ÄM 11.08.2005 10:05:29 | |
---|
"Kuva-2" jatkaa paljastumistaan omakuvassa. Otetaan kaks luukkua auki, kun illalla unohdin. |
isojussi 11.08.2005 18:26:45 | |
---|
TALU 700!!! JUSSIIIIIIIIIII!!!!! Päivä pelastettu! Mulla oli niin mukavia 9-luokkalaisia, ettei yunnu missään. !"#€%&/()=!!!! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Chysleri 11.08.2005 18:41:37 | |
---|
Mulla oli niin mukavia 9-luokkalaisia, ettei yunnu missään. !"#€%&/()=!!!! Tais osua kaikki rakkarit kohalle?...:D -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
isojussi 11.08.2005 19:03:31 | |
---|
Tais osua kaikki rakkarit kohalle?...:D Ite asiassa päinvasyoin - kuha Sertzoa taas sörkötin.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Chysleri 11.08.2005 19:07:02 | |
---|
Ite asiassa päinvasyoin - kuha Sertzoa taas sörkötin.... Ahhah...mutta nyt....SUOJELU HÄLYTYS!!!!!!!!! -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
Chysleri 11.08.2005 19:07:25 | |
---|
....söin kaalikeittoa. -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
Tankoprinssi 11.08.2005 20:28:08 | |
---|
"Kuva-2" jatkaa paljastumistaan omakuvassa. Otetaan kaks luukkua auki, kun illalla unohdin. Kukas se noin punaposkinen "uimaripoika" on? Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
isojussi 11.08.2005 20:29:46 | |
---|
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Savonlinnan miitin jälkeen mikään ei ole enää kuin ennen. Tämän päivän humppabändini treeneissä ilmoitin, että olen hyväksyttävästi suorittanut Savonlinnassa tanssimuusikon jatkokurssin (kai mä saan siitä diplomin tarvittaessa, Sertzo ja Klunssila?) ja heti mun arvovaltani ja auktoriteettini nousi: Kukaan ei uskaltanut valittaa mun settilistoista, sovituksista tai keikkajärjestelyistä, kuten niillä on tapana ollut tehdä! "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
isojussi 11.08.2005 22:33:32 | |
---|
...ja heti mun arvovaltani ja auktoriteettini nousi: Kukaan ei uskaltanut valittaa mun settilistoista, sovituksista tai keikkajärjestelyistä, kuten niillä on tapana ollut tehdä! Parempi onkin! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
ÄM 11.08.2005 23:12:20 | |
---|
Savonlinnan miitin jälkeen mikään ei ole enää kuin ennen. Tämän päivän humppabändini treeneissä ilmoitin, että olen hyväksyttävästi suorittanut Savonlinnassa tanssimuusikon jatkokurssin (kai mä saan siitä diplomin tarvittaessa, Sertzo ja Klunssila?) ja heti mun arvovaltani ja auktoriteettini nousi: Kukaan ei uskaltanut valittaa mun settilistoista, sovituksista tai keikkajärjestelyistä, kuten niillä on tapana ollut tehdä! Sanotaanko näin että... Totta kai! |
Sertzo S 11.08.2005 23:40:50 (muokattu 11.08.2005 23:43:16) | |
---|
Kukaan ei uskaltanut valittaa mun settilistoista, sovituksista tai keikkajärjestelyistä, kuten niillä on tapana ollut tehdä! Dissonanssien juhlaahan miitti kietämättä pääosin oli, mutta meistä tekijöistä hauskaa. Teoreettiset analyysit (positiiviset) kuulin vasta jälkeenpäin "asijantuntijoilta" eli yleisöltä. Paikalliset muusikot loistivat poissaollolaan; olivat kai keikoillaan tai vai muuten säikähdyksissään. Olisivat kokeneet harmonian suurta juhlaa ja oppineet uusia sointuja. ;)
|
pekkajau 11.08.2005 23:54:00 | |
---|
Savonlinnan miitin jälkeen mikään ei ole enää kuin ennen. Tämän päivän humppabändini treeneissä ilmoitin, että olen hyväksyttävästi suorittanut Savonlinnassa tanssimuusikon jatkokurssin (kai mä saan siitä diplomin tarvittaessa, Sertzo ja Klunssila?) ja heti mun arvovaltani ja auktoriteettini nousi: Kukaan ei uskaltanut valittaa mun settilistoista, sovituksista tai keikkajärjestelyistä, kuten niillä on tapana ollut tehdä! Humppamiitti on muuttanut maailmaa ja sen koko ekosysteemiä peruuttamattomasti! Nimittäin ilmasto muuttui koko Suomessa heti välittömästi miitin jälkeen. Enää ei puutu kun että rupeaa satamaan mustaa tuhkaa taivaalta! (Vrt. Hirosima/Nagasagi) Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Sertzo S 12.08.2005 16:56:55 (muokattu 13.08.2005 08:54:18) | |
---|
Kaikkea sitä tuleekin kännissä kirjoiteltua Poistin tekstin. |
pekkajau 12.08.2005 20:08:47 | |
---|
Kerran meni vähän myöhään poikamiesnä vielä ollessa ja helevetimoisessa unen/humalanpöpperössä menin avaamaan silloisen luukkuni sisäänkäyntiä aamulla kun siellä joku rinkutteli innokkaasti kelloa. Siinä kun hyppäsin äkkiä pystyyn niin ensin tuli oikein imelä sipulitee-pieru ja sitten rupesi yököttämään sen haju ja pikkusen siinä tuli pitkää sylkeä rinnuksille. Ajattelin että siellä on tutut kaverit tuomassa lohtua ja helpotusta ja sen enempää siinä siistimättä itseäni samalla kun avasin oven niin pääsi vielä semmoinen kunnon aromiröyhtäisy suoraan Jehovan todistajien herkille nenille ja hämmästyneille silmille! Ne lähti! Olivat jättäneet "Heretkää" (herätkää)-lehden postilaatikkoon! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
omarklah 12.08.2005 20:14:34 | |
---|
Kerran meni vähän myöhään poikamiesnä vielä ollessa ja helevetimoisessa unen/humalanpöpperössä menin avaamaan silloisen luukkuni sisäänkäyntiä aamulla kun siellä joku rinkutteli innokkaasti kelloa. Siinä kun hyppäsin äkkiä pystyyn niin ensin tuli oikein imelä sipulitee-pieru ja sitten rupesi yököttämään sen haju ja pikkusen siinä tuli pitkää sylkeä rinnuksille. Ajattelin että siellä on tutut kaverit tuomassa lohtua ja helpotusta ja sen enempää siinä siistimättä itseäni samalla kun avasin oven niin pääsi vielä semmoinen kunnon aromiröyhtäisy suoraan Jehovan todistajien herkille nenille ja hämmästyneille silmille! Ne lähti! Olivat jättäneet "Heretkää" (herätkää)-lehden postilaatikkoon! +++ tästä ! Se oli niille ihan oikein :o) Tää sit sanois tälleen... |
Sertzo S 13.08.2005 08:52:03 | |
---|
+++ tästä ! Se oli niille ihan oikein :o) Kyllä kyllä nuo kiusaavat taivaskauppiaat saa painua v***uun! |
pekkajau 14.08.2005 11:22:15 | |
---|
Kyllä kyllä nuo kiusaavat taivaskauppiaat saa painua v***uun! Kohta saa painua vattuun myös nämä saatanan puhelinliittymäkauppiaat. Vaihdoin tässä viime viikolla operaattoria ja vanhasta operaattorista (Bastulahti) soitellaan vähän väliä perään ja laitellaan tekstiviestieä että peru... peru ja että nyt tehdään sitten sulle uus "tosi" tarjous! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
R.Syke 14.08.2005 11:46:35 | |
---|
Humppamiittithreadikin on edennyt jo... |
R.Syke 14.08.2005 11:46:53 (muokattu 14.08.2005 11:47:54) | |
---|
Humppamiittithreadikin on edennyt jo... 720:een ajatella, miten paljon :D |