haljainen 10.08.2005 16:10:26 | |
---|
|
tommiot 10.08.2005 16:31:11 (muokattu 10.08.2005 16:38:12) | |
---|
Tuolla Marshallilla ja kunnon putki-Marshallilla ei varmasti ole muuta yhteistä kuin etukankaassa olevan Marshall-logo. En silti sano, etteikö se voisi jonkun mielestä olla ihan hyvä. Omasta mielestä tuo MG sarja on kamala. 70-luvun rokkiin sopisi paljon paremmin joku käytetty putkikombo. EDIT: Eiköhän tuo kaappikin ole aika berberistä, jotain lastulevyä ja halvat elementit. Kaappi on erittäin iso osa sitä soundia myös. Pastilli? |
Elikkä onko tuosta mihinkään? Ei ole ainakaan hinnalla pilattu ja onhan se sentään marsun nuppiki vielä. musiikkityyli on semmosta 70-luvun rock painoitteista et ei mitään mättösäröjä. Muita hyviä ehdotuksia otetaan vastaan ja budjetti ei ole todellakaan mikään iso. Tossa ois vielä linkki http://www.thomann.de/thoiw3_marsha … fxbg412h_halfstackset_prodinfo.html Testasin joku kerta tuon liikkeessä enkä pitänyt lainkaan. Soundi oli pyöreä eikä säröissä ollut vähääkään sitä kuuluista "munaa". Tämän jälkeen testivuoron sai Peaveyn Supreme XL nuppi, joka oli hintaluokassa suurinpiirtein samaa. Voi helvetti mikä ero! Kyllähän tuo Peavey pesi marsun mennen tullen. Mutta tosiaan, kannattaa testata mikäli vastaan tulee - siis tuo Peavey Supreme XL. En siis suosittele, että ilman testiajoa lähtisi tilaamaan, sillä makuja on monenlaisia =) |
tommi_899 10.08.2005 16:37:11 (muokattu 10.08.2005 16:37:57) | |
---|
mulla on combo mallina tuo samainen värkki ja särösaundit on jotain uskomatonta sirinää,, me not like.. puhtaista saa kyllä säätämällä sellaset ihan hyvät, ja ne efektit mitä tossa on on kyllä ihan käyttökelposia mielestäni. edit: toi combo lähtee pian varmaan myyntiin, wink wink |
FuzzFaze 11.08.2005 18:23:17 | |
---|
Itelläni on tuo MG250DFX-kombo, jossa on kaksi 12-tuumaista elementtiä ja 100 wattia löpöä. Voihan se vähän erilaiselta 4x12-kaapin kanssa kuulostaa, mutta silti voin omastani vähän palautetta pistää. Jos kuvittelit 70-luvun Page-säröt löytää ilman mitään lisäpolkumisia, niin tämä ei taatusti ole sinun vahvistin. Särökanava on käytännössä täysin käyttökelvoton, terävä, metal-mättö-kanava. Ei sovi rokkiin yhtään... Olen soitellu aika monella trankku-vahvarilla ja pakko myöntää että omasta kombostani lähtee todella makoisat clean-saundit ja marsun efektitkin ovat hintaisekseen todella hyviä ja käyttökelpoisia. Jollain efektillä varustettuna tästä marsusta saa myös todella makoisat rokkisäröt ulos. Suosittelisin silti mainitsemasi yhdistelmän sijaan harkitsemaan, jotain halpaa putkicomboa, joiden hinnat nykyään pyörivät aika alhaalla... Perintöä odotellessa... |
PoLFus 11.08.2005 18:31:09 | |
---|
Särökanava on käytännössä täysin käyttökelvoton, terävä, metal-mättö-kanava. Ei sovi rokkiin yhtään... Eikä sovi metalliinkaan saati mättöön. Tuon setin hinnalla saat hienon käytetyn putkicombon. Tai jos ei muuten, niin Peavey Classic 30 on perusvarma rokkipeli. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ AKKK#11 |
dmntn 20.09.2005 18:11:10 | |
---|
Onko tietoa minkälaiset saundit lähtee erillisellä säröpolkimella esim. BOSS MT-2? |
saha 20.09.2005 18:19:58 | |
---|
Onko tietoa minkälaiset saundit lähtee erillisellä säröpolkimella esim. BOSS MT-2? Munatonta suhinaa. kassper: "Mun elämäntavoilla tarvittas 2,5 maapalloa. Footprint oli 4,3... Pitää vissiin vähän alkaa funtsimaan." Lennu: "Ei se mitään, afrikkalaiset tasottaa." |
enema 20.09.2005 18:33:24 | |
---|
Onko tietoa minkälaiset saundit lähtee erillisellä säröpolkimella esim. BOSS MT-2? Epäilen että ainakaan paremmaks muuttuu. Jo aika kamala särö boostataan -usein kuvailtuna- "ampiaispesällä" Eskimo ninja deathmetal |
Hannu H. 20.09.2005 18:34:20 | |
---|
Käytettyä putkimarsua hakemaan tolla hinnalla. Combo tai hyvällä tuurilla nuppi ja 2x12 kaappi. (nupin ja kaapin voi joutua hankkimaan eripaikoista jos meinaa noin halvalla saada kun joku rahanpulassaan myy vähistään, mutta eihän tässä kiirus minnekkään ole eihän? :D) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Starlia 20.09.2005 19:14:50 | |
---|
Itse ostin MG100DFX combon tuossa kesällä. Halvalla sain uuden ja oli akuutti tarve kun edellinen marsu poksahti :D Vahvarin oma puhdas soundi on mun mielestä hyvä ja omat efektit (cho/dly) sopivat puhtaisiin hyvin. Särökanava on aika hanurista, mutta kyllä sillä soittelee. Itse lykkään Bossin GT-8:n tuohon eteen, niin johan paranee äänet. Tehojen puolesta riittää mulle. |
Desolate1 12.10.2005 15:12:46 | |
---|
Itse käytän ko. kamoja vain poweramppina, effects loopiin kiinni Korgin AX1000G ja soi helvetin hyvin. |
dropD 12.10.2005 15:35:59 | |
---|
Tuo kaappi on ihan kelpo ainakin thunderin kanssa kokeiltuna. Nupista en osaa sanoa. Nupiksi kannattanee harkita myös jotain käytettyä putkikomboa (peavey, laney, tms.). Käy sellaisenaan kotisoitteluun ja treenikämpällä kaapin kanssa 15-30 W putkari riittää mainioisti. |