Aihe: Ns. "Nintendo-metalli"
1 2 3 4 5 6 7 8
hartza
17.07.2004 21:13:03

mua nyt jäi toi "doomis soi pupetti" mietitytään no käväsin hakeen tuon pelin ja huomasin et ei vittu eihän mun saundit toimi siin ja voila en pääsyt kuulemaan sitä pupettia viitiskö joku neuvoo miten saada ne kirotut äänet siihen eh :D

Tuota tuota, jos midit ei kelpaa niin lataileppa doomsday ja jDoom ja kokeile sitten, itsellänikään ei toiminut aluksi, mutta nuo kun asentelin ja conffasin niin johan alkoi pelittää!
Mutta tosiasiahan on että "pupetti" ei soi Doomissa...
Itsekin olen sitä joskus pupetiksi luullut, mutta ei.
Riffi on vähän samantapainen, se siitä.

Vielä tulee mieleen, että SNESin Megamaneissahan oli ihan helvetin hyvät musiikit, esimerkiksi Spark Mandrillin kitarariffi on niin loistava, ettei toista samanlaista. Ja mikäs se yksi oli, joku Armored Armadillo tms., siinä oli hauskan kuuloinen tunnari :P
Voiko ihanammin päivä enää alkaa: Kahvi syliin, leipä lattialle, läksyt tekemättä ja paita väärinpäin...
saastara
04.08.2005 12:12:10
"Nintendo-metallin" kruunaamaton kuningas on kyllä FF-velho Nobuo Uematsun luotsaama Black Mages.
Kuin aikoinaan, pestään puna puhtahaksi. Kuin hanget maan, pestään musta valkoiseksi.
@_@
04.08.2005 14:12:47
Se ensimmäisen kentän musiikki doomissa on sekoitus master of puppetsia ja jotain slayerin kappaletta.

Doomissa on ehdottomasti parhaat pelimusiikit.
SDMF
04.08.2005 14:36:36
Super mario ykkösen kakkoskenttä , mahtavaa progea :D haha
R.I.P Dimebag darrell
lapio
04.08.2005 15:17:17

"Nintendo-metallin" kruunaamaton kuningas on kyllä FF-velho Nobuo Uematsun luotsaama Black Mages.

Täytyy kompata, että on kyllä oikein hyvänkuuloista menoa.
Live fast, die 72 year old.
Viceroy
04.08.2005 16:49:34

C64:n SID-musa on kyllä meikäläisellekin Se juttu.

Hyviä biisejä: Manchester United, Fist II, Grand Monster Slam, Last Ninja 2, Super Hang-On...

Käykää www.lemon64.com, meikäläinen häärii siellä silloin tällöin Viceroynä.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
eleeton
04.08.2005 17:30:28
Aladdinin pc-version musiikit on rautaa! Varsinkin laavakentän ja vikan kentän hevivedätykset. Auttaa tietysti että muutenkin pitää niistä elokuvan biiseistä jollain tavalla..
ja takaisin sorvin ääreen... Lähdön Aika mp3-sivu -- Verkkokauppasi on patentoitu!
kitarisaristi
04.08.2005 17:46:36

ainakin live at budokanissa zak vetelee siinä omassa solo sessiossaan mariosta niitä jotain tausta biisejä :D(ainakin siltä ne kuulostavat?)
minä ja sinä sama paska eri pussissa
ten
05.08.2005 11:36:10
En jaksanut lukea koko threadia läpi, mutta tsekatkaa ihmeessä
www.machinaesupremacy.com . Todennäköisesti tämän on joku jo maininnut, mutta varmuuden vuoksi! Helkkarin kovaa kamaa!
THV-klubi #44. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
rc
06.08.2005 22:36:38
Se ensimmäisen kentän musiikki doomissa on sekoitus master of puppetsia ja jotain slayerin kappaletta.

Doomissa on ehdottomasti parhaat pelimusiikit.

Se Slayerin biisi on Behind the Crooked Cross.
"Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!" -85423321-
Tääkkä
08.08.2005 11:20:53
http://www.powergoat.com/page2.html

Kannattaa tutustua jos Castlevania kiinnostaa.
SDMF
08.08.2005 22:34:55
ainakin live at budokanissa zak vetelee siinä omassa solo sessiossaan mariosta niitä jotain tausta biisejä :D(ainakin siltä ne kuulostavat?)

eiiii :D
R.I.P Dimebag darrell
ekikoo
08.08.2005 22:40:17
anteeksi tämä kauhea offtopic joka liittyy ehkä 1 prosenttisesti asiaan:

pelasin tossa Half-lifeä (ykköstä) niin yhtäkkiä, ihan yhtäkkiä pärähti Metallica soimaan! Ihan hullua, koskaan ennen se ei ollut sitä tehnyt... Biisiä en tunnistanut eikä mulla ole koneella ripattuna ku Black album, joten sieltä se ei sitä ainakaan soittanut. Mikään winamp ei ollut käynnistynyt itsestään. Eli onko Half-lifellä joku soundtrack? Ei ole minun korviini ainakaan kantautunut...
spooky
There was a signature here. It's gone now.
D_Steele
08.08.2005 23:24:57

Pleikkarin Final Fantasy peleissä on yleensä upeat musiikit.

Suosikkina kuitenkin FF7 taistelubiisi. Siis se joka on yleensä tappeluissa taustalla.

Samaisessa pelissä lopussa kun Sephiroth eli pääpahis on lähes valloittanut maailman, soi joka paikassa sellainen synkkä biisi. Mahtavaa

Myös Final Fantasy ysissä haltiakylässä soi taustalla sellainen veikeä tarttuva biisi.

Itse kuulun sukupolveen joka on vähän liian nuori tietääkseen megamaneistä ja muista klassikoista. Ne kun olivat mennyttä aikaa omassa lapsuudessani. Tainnut siis monet hienot pelimusiikit mennä meikäläiseltä sivu suun.
"Tässähän alkaa pikkuhiljaa nousta hätäpaskat otsalle" -Sexhundrasextiosex bändimme ekan keikan bäkkärillä
Kuunteleppas mainiota hevimusiikkia
Cadaver
09.08.2005 00:56:34

Half Life soittaa käsittääkseni tietyissä kohti peliä audioraitoja asemassa olevalta CD-levyltä.

(näin offtopic: mielestäni suuri osa varsinkin HL2:n jumputuksista olivat kohtalaisen anuksesta, eivätkä sopineet tunnelmaan)
Freedom, Metal & Might: Agent Metal Saksaheviä: Revenant Rienausta: Riivaaja
moottorisaha
09.08.2005 01:44:28 (muokattu 09.08.2005 01:47:02)

Ei ole.
Vähän samantapainen kyllä, mutta se doomin riffi on slayerin, en nyt tähän hätään muista mistä, kappaleesta.

Yhks toinen doomriffi on sitten Panteran Mouth for war kappaleessa.

Ja ainakin "Command Control" tjsp nimisen kentän (muistaakseni viides tai kuudes kenttä) biisi on Panteran Rise muokkailtuna. Ja tuossa ekassa kentässä on kyllä MOP:iakin. Minulla oli aikoinaan joku tietokonepelikirja jossa ID:n hemmo kertoi noista biisivalinnoista. Niissä on yhdistelty eri hevibiisejä.

EDIT:

E1M1 - At Doom's Gate - The Hangar:
Metallica - Master of Puppets
Metallica - No Remorse
Slayer - Behind the Crooked Cross (Middle)

Map25 - Adrian's Sleep
Alice in Chains - Angry Chair

Map23 - Bye Bye American Pie (Barrels O' Fun)
Alice in Chains - Them Bones (recommended)

E3M1 - Untitled - Hell's Keep
Pantera - Mouth for War

E2M3 - Intermission from Doom - Refinery - Intermission
Pantera - Regular People

E1M4 - Kitchen Ace (And Taking Names) - Command Control
Pantera - Rise

Map18 - Waiting for Romero to Play
Pantera - This Love

E3M3 - Deep Into the Code - Pandemonium
Slayer - Behind the Crooked Cross (Beginning)

Map10 - The Demon's Dead
Slayer - Mandatory Suicide

Map07 - Shawn's got the shotgun - Dead Simple
Slayer - South of Heaven

E2M1 - I Sawed the Demons - Deimos Anomaly
ACDC - Big Guns

Tälläistä löytyi netistä.
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
ekikoo
09.08.2005 08:51:33
pelin tekijät taitaa tykätä Panterasta/Slayerista

ps. Pekka Pouta diggaa Slayeria
There was a signature here. It's gone now.
Joonas Priest
09.08.2005 20:31:43

Red Alertin "Hell March"-biisi on kanssa aika kova. Pikkuveli sitä joskus aina kitaralla soittelee.
www.mikseri.net/jpriest
Swan
10.08.2005 14:39:31
Pleikkarin Final Fantasy peleissä on yleensä upeat musiikit.

Eikä edes yleensä, vaan aina.

Suosikkina kuitenkin FF7 taistelubiisi. Siis se joka on yleensä tappeluissa taustalla.

Perus- vai pomotappelu? Jälkimmäisestä on Uematsun projekti The Black Mages tehnyt tiukan version.

Samaisessa pelissä lopussa kun Sephiroth eli pääpahis on lähes valloittanut maailman, soi joka paikassa sellainen synkkä biisi. Mahtavaa

FF7:ssa ei kovin montaa valoisaa kappaletta olekaan. Meinaatko tässä One-Winged Angelia, loppuajan maailmankarttamusiikkia vai Sephirothin teemaa yleensä?

Myös Final Fantasy ysissä haltiakylässä soi taustalla sellainen veikeä tarttuva biisi.

Luulin aluksi, että meinasit Genome-kylää Terrassa, mutta sitten tajusin, että se musiikki on kaukana veikeästä. Black Mage Villagessa soi todellakin letkeä melkeinpä teknoversio Vivi's Themestä.

Itse kuulun sukupolveen joka on vähän liian nuori tietääkseen megamaneistä ja muista klassikoista. Ne kun olivat mennyttä aikaa omassa lapsuudessani. Tainnut siis monet hienot pelimusiikit mennä meikäläiseltä sivu suun.

Voin sanoa samaa, mutta itse olen jo Super Nintendo -sukupolvea, joka on tahkonnut Donkey Kong -trilogian läpi. Siinä on yksi pelisarja lisää, jonka musiikeissa on tunnelmaa.
DOOOOO NOT WAAAAAAANT!!!11
>-)))> #26
Tori:
Line 6 FBV Shortboard
Ostetaan Total Guitarin numero 137!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)