Aihe: David Coverdale (whitesnake)
1
mannerheim666
11.08.2005 03:15:57
Mun ehdoton suosikkilaulaja on david coverdale. Mielettömön upea ääni. Moni pystyy vetään varmasti kovempaa ja korkeammalta, mutta mieluummin ainakin itse kuuntele sielukasta ja persoonallista tulkintaa. Whitesnakesta en löytänyt pienellä vilkaisulla mitään keskustelua niimpä aloitin. Mahtaako ne tehdä enää mitään levyä vai aikooko pyöriä lopppuun asti vanhoilla hiteillä?
insight
12.08.2005 13:50:33
David Coverdale antoi mulla kipinän laulamiselle ja biisi oli "Keep on giving me love" =) Näin tarkkaan muistan oman innostuksen laulamiseen. Muistan sen hetken ihan selvästi. Toi tapahtui 1991 kesällä. Kävin viime syksynä Whitesnaken keikalla jäähallilla. Coverdale lauloi viime syksynäparemmin kuin 1997 tai 94, jolloin olin edellisillä kerroilla katsomassa. 1994 join oluen Whitesnaken laskuun ja häröilin äijien kanssa. Chris, joka oli tuolloin Vandenbergin kitaramekaanikko. oli kova naisten perään tuolloisessa Happy Daysissa =)
Mä itse pidän Whitesnake 1987 levystä eniten. Jenkeissä toi levy tais ilmestyä Whitesnake nimellä. Vaikka toi onkin purkkaa, niin so what =)
Ennen Whitesnakea Coverdale lauloi Deep Purplessa muutamalla levyllä. Burn ja Stormbringer ovat mun mielestä parhaimpia Purplen parhaimpia levyjä, eikä pelkästään Coverdalen vuoksi.
Slip of the tongue levyn jälkeen ei ole oikein tullut hyviä levyjä bändiltä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)