Aihe: Noni Lerssi vastaan muu maailman :D
1
SnErA
07.08.2005 13:56:42
Sitä kun iät ajat väännettyä onko larssi blablaa ja vetäskö joku paremmin blaalaa..no nytpä tuli sittä vastaan toi Metallican Download Festiwalin keikka jos lerssi sairaalassa jostain tuntemattomasta syystä ja tuuraamassa oli Dave Lombardo Joydi Jordison ja larssin rumputeknikko Flemming Larsen.

Mielenkiintoinen keikka, Battery on nopeanpi ja hei prlk tuplat tulee oikein :) pientä hapuilua on havaittavissa ei Dave meinaa ihan muistaa biisejä, Joeyn vuorolla kuluu selvästi kun taitaa poika jännittää, parin biisin jälkeen turhan hivistely jää ja biisit saa mielenkiintoisia sovituksia..vähän ehkä menee överiksi välistä.

Flemming vetää ihan päin persettä ja lopettaakin Fade to Blackin liian aikaisin ja Joey onkin kehissä loppu keikan.
Siinäpä epämääräisiä mietteitä mitä tossa pika-kuuntelulla tuli mieleen.
VilleKoo
07.08.2005 14:14:19
Mistä löysit tuon keikan????
Jinu
07.08.2005 14:31:07 (muokattu 07.08.2005 14:35:20)
Tuostahan on jo varmaan vuosi aikaa.
Muistaakseni Lars kaatui jossain lentokoneen rappusissa,
tai jotain vastaavaa, en ole aivan varma, ja siten joutui sairaalaan
ja jättämään keikan väliin.

Mistä löysit tuon keikan????

Tuoltahan sen voi ladata maksua vastaan:
http://www.livemetallica.com/show.asp?show=41
Lapaluu
07.08.2005 18:18:23
WANHA KU TAEVAS!!!111!!1 LOOLOLO!!!1YKSYKS

eiku oikeesti :-)
Kinkkua kaikille! (Hammerfall ~ Ham for all)
Jemo
07.08.2005 20:48:41

WANHA KU TAEVAS!!!111!!1 LOOLOLO!!!1YKSYKS

eiku oikeesti :-)

Ihan asiaan liittymättä, minä päätin joskus että rupean potkimaan ihmisiä jotka hokevat wanhaa. *potk!* *potk!* *potk!*

-Kamikaze Kettunen
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
Niq
08.08.2005 09:24:30

Mulla on joku pätkä missä Jordison soittaa Enter Sandmania ja onnistuu kyllä vetämään todella huonosti. Lieneekö tekniikkametalli lähempänä miehen soittohaluja kun ei meinaa tommonen suora komppi oikein luonnistua. Vai johtuuko vaan metallican äijistä tuo rullaamattomuus. Ei kyllä vakuuttanut minua.

Toisaalta semmoistakin huhua on kuullut että Larssilta tuli käsky tuuraajille, että ei saa soittaa paremmin kuin hän itse tai tulee sanktiot... Luulisi että ainaki rumpuroudari("teknikko") osaisi nuo piisit vetää. ;)
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
SnErA
08.08.2005 12:29:33
Jaa en wanhasta tiiä ei ainakaan mun silmään sattunut topiccia aiheesta. Muutamia biisejä ja ainakin enter sandman ja batteryn video lyötyy vertaisverkkojen ihmeellisestä maailmasta..koko keikka lyötyy tietenkin laillisessa muodossa livemetallican sivuilta.
hyperhamsteri
08.08.2005 21:02:27
Latasin tuon Enter Sandmanin ja itselleni korvaan pisti se, että hän soitti haikka täysin auki, joka kuulosti läpi biisin aivan HIRVEÄLTÄ. Lisäksi ihmeellistä sooloilua joka välissä.
Verisilmä purskahtaa!!!
kampela
10.08.2005 09:21:20

Hyvää nimipäivää Larssille!!
www.endofyou.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)