NYdoll 02.03.2005 02:54:29 | |
---|
plekulla soittaessa kytken pillin kaapista pois päältä ja vähennän hieman ylä-ääniä. Bassosta käännän tonea vähäsen tunkkasemmalle. metalli sykkii... |
Basistin aivot 02.03.2005 03:15:12 | |
---|
bassoa soitetaan munalla!! Makuasioista ei parane kinastella, sano mäyräkoira ku muniansa nuoli...
Pastilli? |
Karlsson 02.03.2005 08:19:48 | |
---|
bassoa soitetaan munalla!! *TRÖÖÖÖT* "Vääärin! Oikea vastaus on ´Slerba´ !" "Sä oot ihan kiva" -Säveltäjämestari |
viuhko 02.03.2005 14:05:00 | |
---|
Sormilla olen tähän mennessä vedelly.. Nyt uuden lelun myötä (särön) olen huomannu että plekulla saa kivan terävän saundin, jos sellaista kaipaa. Mutta kyllä ne sormet on edelleen ykkönen...ellei jopa kakkonen. ;) |
Son of northern darkness 03.03.2005 17:30:31 | |
---|
Minä en hirveästi välitä millä soitan. tärkeintähän on että osaa soittaa...;) Juu, plekulla ja sormilla soitan. Tyhmä, tyhmempi, basisiti. |
Dacatch 03.03.2005 17:42:20 | |
---|
Minäkin vetelen molemmilla, kappaleesta riippuen. Ever seen blood in the moonlight, Will? It appears quite black.
- Tri. Hannibal Lecter |
kalzu 04.03.2005 11:29:41 | |
---|
Mä soitan jousella. Rasisti? Fasisti? Basisti? Näistä tunnetusti fiksuin on Basisti. (Eikä sekään niin fiksu ole.) |
Nasu 04.03.2005 15:52:59 | |
---|
Basso ei oo lyömäsoitin, ja keskisormessa on paras soundi. Ainoa soitin mikä ei ole lyömäsoitin on laulaja. Tosin jos meidän laulajaa lyö niin se laulaa paremmin / lujempaa / korkeammalta. |
Metallicaman 06.03.2005 21:08:34 | |
---|
Mun mielestä sillä ei periaatteessa oo mitään väliä. Paitsi jos on joku pieni tila ja volume on muutenki pieni ja alkaa soittaan plekulla eikä sen soittotaito oo mikää paras nii plekusta lähtee enempi ääntä ku koko bassosta (kokemusta alkuaikoina). mää itte soitan molemmilla tai no riippuu biisistä. |
s02r 10.08.2005 10:55:30 | |
---|
*TRÖÖÖÖT* "Vääärin! Oikea vastaus on ´Slerba´ !" Siitä tulee kunnon saundit ku karvat jää kielten väliin!11!11 Ja missien pikkujouluissa lähtee hyvät släpit!!1 :P |
JukkaPena 10.08.2005 19:36:20 | |
---|
Soitan sormilla, olen soittanut alusta asti kahden sormen tekniikalla, enkä näe syytä lähteä omaksumaan useamman sormen tekniikkaa. Pidin (HUOM! imperfekti!) plektralla soittamista vielä noin kuukausi sitten yhtä järkevänä kuin runkkaamista toppahanska kädessä. Käsitys muuttui, kun huomasin plekusoundin merkityksen tietyn tyyppisessä rock-musiikissa sekä raskaammassa musiikissa. Myös kun kuuntelee esimerkiksi Carol Kayea, niin plektraahan se käyttää ja se kuulostaa hyvältä. En itse edes osaa soittaa järkevästi plektralla bassoa, enkä pidä sitä itselleni tärkeänä taitona, koska en soita sellaista musiikkia, jossa minulta pyydettäisiin/vaadittaisiin plektrasoundia... Soundi on sormissa. |
heu heu 10.08.2005 20:06:46 | |
---|
Soitan enemmän plektralla mutta vielä paljon enemmän sormilla.. Still going strong but wrong.. |
tähtivaeltaja 11.08.2005 02:19:59 | |
---|
Onneksi olkoon. Olet 500. tällaisen topicin perustaja! Tuskin. Ehkä sinulle herra konstaapeli. Vasta kitarasta bassoon vaihtaneena harmittaa oikean käden sormien armoton kuluminen... Joten plekua perään joskus. Toisaalta joku biisi vaatii plektraa luonnostaan. |
Plekulla sitä on aloitettu ja siinä on pysytty. sormilla soittelen huvikseni mutta kun täytyy soittaa kunnolla niin pleku on ja pysyy oikeassa kädessä. Tietenkin tähän on vaikuttanut myös se, että olen alunperin kitaraa soittanut. Anything that happens, happens. |
Boxeri 13.08.2005 18:25:31 | |
---|
Basso ei oo lyömäsoitin, ja keskisormessa on paras soundi. Sormipelillä onneen on ainut tie.... ja kyllä basso on joskus lyömäsoitin.. ainakin itsellä ;-D Naiset muuten tykkää vikkelä sormisista basisteisa. Misikän? "Alkoholi maistuu ja asiat tuntuvat luistavan" |
Hannu H. 14.08.2005 13:54:21 | |
---|
Plektralla soitan ellei ole TOSI hidas biisi. Kitaristi kun olen niin tuo basson nypläys ei oikein luonnistu... Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
SGitar 15.08.2005 19:13:43 | |
---|
Plektralla soitan, mutta se johtuu siitä että olen kitaristi. Kuin myös. Gabba Gabba Hey |
Spawn 15.08.2005 22:33:19 | |
---|
Sormilla ja vain sormilla. Kyllä se sahaus onnistuu niilläkin, uskokaa minua. ;) What the deuce? |
Kieppi 15.08.2005 22:37:22 | |
---|
Sormilla ja vain sormilla. Kyllä se sahaus onnistuu niilläkin, uskokaa minua. ;) Komppaan. Plektralla soitan vain, jos haluan jostain syystä pelleillä :) Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa. |
Teijo K. 16.08.2005 08:48:47 | |
---|
Sormilla ja vain sormilla. Kyllä se sahaus onnistuu niilläkin, uskokaa minua. ;) Hä? En mie osaa sahata kuin sahalla. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |