Aihe: Rajun näköisiä, mutta nörtin kuuloisia
1 2 3 4
tigrushka
09.08.2005 15:07:33
Se juontaja on kyllä ihan ykkönen.

Mmmm... mellow!
http://www.bbc.co.uk/comedy/fastshow/characters/louis_balfour.shtml
I got stripes ^..^
aivokuolio
09.08.2005 17:01:38
Ensimmäisenä tulevat mieleen nämä MTV:n uuden sukupolven "rokkarit", eli Avrilit, Good Charlotet ja vastaavat.

Kotimaisista vastaavia ovat mm. jo mainitut 69 eyes ja Technicolour. Eikä se HIMkään nyt mitään kauheeta rokettia ole, vaikka ollaan hurjia ja vannotaan Iggyn nimeen haastatteluissa.

Ylipäätänsä tuntuu että joka toisella bändillä pitää nykyään olla imagossa sitä kajaalia, pääkalloja ja pörröistä tukkaa. Eihän tällaisilla asioilla loppupeleissä ole mitään väliä, mutta onhan se aika urpon näköistä...
mustan huoneen testi.
Jormaz
09.08.2005 17:04:12
69 Eyes, pilailupuodista tulleen näköisiä, nörtin kuuloisia.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Carpenter
09.08.2005 17:12:55
Good Charlote ainakin.
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. Teknohumppaa! Kuunnelkaa ihmeessä!
Umpihullu
09.08.2005 21:03:18
Grazy Town ...hihihihiih... Butterfly!
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Aminohappo
09.08.2005 21:08:46
no mieleen tulee nämä 'punk' bändit, etunenässä ainakin good charlotte.

Jepp tämä jos mikä.
Totally Addicted To Bass
Ronnie James
09.08.2005 21:40:54

Joo, ja on joku 50 Centkin aika löysää kamaa (muutaman kuulemani biisin perusteella), vaikka jätkä näyttää vähän karummalta räppäriltä ja levynkin nimi on "Massacre".

En nyt muista artistien nimiä, mutta MTV:llä olen nähnyt muutamia rap/r'n'b -bändejä, joiden biiseissä on paljon samaa kuin 60-luvun motown-musassa, korkealta lauletut melodiat ja purkkapoptaustat yms. Itse esittäjät kuitenkin näyttävät juuri pahimman laatuisilta gangstoilta. No, ilmeisesti tuo look on nykyään välttämättömyys musabisneksessä...
"Minä en tilaa mitään, en anna rahaa mihinkään tarkoitukseen enkä varsinkaan vastaa minkäänlaisiin kyselyihin. Hyvästi."
Notefix
09.08.2005 22:00:33

Hmmm, mikä on rajun kuulosta musaa? Mä en ole oikein koskaan ymmärtänyt tota käsitettä, koska mun mielestä mielettömät säröt yms. ei oo mun mielestä rankkaa ollenkaan. Sen sijaan vaikkapa joku akustinen juttu voi olla sitä hyvinkin paljon...jos siis puhutaan oikeasta rankkuudesta.

Mutta varmaan aika monet nykyiset bändit kuuluvat tuohon ekassa viestissä mainittuun kategoriaan, koska ulkoinen "rankkuus" nyt tuntuu olevan tärkeää.
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
Feggy
09.08.2005 22:21:42

Hmmm, mikä on rajun kuulosta musaa? Mä en ole oikein koskaan ymmärtänyt tota käsitettä, koska mun mielestä mielettömät säröt yms. ei oo mun mielestä rankkaa ollenkaan. Sen sijaan vaikkapa joku akustinen juttu voi olla sitä hyvinkin paljon...jos siis puhutaan oikeasta rankkuudesta.

Mutta varmaan aika monet nykyiset bändit kuuluvat tuohon ekassa viestissä mainittuun kategoriaan, koska ulkoinen "rankkuus" nyt tuntuu olevan tärkeää.

Nimenomaan. Tarkoitin rankkuutta nimenomaan siinä mielessä, että se on tinkimätöntä asennetta, periksiantamatonta omapäisyyttä ja karismaa. Säröllä ei tosiaankaan ole mitään välttämättä olennaista roolia asiassa. Siksi juuri tuo ulkoinen rankkuus on välillä aika surkuhupaisaa. Musta Kari Peitsamo on miljoona kertaa rankempi kuin 69 Eyes.
Less is more.
n-oise
09.08.2005 22:40:42
Grazy Town ...hihihihiih... Butterfly!

tämä :D

ja tietenkin nämä jo monesti mainitut MTV "punk"yhtyeet, ja niin tää ruotsalainen Backyard Babies..
olet surrealisti, eikö niin...
stickyfinger
09.08.2005 23:15:11
tämä :D

ja tietenkin nämä jo monesti mainitut MTV "punk"yhtyeet, ja niin tää ruotsalainen Backyard Babies..

Niin no joo, mutta miltäs se Backyard Babiesin pitäisi mielestäsi sitten oikeasti kuulostaa jos heidän ulkonäkönsä antaisi olettaa heidän esittävän 'rankempaa' musiikkia?
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
kassper
10.08.2005 01:23:05

http://www.lovex.fi/show.php?object=lovex

Ööh.. Emmä sano mittään. Onhan sitä säröä, mutta jåå...
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
Jormaz
10.08.2005 01:59:27
http://www.lovex.fi/show.php?object=lovex

Ööh.. Emmä sano mittään. Onhan sitä säröä, mutta jåå...

Ainoastaan basisti on rock:

"Levyt, jotka pelastan tulipalosta: Let them burn!"
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Leikari
10.08.2005 08:28:00

Pori Jazzin UltraMusicissa soittivat mm. Atomic ja The Thing - pääasiassa "aikuisia" äijiä farkut jalassa, t-paita tai muu kesäpaita ja lyhyet tukat.

_Soitto_ oli oikeasti rankkaa - rankempikin rokkari tippuu sellaisesta kyydissä jo parissa tahdissa - eikä kyse ole temposta tai säröstä. Oli aikamiesten hommaa!!
Soitetaan jamia!
Henko
10.08.2005 13:32:16

En tiedä, onko nu-metalbändit erityisen rankan näköisiä, mutta nössöltä kuulostaa. Tuli vaan noista säröistä mieleen.
Turbonegrostakaan en tiedä nykyisin, ainakaan ne ei kuulosta NIIN rankalta ku Asscobran aikoihin. Eikä kyllä näytäkään.
Mut onneks WASPin musiikillinen sisältö on aina = outlook!
Tee työtä jolla on tarkoitus - soita bändissä!
...And Justice For All
10.08.2005 14:03:52
Good Charlote ainakin.

Tämä jos joku.
Mm...beer...
paristo
10.08.2005 20:14:41
Matti ja Mervi.

Hoho..! plussan ansaitset...
Selvästi pidemmälle..
zille
10.08.2005 21:04:57
Kuusumun Profeetta! Vaikkei ne ehkä näytä rajuilta siinä mielessä, että olis ärtsyä musaa, mutta rajuilta ne näyttää! En tiie livenä tai näin, mutta ainakin nämä kuvat:

http://www.moonfogprophet.com/Historiakuvat/color4.jpg
http://www.moonfogprophet.com/Historiakuvat/color3.jpg

Ja itte musahan on sellaista... Sanoin kuvailematonta. Jonkinlaista progeahan sekin on. Tulee mieleen Ranskalaiset ritariaikaiset hoviherttuaat musisoimassa huumepäissään, no, ehkä he siltä näyttävätkin.
Kapane
10.08.2005 21:08:42

Empä tiä, mutta toisin päin tulee heti ekana mieleen Fantomas, Tool ja Dillinger Escape Plan.
In Goth We Trust! The 666 Club #555
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)