10.08.2005 16:28:26 | |
---|
Tuota, ootsä kuullu sen keikan tallenteen? :) En oo, onks sulla? "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Tankero 10.08.2005 16:33:35 | |
---|
jaa'a mmmm 666 olis hyvä määrä, mutta onko paukut loppua "sulla" kun näytät kuluttavan aikaasi täällä, ja aika monessa paikassa... kuittaillen :o))) Miten lie itelläs paukkujen laita, kun joudat seuraan muiden ajankäyttöä? |
isojussi 10.08.2005 16:58:18 | |
---|
Tuota, ootsä kuullu sen keikan tallenteen? :) Mun piti lauantaina yrittää tiluttaa kahta kitaristia vastaan - yhtä aikaa.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
half 10.08.2005 19:56:03 | |
---|
Aikaisemmin on ollut ongelmana löytää hyvä basisti joka lukee lappuja ja osaa soittaa..se on onneksi lisääntyneen koulutus tarjonnan myötä hieman parantunut. Mutta nyt ei tahdo mistään löytyä sellasta kiipparia joka taitaa soundit sekä lukee nuotit. Hmm mistähän sitä vois Oulu-Kemi seudulta kysellä? Kun katselee keikoilla täällä pohjoisessa soittavia muusikoita.. niin näyttävät aika "kokeneilta" eikö nuorisoa kiinnosta vai loppuukko uskallus. Terv JP Kyllä niitä ainakin Auraviihteen ilmoituspalstalla tuntuu olevan niin, että päät kolisee yhteen. Ihan ympäri Suomen maatakin ovat. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
faith 10.08.2005 21:36:49 | |
---|
Aikaisemmin on ollut ongelmana löytää hyvä basisti joka lukee lappuja ja osaa soittaa..se on onneksi lisääntyneen koulutus tarjonnan myötä hieman parantunut. Mutta nyt ei tahdo mistään löytyä sellasta kiipparia joka taitaa soundit sekä lukee nuotit. Hmm mistähän sitä vois Oulu-Kemi seudulta kysellä? Kun katselee keikoilla täällä pohjoisessa soittavia muusikoita.. niin näyttävät aika "kokeneilta" eikö nuorisoa kiinnosta vai loppuukko uskallus. Terv JP Minä voin tulla x) Minen tiiä mittään niistä soundeista mutta kyllä mie lappuja luen, ja laulanki. (tai no, emmie tiiä voiko sitä sanoa lauluksi, mutta kuitenki..) Nii ja oon mie joskus tuota pianoa hakannu. ....ja oon nuori =) "Kasvikset on sitä mitä ruoka syö." |
Chysleri 10.08.2005 22:33:04 | |
---|
Oottako kuullu sitä juttua,kun -80 luvulla yks jäppinen osti viulukonhen ja pisti kuitit verottajalle vähennykseen.Tuli sitten verottajalta topakka kysely,että missäs ne viulut sitten on?.............!!!!!!!! -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
R.Syke 10.08.2005 22:41:47 | |
---|
Viulut maksoi *30* |
Musiikkia korville 10.08.2005 22:52:44 | |
---|
Ite en juuri kiippareita soittele ja ainoastaan muutaman vuoden pianotunteja oon aikanaan ottanut, eli siitä ei sen enempää. Ihmettelen vain, miks kaveri kyselee täältä kiipparistia ja jos joku ilmoittautuu, niin alkaa vittuilemaan. Ei mul muuta, ku painu **ttuun. Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
Tankero 10.08.2005 23:42:25 | |
---|
Ite en juuri kiippareita soittele ja ainoastaan muutaman vuoden pianotunteja oon aikanaan ottanut, eli siitä ei sen enempää. Ihmettelen vain, miks kaveri kyselee täältä kiipparistia ja jos joku ilmoittautuu, niin alkaa vittuilemaan. Ei mul muuta, ku painu **ttuun. KOMPPIA! |
Epämuusikko 11.08.2005 10:30:12 | |
---|
Oulu-Kemi-alueella? Onhan noita ainakin viisi! Virallisesti ur-po ÄrLä #009 |
Tankero 11.08.2005 18:37:36 | |
---|
Oulu-Kemi-alueella? Onhan noita ainakin viisi! Onko ollu vierotusoireita tai separaatioahditusta, kun jouduit möliältä lähteen? |
baron 11.08.2005 21:44:40 | |
---|
Ei se COBbi pasuunaa tarvis? Mun originaali-idis COB:n oli juuri kapinointi kitaristien ja puhaltajien ylivaltaa vastaan jameissa: Jokainen puhaltaja saattoi istua kaljaa juoden pöydässään, pistäytyä missä tahansa piisissä soittamassa oman soolonsa ja palata kaljanjuontiin. Kitaristin piti nähdä se vaiva, että työntää pluginsa mikseriin ja taas OK. Kiipparistit soittohaluisina jonottivat paikan ainoaan kiippariin ja juuri kun aloittivat soolonsa, joku kovaäänisempi soitti päälle. Nyt on ilmennyt, että on myös sivistyneitä kitaristeja, jotka ovat aina tervetulleita COB-jameihin. Yhtään puhaltajaa ei ole vielä ollut, onko sivistyneitä puhaltajia olemassa? "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Yhtään puhaltajaa ei ole vielä ollut, onko sivistyneitä puhaltajia olemassa? On.. sie etit vääristä paikoista =) "Kasvikset on sitä mitä ruoka syö." |
baron 11.08.2005 22:33:42 | |
---|
On.. sie etit vääristä paikoista =) En mä etsi, COB:n idis on kiippari/kiipparistijamit. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
El Condor 12.08.2005 09:24:46 | |
---|
Nyt on ilmennyt, että on myös sivistyneitä kitaristeja, jotka ovat aina tervetulleita COB-jameihin. Yhtään puhaltajaa ei ole vielä ollut, onko sivistyneitä puhaltajia olemassa? Ei. Me ollaan kaikki egoistisia m*lkeroita, tai ainakin kaikki trumpetistit. Tai ainakin minä olen. Voisin tulla joskus COB-jameihin mainion Philicorda-putkiurkuni kanssa ja esitellä hieman autenttista 60-lukulaista kalloporasoundia. Siinä kaikenmaailman Motifit ja paloautonpunaiset pilipalikiipparit kalpenee. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
Riksteri 12.08.2005 09:35:08 | |
---|
Nyt on ilmennyt, että on myös sivistyneitä kitaristeja, jotka ovat aina tervetulleita COB-jameihin. Yhtään puhaltajaa ei ole vielä ollut, onko sivistyneitä puhaltajia olemassa? Miles Davis oli ja sivistyi vuosien varrella aina vaan enemmän ja enemmän, mutta alunalkaen kaikki johtui varmaan hänen vanhemmistaan :) |