isojussi 10.08.2005 17:29:53 | |
---|
Hyvinhän teillä menee...sisärempoilla ei tuota safkaa yleensä ole enää moneen vuoteen tarjottu ku parissa mestassa. :) Saako viedä ees omat gebardit? *****20***** Hups! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
clave 10.08.2005 17:37:23 | |
---|
Oliks se varmasti mato siinä salaatissa eikä esmes etana? Jos oli etana niin kyseessä on kurmeeannos ja pitäisi olla kiitollinen moisesta etuoikeudesta. "Totuuden tunnistaa kun sen kuulee" |
Valokaari 10.08.2005 18:35:14 | |
---|
Heh, saakos tekniikka- ja lurkkijaosastokin tätä vähäsen kommentoida? Sellaista vaan, että eräälle tutulle miksaajalle kerran sanottiin että hänellekin mahdollisesti järjestyy ruokaa, katsotaan kun ihmiset ovat ensiksi syöneet. Myöskin haluaisin mainita että tuosta otsikosta jotenkin tuli M.net -paitani teksti mieleen, jossa lukee edessä että "roudarikin on ihminen". Muuten, luin Backstagelta että paitaprojektin olisi ilmeisesti tarkoitus taas syksymmällä käynnistyä. Käykääpä tutkimassa asiaa, jos joku haluaa samanlaisen paidan tai tahtoisi ehdottaa vaikkapa tekstivaihtoehdoksi "ei kokolihaa soittajille". Rok rok. |
N. 25 vuotta sitten olin Mäntymotellilla parin viikon keikalla , ja puolen päivän aikoihin menin kahvioon aamukahville . Kuitenkin juuri kahvia ottaessani baarityttö sanoi että odotatko vähän aikaa , näkyy tulevan juuri bussilastillinen ihmisiä kahville. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
jon lord 10.08.2005 18:59:49 | |
---|
Kuopion yläpuolella aikanaan oltiin ,olikohan Siilinjärvi? keikalla, viikonloppu veto. La, päivällä mentiin kysymään ruokaa niin keittiössä sanoivat että edellinen bändi söi päivällä ja kyllä niillä oli illalla nälkä. Ai että yksi ateria päivässä, mentiin kauppaan ja ostettiin ruokaa niin paljon että riitti vielä kotiinkin.Kyllä pääsääntöisesti muistan että oli aina kaksi lämmintä ateriaa päivässä paikka kun paikka jos siellä yövyttiin. |
Fuzzy Boner 10.08.2005 19:33:17 | |
---|
Huomasin muuten taannoin ku oltiin jossain humppapaikassa vetämässä niin oli paljon ilkeempi hlökunta ku yleensä ja ilmoittivat että "meidän talon tapoihin kuuluu että ei viinaksia soittajille vaan saatte kaljaa sit shown jälkeen" (Raideris oli tietty kaikki kohallaan ja lähetetty ajoissa, mut eipä onnannu) HOHO! Piti viedä oma tiukkapullo takahuoneeseen. Mistä tää johtuu että juuri tanssibändejä kohtaan ollaan noin skeptisiä ja jopa tylyjä. Ei nimittäin ole poppi/rokki/jatsipuolella TODELLAKAAN tollanen meininki.. Yeah! |
funkylord 10.08.2005 19:53:22 (muokattu 10.08.2005 19:56:21) | |
---|
Myöskin haluaisin mainita että tuosta otsikosta jotenkin tuli M.net -paitani teksti mieleen, jossa lukee edessä että "roudarikin on ihminen". Meijän konsan vaksitkinhan oli kanssa hommaamassa tuollaiset paidat ns.lomapaidoiksi, kun välillä niittenkin kohtelu on mitä on. Niillä on toki varaa nostaa kädet ylös, mutta eihän se mitään estä. Ite ollut vuoden verran vaksien apulainen tuolla. Ihmiset luulee, että vaksien pitäs tietää kaikki kaikesta. Ei nimittäin ole poppi/rokki/jatsipuolella TODELLAKAAN tollanen meininki.. Ei minunkaan kokemuksien mukaan oo vielä syrjivää paikkaa kuopiosta löytyny, jos pysyy noissa genreissä. Omituista on kyllä. No mutta toisaalta tanssipaikkoja on tosi paljon, ja sinne mahtuu myös huonoja paikkojakin enemmän. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
isojussi 10.08.2005 20:15:46 | |
---|
Kato Pussy, kun tää humppa on niin rajua kamaa, et sitä kehtaa vetää selvistäpäinkin...;) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
jon lord 10.08.2005 21:08:59 | |
---|
HOHO! Piti viedä oma tiukkapullo takahuoneeseen. Mistä tää johtuu että juuri tanssibändejä kohtaan ollaan noin skeptisiä ja jopa tylyjä. Ei nimittäin ole poppi/rokki/jatsipuolella TODELLAKAAN tollanen meininki.. Meidän heavy ja rokkiprojekteissa ei ole koskaan ollut ongelmia tuon viinapuolen kanssa. Soittajille on aina annettu ja kundit pitää itse huolen siitä että homma toimii. |
Musiikkia korville 10.08.2005 23:21:45 (muokattu 10.08.2005 23:23:14) | |
---|
Huomasin muuten taannoin ku oltiin jossain humppapaikassa vetämässä niin oli paljon ilkeempi hlökunta ku yleensä ja ilmoittivat että "meidän talon tapoihin kuuluu että ei viinaksia soittajille vaan saatte kaljaa sit shown jälkeen" (Raideris oli tietty kaikki kohallaan ja lähetetty ajoissa, mut eipä onnannu) HOHO! Piti viedä oma tiukkapullo takahuoneeseen. Mistä tää johtuu että juuri tanssibändejä kohtaan ollaan noin skeptisiä ja jopa tylyjä. Ei nimittäin ole poppi/rokki/jatsipuolella TODELLAKAAN tollanen meininki.. Kävi taannoin tänä kesänä siten, että oli 'tanssi-ilta' tanssipaikassa ja bändeinä oli meidän bändi sekä yks Suomen menestyneimpiä rokkibändejä. (Melkosta erikoinen ilta. Mut ei siinä mitään, erittäin hyvä ilta oli) Rokkibändin liideri kysy, että miks te ette juo mitään (niillä kun oli raiderissa asiaan kuuluvat juomat, joita nautiskelivat ennen keikkaa ja sen jälkeen). Vastasin:" se on katsos niin, että jos me juodaan niin meiltä loppuu työt. Jos te juotte, niin se on helvetin hyvä meininki." Syytä en tiedä, mut näin se homma etenee. E: Ehkä se homma johtuu ainoastaan siitä, että rokkikeikoilla yleisö on jonnin verran enemmän kännissä kuin tanssikeikoilla. Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
Tankero 10.08.2005 23:28:56 | |
---|
Niin, soittajat tarvivatkin hieman lihaisampia annoksia, että jaksavat soittaa. + |
Tankero 10.08.2005 23:35:56 | |
---|
Rokkibändin liideri kysy, että miks te ette juo mitään (niillä kun oli raiderissa asiaan kuuluvat juomat, joita nautiskelivat ennen keikkaa ja sen jälkeen). Vastasin:" se on katsos niin, että jos me juodaan niin meiltä loppuu työt. Jos te juotte, niin se on helvetin hyvä meininki." Syytä en tiedä, mut näin se homma etenee. E: Ehkä se homma johtuu ainoastaan siitä, että rokkikeikoilla yleisö on jonnin verran enemmän kännissä kuin tanssikeikoilla. Toisaalta aika jännä juttu, kun minä otan yleensä humppakeikoilla enemmän kopsua kuin rokkikeikoilla. Tai siis milloin otan. Kun ei voi oikeen vetää jytää kaltsuissa. Iskee suonenjoenvasama käsiin meleko äkkiä. |
aarnikotka 10.08.2005 23:44:57 | |
---|
Näistä sapuskoistahan on täällä joskus kirjoiteltu ennenkin. Keskustelin asiasta kerran erään tarjoilijatyttären kanssa, joka kertoi, että monissa ravintoloissa on "henkilökunnalle" Eräänlaista 2 luokan evästä, eli ei sitä samaa sisäfilettä jota "ihmiset syövät", vaan jotakin edullisempaa ja yksinkertaisempaa. Siksi kai tarjoilevat meille humppamuusikoillekin tuota samaa, kun katsovat soittajien kuuluvan tuohon henkilökunta-kastiin. V***ttaisihan se varmaan soittajille tarjoilla talon parasta, kun itsekin joutuvat tyytymään niihin tähteisiin. |
Musiikkia korville 10.08.2005 23:57:00 | |
---|
Toisaalta aika jännä juttu, kun minä otan yleensä humppakeikoilla enemmän kopsua kuin rokkikeikoilla. Tai siis milloin otan. Kun ei voi oikeen vetää jytää kaltsuissa. Iskee suonenjoenvasama käsiin meleko äkkiä. Tokihan tiedän, että osa humppamuusikoista ottaa ihan riittävästi voimajuomaa keikoilla. Mun näkemyksen mukaan kuitenkin sitä otetaan vähempi kuin rokkikeikoilla noin niinkuin yleisesti. Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
Tankero 11.08.2005 00:01:28 | |
---|
Tokihan tiedän, että osa humppamuusikoista ottaa ihan riittävästi voimajuomaa keikoilla. Mun näkemyksen mukaan kuitenkin sitä otetaan vähempi kuin rokkikeikoilla noin niinkuin yleisesti. Niinpä. Sitähän minä oikeastaan koitin äimistelläkin. Ehkä et käsittänyt mitä ymmärrän. Ei ylejään tuu otettua juuri mitään, mutta sen olen huomannut, että humppa sujuu paremmin pienessä naksussa kuin rock. Ei jaksa vetää. Ihmettelen näitä rockihmisiä joilla ehkä taittuu naksuissakin. Tai ei. |
manjaana 11.08.2005 00:02:27 | |
---|
Tokihan tiedän, että osa humppamuusikoista ottaa ihan riittävästi voimajuomaa keikoilla. Mun näkemyksen mukaan kuitenkin sitä otetaan vähempi kuin rokkikeikoilla noin niinkuin yleisesti. Voiskos johtua siitä, et humppaa vedetään monta settiä, ei oo aikaa kitata niin paljoa, kun esmes joku Menkkari poppoo vetää sen tunnin paketin... Vanha varis vaan vikkelä.. |
Chysleri 11.08.2005 00:05:17 | |
---|
Keikoilla en juo mittään.....paitti vettä,sootaa,kahvia tai limunaatia. -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
Musiikkia korville 11.08.2005 00:12:01 | |
---|
Niinpä. Sitähän minä oikeastaan koitin äimistelläkin. Ehkä et käsittänyt mitä ymmärrän. Ei ylejään tuu otettua juuri mitään, mutta sen olen huomannut, että humppa sujuu paremmin pienessä naksussa kuin rock. Ei jaksa vetää. Ihmettelen näitä rockihmisiä joilla ehkä taittuu naksuissakin. Tai ei. Enhän mie pahalla... Itellä soitto eikä laulu kulje oikein jos on ottanu. Rajansa tietysti kaikella ja esmes parin napposen jälkeen estot häviää ja uskallusta on enemmän. Mut siinä onkin se vaikeus, että tietääkö/tunteeko sen rajansa itse ja miten taas muut sen hetkisen tilan kokee... Tuo meidän kans samana iltana ollu bändi veti kyllä helvetin hyvin, vaikka olivatkin ottaneet. P.s. Nyt kun on päivätöistä kesäloma, ni tulee kyllä otettua. Keikkaillat oonki sit selvinpäin :-) Voi olla vähän omituista. Me vaan vedetään aina selvinpäin. Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
Musiikkia korville 11.08.2005 00:14:29 | |
---|
Voiskos johtua siitä, et humppaa vedetään monta settiä, ei oo aikaa kitata niin paljoa, kun esmes joku Menkkari poppoo vetää sen tunnin paketin... Totta tuokin. Mut ne saattaa vetää viinaa jo ennen keikkaansakin, eikä haittaa ketään. Kuitennii luulisin homman olevan kiinni siitä, että siten bändi kuten yleisönsä... Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
Tankero 11.08.2005 00:21:13 | |
---|
Totta tuokin. Mut ne saattaa vetää viinaa jo ennen keikkaansakin, eikä haittaa ketään. Kuitennii luulisin homman olevan kiinni siitä, että siten bändi kuten yleisönsä... Voipi olla. Mulla vaan ei taitu naksuissa. Jos nyt ei selevänäkään. Varsinkaan rock. |