Aihe: Saako kannatusta?
1 2 3 4 5 6
ninmari
11.08.2005 08:36:58
Kuulostaa tosi hyvältä idealta!mä ilmoittaudun muusikkomieheni kanssa tulemaan vaikka matkaa täältä tuleekin aivan pirusti!Mutta onhan sitä jo tottunut pitkiin ajomatkoihin..=)
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
Jaskaa pakoon
11.08.2005 09:58:49
Ilahduttavaa, että näin paljon kiinnostusta heräsi jo alkumetreillä!

Buntan tarkoittama paikka ei ole Aimon vintti, joka sekin on kyllä mukava ja tilava mesta. Paikkaahan ei ole vielä lyöty lukkoon, mutta se on tietenkin suhteellisen lähellä järjestävää tahoa. Eli Bunttaa ja meikäläistä ja muutamaa muuta.

Ajankohta lienee ensimmäisenä sovittava seikka. S-sedän viikko ennen juhannusta on vähän ongelmallinen juuri tuon hääbuumin vuoksi, tarkoitus kun on kerätä yhteen suuri määrä soittajia. Minulle se kyllä sopii, sen voi rauhoittaa muilta keikoilta sitten.

Ehdottaisin, että äänestäisitte ajankohdasta aivan kuten setä S.: ilmoittakaa sopivat ja tarkoituksenmukaisimmat viikonloput. Valitsemme niistä sitten sopivimman. Äänestykseen voi käyttää tätä julkista kanavaa tai pikaviestejä.
Mikko T.
11.08.2005 10:03:09

Jos kohtuulliselle pianistille on käyttöä, oon ehdottomasti mukana.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Mikko T.
11.08.2005 10:03:47

Ja ehdotan nyt jo elokuun ekaa viikonloppua.
Jaskaa pakoon
11.08.2005 10:13:25

Se on munkin feivöritti.
omarklah
11.08.2005 10:21:41

Sopii minunkin kalenteriini...
Tää sit sanois tälleen...
Mikko T.
11.08.2005 10:32:12

Ja kaikille kiipparisteille, ketkä mukaantuloa miettivät, totean, että voin yleistä käyttöä, vaan ei rikkomista, varten tuoda paikalle:

* painotetun 88-koskettimisen sähköpianon (Roland RD-600 JA Yamaha S90, riippuen kummasta tykkää)
* Yamaha EX5-syntikan (sis. samplerin)
* Hammond XB-1-urun
* Yamaha Motif-modulin edellisiin liitettäväksi

Noilla pitäis pärjätä, ei tarvii miettiä millä soittaa. Jaa niin juu, ja tohon EX5:een saa sitte läppärin kautta tykitettyä soundeja just niin paljon kun tykkää jos haluaa vaikka soittaa omilla sampleilla. Saan kyllä järkättyä suht vaivatta lisäkoneita jos joku haluaa esim. Tritonin, Trinityn tms. härvelin.
baron
11.08.2005 10:33:57

Sopii minunkin kalenteriini...

Vaimon synttärit, mutta täytyykö niitä joka vuosi juhlia eli sopii.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
baron
11.08.2005 10:35:19

Ja kaikille kiipparisteille, ketkä mukaantuloa miettivät, totean, että voin yleistä käyttöä, vaan ei rikkomista, varten tuoda paikalle:

* painotetun 88-koskettimisen sähköpianon (Roland RD-600 JA Yamaha S90, riippuen kummasta tykkää)
* Hammond XB-1-urun

Noilla pitäis pärjätä, ei tarvii miettiä millä soittaa. Jaa niin juu, ja tohon EX5:een saa sitte läppärin kautta tykitettyä soundeja just niin paljon kun tykkää jos haluaa vaikka soittaa omilla sampleilla. Saan kyllä järkättyä suht vaivatta lisäkoneita jos joku haluaa esim. Tritonin, Trinityn tms. härvelin.

88-kosketinta ja grand piano soundi, kiitos!
ÄM
11.08.2005 10:44:25

Mulla taas yleensä heinä ja elokuu on ollut kiireisintä hääaikaa, eli se viikko ennen Juhannusta vois olla OK.

Mutta tosiaan Humppamiitti on Humppamiitti, eli eiköhän se sovi vaikka jouluaattona.
Jäärä
11.08.2005 10:49:30
Mulla taas yleensä heinä ja elokuu on ollut kiireisintä hääaikaa, eli se viikko ennen Juhannusta vois olla OK.

Sama täällä.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
buntta
11.08.2005 10:54:02

* Hammond XB-1-urun

Mä tuon Premier Genista setin rumpareirre..
rahvas
11.08.2005 10:59:43
Prkl minkä teitte. En minä kolmekymppisiäni lähe Kuusjoelle viettämään, vaikka muuten paikasta onkin lähinnä mukavia kokemuksia.

Suunnitelmissa kun on sarastellut, että tuohon elokuun ekaan viikonloppuun organisoin ihan jotain muuta häppeninkiä. Tosin musiikki tulee olemaan olennainen osa sitäkin, oletan. Hyvässä fiiliksessä ja hyvässä porukassa soittaminen on kuitenkin melken parasta mitä housut jalassa voi tehdä!! Tai kai sitä voisi ilman housujakin soittaa?
- Basso on meidän bändin munat. Mutta hevonen se on ruunakin. -
Chysleri
11.08.2005 14:01:21
Mulle passaa kumpikin vaihtoehto.
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
baron
11.08.2005 14:05:36

Mulle passaa kumpikin vaihtoehto.

Kyllä mullekin kaikki muu paitsi juhannus.
Pula-Aho
11.08.2005 14:15:18 (muokattu 11.08.2005 14:19:58)

Tämä olisi looginen ja siitä syntyisi sitten jo perinne, koska tänä vuonnakin oltiin S-linnassa elokuun ekalla.

Puoli-dementoituneelle ihmiselle tämä olisi hyvä jatkoakin ajatellen, ei tarttis joka vuosi muistella, että koskas se nyt taas onkaan, vaan voisi laittaa kalenteriin pysyvän merkinnän (eikä tätä keskusteluakaan tarttis käydä joka vuosi).

Minulla on kyllä jo keikka siksi 5.8. lauantaiksi mutta perjantaina olen mukana kyllä. Ja tuo on sen verran lähellä, että voin rauhassa olla lauantai puoleenpäiviin. Muutenkin hyvä aika, koska vietän elokuun ekan viikon joka tapauksessa lomaa.
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
jon lord
11.08.2005 14:24:04
Mulle riittää piano ja Hammond voin tuoda itsekin jotain paikalle että saadaan jaettua noita soittimien paikalle tuomisia. Rolandin RD-500 ja Hammond B-200+ Sarapaltion leslie löytyy omasta takaa riippuen siitä onko Hammond kunnossa silloin.
isojussi
11.08.2005 18:50:54
...perjantaina olen mukana kyllä...

Ja määää!!!!
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
uruttaja
11.08.2005 19:25:40
Jeah.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)