Hetfield69 11.08.2005 10:39:20 | |
---|
Eli mä oon nyt hankkimassa uutta kitaraa ja sen pitäs olla vasuri.. Hinta pitäs olla korkeintaan 500 e. Oon kattonut tota epiphone les paul std onko jollain tietoo millanen keppi se on? Ja linkkejä voi laittaa.. |
Selvästi pidemmälle.. |
Quu 11.08.2005 13:55:56 | |
---|
Thomannilta lähtee Epin SG:tä (liimakaulaista, malli G-400) hintaan 298e, ei ole paha hinta se. Jos mahdollista, niin mene ja testaa sitä les paulia ennenkuin ostat. http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 400e/En tingi. |
Niq 11.08.2005 13:57:47 | |
---|
Osta oikeakätinen mexico-strato ja soita Purple Haze.. :) "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
SH1THEAD 12.08.2005 14:38:42 | |
---|
Osta oikeakätinen mexico-strato ja soita Purple Haze.. :) no olihan siinä jiminkin kitarassa käännetty kielet toisin päin. kitara vain oli reverse. äsh :/ |
nakedzen 12.08.2005 14:47:53 | |
---|
Kaikki virtaa, mikään ei kestä.
Metallia |
Ziggy Bubba 12.08.2005 19:56:52 | |
---|
Älkää viittikö. Ette te oikeakätisetkään yleensä huviksenne soittele vasureilla. Kannattaa tsekata Musamaailman valikoima, siellä on paljon vasureita. Tokaita löytyy tietty ja jonkun aikaa sitten bongasin käytetyn Ibanezin Les Paul kopion, joka vaikutti oikein asialliselta. Made In Japan, pulttikaulalla tosin. Hyvältä tuntui, oisin ostanut jos en olisi just sijoittanut tuohon pirun Gibsonin Studioon :) www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
DaKiller 12.08.2005 20:26:18 | |
---|
|
Quu 12.08.2005 21:46:07 (muokattu 12.08.2005 21:52:44) | |
---|
Je, oikeakätiset voisivat pitää ***pansa kiinni tuosta "osta oikeakätinen ja käännä". Miksi **tussa pitäisi jos on vasuri, haluaa vasurin ja on mahdollisuus sellainen hankkia? Se on aika ***seestä soittaa väärinpäin imo. Kuinka moni oikeakätinen on ostanut vasurikitaran ja soittaa itselleen väärinpäin??? Anteeksi rumat sanat, mutta keittää yli tuollainen, kun siihen ei ole mitään syytä, saati tarvetta. EDIT: Avautumiseni aikana unohdin itse asian, eli testasin tuota em. ibanezia. Eihän se hinta aivan hävytön ollut, mutta se ei oikeen omaan käteeni istunut ja selviä käytön jälkiä oli nähtävissä. Testaa niin tiedät :) Me muut (järkevät) voimme antaa suuntaa-antavia neuvoja/malleja, mutta omat mieltymykset ratkaisevat, osta se mikä sinusta tuntuu hyvältä. Osta multa floikkajammu pois.
Hinta: 300e/käypä tarjous |
Ziggy Bubba 12.08.2005 22:07:43 | |
---|
Je, oikeakätiset voisivat pitää ***pansa kiinni tuosta "osta oikeakätinen ja käännä". Miksi **tussa pitäisi jos on vasuri, haluaa vasurin ja on mahdollisuus sellainen hankkia? Se on aika ***seestä soittaa väärinpäin imo. Kuinka moni oikeakätinen on ostanut vasurikitaran ja soittaa itselleen väärinpäin??? Anteeksi rumat sanat, mutta keittää yli tuollainen, kun siihen ei ole mitään syytä, saati tarvetta. EDIT: Avautumiseni aikana unohdin itse asian, eli testasin tuota em. ibanezia. Eihän se hinta aivan hävytön ollut, mutta se ei oikeen omaan käteeni istunut ja selviä käytön jälkiä oli nähtävissä. Testaa niin tiedät :) Me muut (järkevät) voimme antaa suuntaa-antavia neuvoja/malleja, mutta omat mieltymykset ratkaisevat, osta se mikä sinusta tuntuu hyvältä. Kerrankin joku kuvaa suoraan meidän vasureiden todellisuutta. Näinhän se menee. Tuo Ibanez oli hinnaltaan muistaakseni jotain 300€ pintaan. Mun käteen toi sopi paremmin kuin Korea-Tokait... Käyttö kyllä näkyi, mutta sehän on vaan persoonallista... :) Tallamikki oli muuten tylysti vaihdettu johonkin haisevaan EMG:hen, näytti varsin rujolta. Yök. www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
J.RA 12.08.2005 23:11:44 | |
---|
Mulla on parikin vasuria myynnissä... -Sellasta se vaan on- |
32788 12.08.2005 23:41:41 | |
---|
Je, oikeakätiset voisivat pitää ***pansa kiinni tuosta "osta oikeakätinen ja käännä". Miksi **tussa pitäisi jos on vasuri, haluaa vasurin ja on mahdollisuus sellainen hankkia? Se on aika ***seestä soittaa väärinpäin imo. Kuinka moni oikeakätinen on ostanut vasurikitaran ja soittaa itselleen väärinpäin??? Kuka käski syntyä vasuriksi? Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia! |
aijr 12.08.2005 23:58:29 (muokattu 12.08.2005 23:58:50) | |
---|
Tosivasurit ei osta vasuriskittaa, itse olen vasuri ja silti käytän yleisintä, eli normaalia kitaraa. :P |
Ziggy Bubba 13.08.2005 00:07:07 | |
---|
Tosivasurit ei osta vasuriskittaa, itse olen vasuri ja silti käytän yleisintä, eli normaalia kitaraa. :P Mikä helvetin normaali? Kaikille tarpeiden mukaan. "Tosivasurit" taitavat sitten ostaa vain mitä niille tarjotaan.. www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
Ziggy Bubba 13.08.2005 00:09:12 (muokattu 13.08.2005 00:09:54) | |
---|
Kuka käski syntyä vasuriksi? C'mon. Tämä on jo sitä itteään. www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
aijr 13.08.2005 00:10:07 | |
---|
Mikä helvetin normaali? Oikeakätisten kitara (Oikea termi?) Kaikille tarpeiden mukaan. "Tosivasurit" taitavat sitten ostaa vain mitä niille tarjotaan.. Makuasia. |
Hannu H. 13.08.2005 00:44:08 | |
---|
no olihan siinä jiminkin kitarassa käännetty kielet toisin päin. kitara vain oli reverse. No kai ne kielet voi ihan itsekin kääntää toisinpäin? Ei ole mitään tähtitiedettä eikä kvartaalifysiikkaa sekään... Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Hohhoijaa 13.08.2005 10:00:36 (muokattu 13.08.2005 10:00:55) | |
---|
. |
Quu 13.08.2005 12:55:34 | |
---|
Tallamikki oli muuten tylysti vaihdettu johonkin haisevaan EMG:hen, näytti varsin rujolta. Yök. Näytti rujolta joo, ja muistaakseni se tallamikki oli joku Duncan Designed, ei EMG. Olishan mullakin yksi vasuri myynnissä, mutta se on floikalla, jossa ei ole kampea :P Osta multa floikkajammu pois.
Hinta: 300e/käypä tarjous |
Ziggy Bubba 13.08.2005 14:41:57 | |
---|
Näytti rujolta joo, ja muistaakseni se tallamikki oli joku Duncan Designed, ei EMG. Olishan mullakin yksi vasuri myynnissä, mutta se on floikalla, jossa ei ole kampea :P Juu niinpä tais olla Duncan Desinged. En kyllä ymmärrä miksi oikeakätinen kitara on sen normaalimpi kuin vasurikaan.. Edellämainitut vaan ovat huomattavasti yleisempiä. Tässä taitaakin olla kysymys vasenkätisyyden normaaliudesta. Mä olen ainakin ylpeän epänormaali vammainen, joka ei voi ymmärtää joidenkin ihmisten yksinkertaista ajatuksenkulkua :P www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |