SH1THEAD 10.08.2005 01:48:47 (muokattu 10.08.2005 01:50:08) | |
---|
Niin, nyt tulee noin miljoona replyä siitä, että en hakua käyttänyt. Kyllä käytin, mutta en löydä sopivaa vastausta kysymykseeni, eli: Onko plus-merkki numerosarjan perässä sen 300e:n arvoinen? "6505 Plus on itse asiassa sama mörssäri kuin 5150 II. 6505 Plus eroaa perusversiosta siten, että vahvistimen molemmat kanavat on varustettu 3-alueisella sävynsäädöllä. Rhythm ja Lead -kanavat on myös varustettu omilla Resonance ja Presence -säädöillä." Tekeekö noilla loppupeleissä mitään, jos pääasiassa heviä veivataan? hintavertailua: Kouvolan musiikki: 6505+ 1300e Thomann: 6505 1110e ja 6505+ 1379e musicstorekoeln: 6505 1069e ja 6505+ 1329e ja jotta oltaisiin tarpeeksi monipuolisia, niin: music123 (yhdysvallat): 6505 937.49$ ja 6505+ 974.99$ Tästä näin. Olen kyllä melkein kokonaan kaatunut plussan puolelle, mutta haluan kuulla mielipiteitä. Mitä mieltä jenkeistä tilaamisesta (kyllä, topic on luettu)? Sieltä saisi vielä nupin oman kaapinkin samaan hintaan millä kouvolasta saisi nupin kanssa jonkun halvan randallin. äsh :/ |
PoLFus 10.08.2005 01:54:51 | |
---|
Plussan puolelle ehdottomasti. Myöhemmin harmittaisi kanavien itsenäsyyden puuttuminen. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |
holopainen 10.08.2005 02:04:01 | |
---|
Onhan sitä ennekin pärjätty yhdellä kanavalla.... |
Lego 10.08.2005 09:36:27 | |
---|
Mites onnistuisi tuollaisessa vahvistimessa, jossa on siis yhteinen EQ kanaville, erillisen EQ-pedaalin käyttö? Hankalaa? Typerää? Eli siis jollain line selectorilla jonka signaalitiellä olisi vain EQ (tai tarvittaessa muutakin mitä haluaa kliinin päälle) ja modaisi tuon line selectorin kytkimen jotenkin kanavanvaihtopedaaliin että saisi molemmat (kliini kavana/erillinen EQ) yhtä aikaa päälle. Aamuhoureista pohdintaa.. Pushing little children, With their fully automatics,
They like to push the weak around. |
PoLFus 10.08.2005 11:12:57 | |
---|
Mites onnistuisi tuollaisessa vahvistimessa, jossa on siis yhteinen EQ kanaville, erillisen EQ-pedaalin käyttö? Hankalaa? Typerää? Eli siis jollain line selectorilla jonka signaalitiellä olisi vain EQ (tai tarvittaessa muutakin mitä haluaa kliinin päälle) ja modaisi tuon line selectorin kytkimen jotenkin kanavanvaihtopedaaliin että saisi molemmat (kliini kavana/erillinen EQ) yhtä aikaa päälle. Aamuhoureista pohdintaa.. Onhan se 10000 kertaa kätevämpää vaan vaihtaa kanavaa, eikä alkaa polkee mitää erillisiä pedaaleja. + ja se on siinä. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |
SH1THEAD 10.08.2005 11:50:06 | |
---|
Nojoo. Kyllä miä sen plussan joka tapauksessa otan, mutta miten toi Jenkeistä tilaaminen? Mitä mieltä? äsh :/ |
Invader 10.08.2005 11:51:02 | |
---|
Nojoo. Kyllä miä sen plussan joka tapauksessa otan, mutta miten toi Jenkeistä tilaaminen? Mitä mieltä? No siellä on eri verkkojännite niin lisää siihen vahvistimen hintaan sitten vielä muuntajan hinta. Tai sitten ei.. |
k1mm0 10.08.2005 11:56:25 | |
---|
No siellä on eri verkkojännite niin lisää siihen vahvistimen hintaan sitten vielä muuntajan hinta. Eikös tuossa tule vielä jotain tullimaksujakin kun EU:n ulkopuolelta tilaa? Niin tai näin, minä kävisin hakemassa tuolta Kouvolan musiikista jos siellä päin asustelet. Pääset vähimmällä vaivalla ja jos jatkossa ilmenee ongelmia, ei tarvi ruveta rapakon taakse lähettelemään vahvaria. My shit stinks much better than yoursTabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
BenGlenton 10.08.2005 12:04:55 | |
---|
Tulleja tulee 3% ja ALV:a 22% vahvistimen arvosta. Eli pyöreästi reilu parisataa euroa lisää noihin jenkkihintoihin. Plus rahti plus modaus Suomen verkkovirralle, taitaa mennä jo kalliimmaksi kuin kotimaasta ostaminen. Mun mielestä vahvistin kannattaa ostaa Suomesta, koska mahdollisten takuusäätöjen kanssa alkaa varmasti harmittamaan kun tarvitsee koittaa hoitaa asiat esim. saksalaisten kanssa. www.supremecourtband.fi |
SH1THEAD 10.08.2005 15:18:33 | |
---|
Tulleja tulee 3% ja ALV:a 22% vahvistimen arvosta. Eli pyöreästi reilu parisataa euroa lisää noihin jenkkihintoihin. Plus rahti plus modaus Suomen verkkovirralle, taitaa mennä jo kalliimmaksi kuin kotimaasta ostaminen. Mun mielestä vahvistin kannattaa ostaa Suomesta, koska mahdollisten takuusäätöjen kanssa alkaa varmasti harmittamaan kun tarvitsee koittaa hoitaa asiat esim. saksalaisten kanssa. Hmm, taidat olla oikeassa. Mitä mieltä, onko tuo Randallin parin sadan 4x12" kaappi sopiva kaveri tuolle Peaveylle? Muina vaihtoehtoina on tietysti marsun luultavasti halvin kaappi. Ei oo hirveesti varaa sijoittaa kaappiin ku nuppikin on jo noin kallis :/ äsh :/ |
DaKiller 10.08.2005 15:55:02 | |
---|
Hmm, taidat olla oikeassa. Mitä mieltä, onko tuo Randallin parin sadan 4x12" kaappi sopiva kaveri tuolle Peaveylle? Muina vaihtoehtoina on tietysti marsun luultavasti halvin kaappi. Ei oo hirveesti varaa sijoittaa kaappiin ku nuppikin on jo noin kallis :/ Pitääkö olla 4x12? Vähän kehnomman 4x12:n hinnalla voisi saada hyvän 2x12:n. |
Fortune 10.08.2005 15:56:51 | |
---|
Hmm, taidat olla oikeassa. Mitä mieltä, onko tuo Randallin parin sadan 4x12" kaappi sopiva kaveri tuolle Peaveylle? Muina vaihtoehtoina on tietysti marsun luultavasti halvin kaappi. Ei oo hirveesti varaa sijoittaa kaappiin ku nuppikin on jo noin kallis :/ Minusta on vähän hölmöä ostaa laatunuppi ja nollata tulos ostamalla siihen halvin rimpulakaappi. 300 euroon saa jo hyvän 2x12" -kaapin, etsimällä halvemmallakin. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Ben_D 10.08.2005 16:27:59 | |
---|
Minusta on vähän hölmöä ostaa laatunuppi ja nollata tulos ostamalla siihen halvin rimpulakaappi. 300 euroon saa jo hyvän 2x12" -kaapin, etsimällä halvemmallakin. Joo totta. Torilta löytyy ennenpitkää Marshallin laadukas 2x12 kaappi. Eikä Framuksen kaapitkaan mitään kauheen hintavia ole. En sitten tiedä, kuinka hyviä ne ovat. |
Joo totta. Torilta löytyy ennenpitkää Marshallin laadukas 2x12 kaappi. Eikä Framuksen kaapitkaan mitään kauheen hintavia ole. En sitten tiedä, kuinka hyviä ne ovat. Saati mistä niitä saa. Thomannilta niitä ei saa ennen syyskuun loppua, Suomesta tuskin mistään oikeasti. Hyvähän se on myydä halpaa kaappia, kun ei-oo:ta oikeasti myydään. No ei vaan, itse kiirellä löysin 300 euroon laatuelementein varustetun Marsun 1936:n, ajan kanssa etsimällä löytyy varmasti halvemmallakin. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Swan 10.08.2005 16:58:42 | |
---|
Saati mistä niitä saa. Thomannilta niitä ei saa ennen syyskuun loppua, Suomesta tuskin mistään oikeasti. Hyvähän se on myydä halpaa kaappia, kun ei-oo:ta oikeasti myydään. Huh, näköjään kävi tuuri. Ens maanantaina tulee Thomannille 5kpl erä noita Framuksen 2x12-kaappeja, ja itse olen juuri viidentenä tilausjonossa. Parin viikon päästä sitten näkee, millainen laatikko on tulossa. |
DaKiller 10.08.2005 18:17:15 | |
---|
Huh, näköjään kävi tuuri. Ens maanantaina tulee Thomannille 5kpl erä noita Framuksen 2x12-kaappeja, ja itse olen juuri viidentenä tilausjonossa. Parin viikon päästä sitten näkee, millainen laatikko on tulossa. Toki varmaan ruuvailet sen osiin ja pala palalta käyt läpi kaapin... Jakaen tiedon meille siitä, mitä se on syönyt =) |
SH1THEAD 10.08.2005 18:36:22 (muokattu 10.08.2005 18:39:51) | |
---|
Pitääkö olla 4x12? Vähän kehnomman 4x12:n hinnalla voisi saada hyvän 2x12:n. En osaa sanoa tarkkaa vastausta tuolle, mutta minulla on sellainen käsitys, että 4x12" kaapit soi jytkymmin hevikäytössä kuin nuo 2x12". Minusta on vähän hölmöä ostaa laatunuppi ja nollata tulos ostamalla siihen halvin rimpulakaappi. 300 euroon saa jo hyvän 2x12" -kaapin, etsimällä halvemmallakin. En tiedä, että onko tuo Randall täysin rimpulakamaa. Celestionin elementeillä tuo kuitenkin on. Toinen juttu on se, että tavotteena on ostaa molemmat samaan aikaan. Millasissa hinnoissa nuo 2x12-kaapit on uutena? Tietysti yksi vaihtoehto olisi tehdä kaappi itse... Eminencen elementeillä? äsh :/ |
DaKiller 10.08.2005 21:33:14 | |
---|
Tietysti yksi vaihtoehto olisi tehdä kaappi itse... Eminencen elementeillä? Näin! Itse tein juurikin noin. 5150 II nuppi ja sille kaappi eminencen elementeillä (toinen vain uupuu vielä...).
|
Juzac 10.08.2005 22:21:09 | |
---|
www.guitarbargains.com (belgialainen taitaa olla) peavey 6505 870,35e + kotiinkuljetus 94,36e peavey 6505 plus 1088,75e + kotiinkuljetus 94,36e |
SH1THEAD 11.08.2005 00:13:32 | |
---|
www.guitarbargains.com (belgialainen taitaa olla) peavey 6505 870,35e + kotiinkuljetus 94,36e peavey 6505 plus 1088,75e + kotiinkuljetus 94,36e Okei, nyt alkaa päätös jo näyttämään selvemmältä kuin koskaan :P mutta edelleen, mikä kaappi? äsh :/ |