drum_man 11.08.2005 18:28:45 | |
---|
Ostin juuri tuollaset hiilikuitu kapulat.. ne makso 10 erkkiä. Onko muita käyttäjiä?? Mitä ootte mieltä näistä kapuloista?! |
drum_man 11.08.2005 18:32:37 | |
---|
Muuten nämä kapulat on kyllä minun mieleen mutta jättää ikävän paljon mustia jälkiä minun uusiin valkoisiin kalvoihin... |
Heivaa välittömästi...Omistan yhdet eikä niillä mielestäni tee mitään(harmi että eivät edes hajoa millään, suurempi harmi että koskaan edes hankin moiset). Ei minkään sortin tatsia, kamala soundi, rumat, painavat, ei hyvät yleensäkkään. Plussana tietysti on se kestävyys. |
Dnjmaster 11.08.2005 19:02:23 | |
---|
Heivaa välittömästi...Omistan yhdet eikä niillä mielestäni tee mitään(harmi että eivät edes hajoa millään, suurempi harmi että koskaan edes hankin moiset). Ei minkään sortin tatsia, kamala soundi, rumat, painavat, ei hyvät yleensäkkään. Plussana tietysti on se kestävyys. Samaa mieltä. En tykkää yhtään niiden tatsista (mistä tatsista? =) ) Kestävät ne on kyllä ku mitkä mut ei niillä soittaa voi. Tai mä en ainakaan tykkää... kalamies#40 >-)))> |
Alpha 12.08.2005 10:47:31 | |
---|
Onhan noitaki tullu kokeiltua ja komppaan edellisiä. Nakkaa mäkeen... |
Magiz 12.08.2005 16:05:52 | |
---|
riippuu tietysti soittajasta, että tyykkäkö soittaa painavilla kapuloilla. itse en todellakaan tykkää.. kaverilla on lars ulrich signature kapulat, ja ne ovat ihan hirveät kapulat!! :D tavalliset puupäiset pro mark 5a on mun mieleen.. blöä. |
Shitmanek 12.08.2005 16:14:32 | |
---|
Minä soitan kaikkein mieluiten puukapuloilla, en tuollaisiin viitsi edes rahaa haaskata... |