Aihe: Drumkit From Hell Superior ja Fruity Loops
1
Ben_D
10.08.2005 13:29:44

Onko kukaan kokeillut käyttää DFHS:ia ja Fruity Loopsia yhdessä? DFHS VST sampleriahan pystyy käyttämään Fruity Loopsin kanssa.

Ideana olisi, että DFHS:n VST samplerilla kootaan rumpusetti (tai käytetään valmiita DW, Ludwig, Premier jne.) ja sitten käytetään tuota valmista settiä Fruity Loopsin kanssa. On aika hermojaraastavaa valita yksitellen snare, basari, virppa jne. kun sampleja on DFHS:ssa kuitenkin jokunen kymmentätuhatta.
-septimisti-
10.08.2005 15:16:43
Enpä ole kokeillut, mutta en näkisi mitään syyttä miksei olisi toimiva kaksikko. Fruity on aivan äärettömän kätevä rumpuraitojen tekoon pattern-pohjaisuutensa takia.
Ben_D
10.08.2005 15:23:07 (muokattu 10.08.2005 15:23:41)

Enpä ole kokeillut, mutta en näkisi mitään syyttä miksei olisi toimiva kaksikko. Fruity on aivan äärettömän kätevä rumpuraitojen tekoon pattern-pohjaisuutensa takia.

Juu kyllähän ne toimii, mutta millähän mä saan sen Superiorissa määritellyn setin käyttööni Fruity Loopsissa? Vähän ehkä hankala kysymys, koska luulen, että täällä ei paljoo Superior käyttäjiä ole. Just toi pattern-pohjaisuus on se syy, miksi Fruity Loops on niin kätevä.
CryptoFib
10.08.2005 17:54:25
Juu kyllähän ne toimii, mutta millähän mä saan sen Superiorissa määritellyn setin käyttööni Fruity Loopsissa?

Kunpa osaisin vastata paremmin, mutta eikös dhfs:n plugarissa oo "presettien" tallennusta? Mikäli on niin sitte vaan aukaset plugarin fl:ssä ja lataat presetin, jonka oot tallentanu? Kuulostaa liian helpolta ollakseen totta... En ehkä tajunnu kysymystä. :)
Ben_D
12.08.2005 22:33:24

Onko lisää ideoita? Toi Cubasen Drum Editor on aikas vittumainen käyttää..
superfly
12.08.2005 22:36:57

No hö? Mun mielestä se on hyvinkin nopea ja helppo Cubasen systeemi. Vaatii tietty hieman totuttelua. Ei se ainakaan Fruityssä mun mielestä yhtään helpompaa ollut tuo rumpuraidan teko...
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Ben_D
12.08.2005 22:48:15

No hö? Mun mielestä se on hyvinkin nopea ja helppo Cubasen systeemi. Vaatii tietty hieman totuttelua. Ei se ainakaan Fruityssä mun mielestä yhtään helpompaa ollut tuo rumpuraidan teko...

No kyllä se vaan on helpompaa. Tai sitten se Drum Editor tosiaan vaatii totuttelua.
lindo
13.08.2005 00:02:47

Ai sekö vain?
hehee, mun mielestä koko Cubase on... :P
I don't belive anything, if i don't see it first
Ben_D
13.08.2005 04:13:40

Ai sekö vain?
hehee, mun mielestä koko Cubase on... :P

Itseasiassa nyt kun hetken perehdyin tohon Drum Editoriin niin eihän toi nyt niin vaikee sitten ollutkaan. Drumkit From Hell Superior on tässä vaiheessa enemmän kun kannattava ostos.
cubasisti
13.08.2005 21:21:51
mun mielestä koko Cubase on... :P

Lienet kokeillut jotain kräkkiversioita, etkä ole varmaan manuaaliakaan viitsinyt paljon vilkaista? :P

Siinä on kyllä Cubasen käyttöliittymän suurin heikkous, että ihan Nintendo-pohjalta ei pitkälle pärjää. Suuri osa toiminnoista pitää vain tietää, eikä niitä näe eikä voi päätellä yhtään mistään ruudulla näkyvästä informaatiosta.
Mrezzye
14.08.2005 14:24:36 (muokattu 14.08.2005 14:25:38)

En tiedä toimiiko kyseinen ominaisuus, mutta itse olen saanut kätevästi rumpuraitoja aikaan Acoustica Beatcraft -ohjelmalla. Kokeile.
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa. MYY MULLE UNIVERSE!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)