Aihe: vahvistin kaiuttimille?
1
KMT
22.05.2003 20:31:07

Pitäs saada, ja minkämoinen sisääntulo pitää olla vahvistimessa line in vai mic?
Homma hanskassa, hanskat hukassa... Hoho.
Vilhelmus
22.05.2003 21:10:18

Minä en ymmärrä lainkaan.
Kaikki komeat miehet ovat hinttejä. -Turbo Terminaattori
KMT
22.05.2003 23:38:18

Siis mulla on tietokone ilman kaiuttimia...
Mutta olis yhdet vanhat kaiuttimet, jotka vois pistää siihen...
Eli vahvistinta niille tarttisin... eihän koneessa mitään vahvistimia ole kun tässä koneessakin (siis eri kuin tuo) on aktiivikaiuttimet...
Homma hanskassa, hanskat hukassa... Hoho.
Wuf
23.05.2003 00:07:56 (muokattu 23.05.2003 00:11:29)
Siis mulla on tietokone ilman kaiuttimia...
Mutta olis yhdet vanhat kaiuttimet, jotka vois pistää siihen...
Eli vahvistinta niille tarttisin... eihän koneessa mitään vahvistimia ole kun tässä koneessakin (siis eri kuin tuo) on aktiivikaiuttimet...

Minkälaiset kaijuttimet?

Tietokoneen saa kyllä kytkettyä melkeinpä mihin vahvistimeen tahansa, eli vaikkapa vanhasta kotistereoiden vahvistimesta saa ihan pätevän vahvistimen tietokoneen ja kaijuttimien väliin, jos itse kajarit eivät ole mitkään hillittömät tappotykit.

Edit: Tyhmää tämä toisto.
"Between the dog and wolf / Bared fangs met in intercourse...."
Wuf
23.05.2003 12:02:37 (muokattu 23.05.2003 12:08:24)
Kaiuttimet ovat wanhan radion kaiuttimet, radio vain poksahti rikki, eikä mulla ole mitään vahvistinta...
Onnistuikos bassonupin kautta?

Tuskinpa onnistuu ainakaan speaker-outista bassonupilla, mutta riippuu ihan siitä minkälainen nuppi. Yleensä ovat liian tehokkaita tuohon tarkoitukseen..

Jostain kirpputorilta / ullakolta / elektroniikkapajasta saattaa löytyä vanha kotistereoiden vahvistin käytettynä, sellainen olisi kai tuohon tapaukseen ns. optimaallisin ratkaisu. Toisaalta, jos nuo kajarit eivät ole todella hyvät, niin paljon helpommalla pääset kun käyt hommaamassa tietokone- tai radio- tms. elektroniikkaliikkeestä pienet aktiivikaijuttimet tuohon käyttöön. Niistä saa myös kätevän matkavahvistimen kitaralle tai syntikalle, kun ottaa DI-boksin mukaan :)

Ei liity asiaan mitenkään, mutta kumpi on oikein: Kaijutin vai kaiutin?
"Between the dog and wolf / Bared fangs met in intercourse...."
Vilhelmus
23.05.2003 12:30:14

mutta kumpi on oikein: Kaijutin vai kaiutin?

Kaiutin.
Kaikki komeat miehet ovat hinttejä. -Turbo Terminaattori
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)