Demostudio 10.08.2005 15:49:28 | |
|---|
|
miccomalliton 10.08.2005 16:02:06 | |
|---|
ihan kiva. oli pakko :) "Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150
kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1 MET #2
Kirka on mies. |
Kassu 10.08.2005 16:04:55 | |
|---|
Ihan hyvää poppia. Hyvät kitarasoundit ja laulaja. |
Valterr 10.08.2005 17:27:55 | |
|---|
Ihan kiva! |
JCM 10.08.2005 18:51:09 | |
|---|
Jea. Tsekkasin molemmat. Avausbiisi jää kyllä mun mielestä jalkoihin jos verrataan Marvelin edelliseen demoon, hyvähän tämäkin on mutta tästä puuttuu jokin mitä oli niissä aiemmissa. Kakkosbiisi onkin sitten erilainen, hitaampi poppisbiisi. Jep, ihan kiva kuten jo sanottu.. mutta jotenkin mä oon sitä mieltä että tää demo jää sen ekan jalkoihin. Olisitte vielä yhden, rivakamman poppiksen laittanu tohon messiin, ois ehkä kaivannut sitä. Nyt kertakuulemalta ei osaa sanoa enempää. Toimivaa poppista, mutta jokin.. se viimeinen silaus uupuu. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Hienot saundit sun muut, tämä kuulostaa Stellalta. Ongelma on siinä, että tuo englanti ei oikeen tunnu taittuvan. Hyvä laulaja, mutta laulu voisi toimia paljon paremmin suomeksi, jos ei tarvitsisi miettiä lausumista... ? Ihan kiva, mutta jotain ehkä uupuu. Kuuntelin siis tuon ekan biisin. Edit: Niin ja basistina on sanottava, että hienot bassolinjat :D |
Fortune 11.08.2005 07:26:59 (muokattu 11.08.2005 17:20:48) | |
|---|
Hienot saundit sun muut, tämä kuulostaa Stellalta. Ongelma on siinä, että tuo englanti ei oikeen tunnu taittuvan. Hyvä laulaja, mutta laulu voisi toimia paljon paremmin suomeksi, jos ei tarvitsisi miettiä lausumista... ?
Siinäpä se onkin: emme halua kuulostaa LIIKAA Stellalta, varsinkin kun samasta kaupungista ollaan. Harjoitus tekee metsurin, eihän tässä ole väännetty vasta kuin viime syyskuusta. Keikkoja, keikkoja ja keikkoja, niin alkaa se ääntämys ja soittokin kulkea, toivomme. Ja toisekseen, maailma on helpompi valloittaa englanniksi ;D "Look behind you, a three-necked guitar!" |
tuluppa 11.08.2005 10:00:19 | |
|---|
Hieno fiilis tossa tuossa jälkimmäisessä biisissä, toimii minusta oikein mallikkaasti. Ekaa täytyy kuunnella vielä. |
Mika Antero 11.08.2005 18:08:16 | |
|---|
Kappaleen nimi: The Brighter Side Haa, diskokomppi kuulostaa todellakin mukavalta pitkästä aikaa. Alussa oli hetkellisesti ihan Duran Duran -fiilistä (tämä oli kehu, olen vanha fani). Bassojumputus kävi paikkapaikoin häiritsevästi korvaan, mutta ei se mitn. Toisaalta se antoi jykevyyttä, mutta ehkä kitaroissa olisi voinut olla vastapainoksi vähän tukevampi soundi myös. Ei tällä nyt ehkä se maailma pelastu, mutta oikein mukava kuunnella kuitenkin. Hyvä, vaikkakin vähän tasapaksu poppisrallatus. Silti demostudion paremmasta päästä ilman muuta. |
Fortune 11.08.2005 19:01:40 | |
|---|
Toisaalta se antoi jykevyyttä, mutta ehkä kitaroissa olisi voinut olla vastapainoksi vähän tukevampi soundi myös.
No tämä on se ikuisuustaistelu bändissämme, on kaksi eri koulukuntaa: minä tukevien kitarajyräsoundien puolella ja loput sitten tuolla popimmalla puolella. No, keikoilla saan säätää vahvistimeni itse :) "Look behind you, a three-necked guitar!"
Uusi Demo tarjolla... |
jannu 11.08.2005 23:11:01 | |
|---|
Oho! Marvel on selvästi kehittynyt ja kehittymässä omaan suuntaan. Ehdin kuunnella vasta The Brighter Siden, hyvältä kuulostaa so far. :) Lauluosasto on selvästi rohkeampaa kuin aiemmin ja kuulostaa erittäin hienolta. Soitto on skarppia ja toimivaa. Tykkäsin kitarasoundeista, semmoista mukavaa alternativepoppifiilistä. Ainoastaan tuossa väliosassa olisi voinut leadikitara tulla vähän enempi pintaan tai jotenkin erottua paremmin. Kotikonstein aivan helvetin hienoa jälkeä! Hyvä hyvä go go! "Täydellisessä maailmassa ihmiset eivät tarvitse virastoja kertomaan milloin heitä kusetetaan taloudellisesti."
- jannu 7.5.2005 |
Epämuusikko 14.08.2005 20:58:21 | |
|---|
Tykkäsin kovasti. Lisää tätä. Virallisesti ur-po ÄrLä #009 |
maelstorm 16.08.2005 11:12:43 | |
|---|
peräänkuulutan aivottomampaa rokkausta x) the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
alanko 16.08.2005 12:23:05 | |
|---|
Ongelma on siinä, että tuo englanti ei oikeen tunnu taittuvan. Minä oon tätä kovasti ihmetelly, että mikä siinä lausunnassa on muka niin kovasti pielessä? Minun korvaan se kuulostaa ainakin hyvältä. Kyselin sitten yhdeltä englantilaiselta kaverilta myös ja hänen mielestään lausunta oli myös hyvää. Mutta saattaahan siinä olla toki jotain suomalaista aksenttia, mutta ei kai se nyt niin vaarallista oo? En ainakaan usko, että mahdollinen maailmanvalloitus siitä jäisi kiinni. Ja itse demosta. Minä olen samaa mieltä kuin ainakin JCM tuossa jo aiemmin, että jostakin syystä tämä demo ei ollut yhtä hyvä kuin aiemmat. Niin ja minä kaipaisin myös niitä mahtipontisempia kitaroita. Mutta joka tapauksessa hyviä biisejä nuokin olivat, mutta eivan vaan ihan yhtä hyviä kuin aiemmat. Mitää selkeää syytä en kyllä siihen osaa sanoa, ei vaan sytyttänyt samalla lailla. |
Fortune 16.08.2005 23:25:47 | |
|---|
No väännetään niitä kitaroita vähän isommalla viralliseen julkaisuun, on kai se uskottava :) Ensi kerralla sitten keräämme kolehdin ja menemme ihka oikeaan studioon ammattilaisten käsiin, katsotaan sitten, mitä tulee. "Look behind you, a three-necked guitar!"
Uusi Demo tarjolla... |
Teijo K. 18.08.2005 09:54:36 (muokattu 18.08.2005 09:55:38) | |
|---|
Bändin nimi: Marvel Kappaleen nimi: The Brighter Side Yritän nyt tässä jotain järkevää. Ensin huomio, että kuuntelussa käytössä Pienen pienet Primax? muovipömpelit. Hyvin soitettua poppia. Omassa genressään uskottavaa matskua, mielestäni rankanpuoleista. Harvapa uskaltaa nykyään poppia soittaa ihan poppina... Soundit toimii. (Näillä kajareilla ei VOI sanoa siitä puolesta muuta) Hyvät sävellykset, tosin mollivoittoista. Olisi mielellään vähän pirteämpääkin otetta kaivannut väliin. Kakkosbiisin tunnelma olisi ehkä ollut entistä mollivoittoisempi jos ykkösbiisi olisi ollut duurimpi? Soittajat täyttävät tonttinsa. Laulajalla tulkinnassa vielä pientä hiomista jäljellä. Ikäänkuin ääntämisen miettiminen veisi huomion, ja sanojen merkitys jäisi sitten vähemmälle. Eli hän miettii liikaa sitä miten "the night has come" lausutaan oikeaoppisesti, ja se mitä siinä sanotaan jää vähemmälle. Mutta ei mahdoton, tulkintaakin jo alulla, eli kehityskelpoista. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |