Aihe: Surkein bändi!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
U.Honey
04.06.2005 12:37:08 (muokattu 07.08.2005 00:29:53)
Tämä oli erittäin hyvä juttu , realistinen ja kuitenkin hauska.Plussaa

Jaahas, Koskpaavon entisen bändin tuuraja-rumpali kertoo! ;-)
My name is Baron, U.Honey Baron.
häläppääjä
04.08.2005 15:10:10
Poikasena kun alottelin humppahommia, häläppäsin ryhmässä, jota voisi kutsua ns. kaikkien riskiryhmien kantaesaksi.. Rumpali jäi hienosti jälkeen jo humpan vaativassa rytmissä, mutta korvaukseksi takoi muutaman tahdin puolta kiivempaa tahtia, koska pitäähän välimatkat kuroa umpeen.Bassotaiteilija ei ollut sattumoisin kuullut virittämisestä mitään, koska kerran kysyessäni vastauksena oli hölmistynyt ilme ja jotain:"eemminä tietä, kyyllä se pitäisi ainakin pitäisi olla". Puheet ryhmässä oli kyllä maailman miesten luokkaa. Ja haaveena" vielä kun päästään ohjelmatoimistolle, niin keikkaa ja rahaa tulee niin hirvveesti".. Kun sitten koitti aika, että ei herraisä tässä VOI vetää, ja sievästi sitten muihin koulu ym. riiustelu kiireisiin nojaten sanoin lopettavani taidepläjäysten esittämisen. Olivat kuulemma jälkeenpäin porisseet, "eihän se osaa soittaa ollenkaan, ja niin hankala mies ja..." No, sitä se humpan veto teettää. Muuten yhestä ryhmästä lähteissäni, bändin rumpali tuli seuraavana aamuna lukemaan lakia oven taakse, ja kuulemma haaste tulee oikeuteen.. Oon odotellu sen verran monet vuodet, että jospa se vielä haaste tulis..saas nähä..
humppaa niin että pää ajettuu..
_pexi_
04.08.2005 16:51:33
On tullut soitettua aika monen staran bändissä, mutta kerran olin tuuraamassa erään suositun artistin taustabändissä ja oli kyllä aikamoista menoa. Basisti soitti ihan mitä sattuu ja kitaristi oli kännissä. Lopputulos kuulosti hirveältä, mutta jostain syystä yleisö tanssi innoissaan ja vaati vielä lisää.
vesku.ka
04.08.2005 17:13:35
kerran erehdyin tuuraamaan kaveria humppabändiin kun tämän piti päästä hermolomalle. Ekoissa (ja ainoissa) treeneissä jossain autotallissa karutotuus selvisi. En ihmetellyt hetkeäkään loman tarpeellisuutta kun ilta skansissa alkusoittoa hanuristi opetteli nuoteista valehtelematta 10 minuuttia(kehui puhelimessa soittavansa primavistana lähes mitä vain). Sen jälkeen totesin että lauleskellaan vaan tuosta tejän ohjelmistosta mitä sattuu tuttuja biisejä olemaan. (Kyseinen bändi teki tuohon aikaan pitkälti yli 100 keikkaa vuodessa) Ei siinä... muuten homma toimi hyvin tilit tuli ajallaan ja esiintymisasutkin tuli bändin puolesta. Pari kuukautta sitä riemua kesti, jonka jälkeen olikin jo hermoromahdus lähellä.
Sorsakoski on Kuningas.
vesku.ka
04.08.2005 17:15:08
Basisti soitti ihan mitä sattuu ja kitaristi oli kännissä.

heh mitä ihmeellistä tuossa on ?
Sorsakoski on Kuningas.
Toivoj
04.08.2005 18:45:06
Joo, mutta kyllä surkein bänbi on se kuitenkin, kun joku yleisöstä tulee sanomaan, että" Ettekö te kuule? Tuo on aivan hirveetä." Onneksi en itse ollut silloin stagella. Mutta jos haluatte kuulla lisää vanhoja keikka- ja ravintolamuusikon tosijuttuja, niin täältä pesee.Kyllä niitä surkeita bändejä on ollut aina ja tulee aina olemaan. Mutta niinkuin Nacke Johansson jo aikoinaan mulle meidän pianistille sanoi, kuultuaan vähemmän ammattitaitoista ravintolacomboa:"Pojat yrittää parastaan."Niin että muistakaa aina se, että pannaan parastamme.
clave
04.08.2005 18:52:57

Nacke Johansson oli vanhan kansan herrasmies jolta homma taittu.
"Totuuden tunnistaa kun sen kuulee"
R.Syke
04.08.2005 19:00:25 (muokattu 06.08.2005 07:57:16)
Niin että muistakaa aina se, että pannaan parastamme.

-Ja, jos ei pane parastaan, panee sitten toiseksi parastaan.

Surkein on kyllä löytynyt sarjasta, jossa yksi hoiti kaiken.
Näin kerran, kun vas käsi soitti rumpukapulalla symbalia, oik. jalka polki bassorumpua, oik. käsi veti syntikasta yksiäänistä melodiaa autom. rytmin päälle - ja suu lauloi.

Kappale oli: 'Käymme yhdessä ain'

MUTTA: Plussat tulee jo vaikkapa aidolle triolle, joka ei yritä olla iso orkesteri. AINA, isommista kokoonpanoista puhumattakaan.

keuhksprh®
jeppeq
05.08.2005 21:24:13
no tietty oma bändi..
"minon eronnu ja sat sat saa" - legendaarinen lausunto topilta Polvijärven Huhmarissa..
JK
06.08.2005 11:44:56
Kun se basisti tuli takaisin ja setti alkoi se väänsi ne basson kielet takaisin epävireeseen, kun se viritys ei ilmeisesti miellyttänyt häntä. Oli pitkä loppuilta.

Eiks ne basson virittimet kuulukkin olla kaikki samassa asennossa?? Näyttää hienommalta.
"Älä kysele, pääset vähemmällä" -A.Anttila
R.Syke
09.08.2005 17:56:57 (muokattu 09.08.2005 17:59:34)
Mitä on muuten 110 kymmenjärjestelmässä? joka tietää saa pisteet...

Minä tiedän, koska hallitsen 2-järjestelmän eli binäärijärjestelmät.

Surkein bändi on perusteilla.
baron
09.08.2005 20:47:35

Mitä on muuten 110 kymmenjärjestelmässä? joka tietää saa pisteet...

Minä tiedän, koska hallitsen 2-järjestelmän eli binäärijärjestelmät.

Surkein bändi on perusteilla.

Sex??

Mun urheiluauton rekkari oli aikoinaan BST-6

Luetaan best sex!!

(Älkää ikinä hankkiko sellaista, sen takia mä jouduin naimisiin)
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
isojussi
10.08.2005 11:01:50 (muokattu 10.08.2005 11:02:21)
Sex??

Mun urheiluauton rekkari oli aikoinaan BST-6

Luetaan best sex!!

(Älkää ikinä hankkiko sellaista, sen takia mä jouduin naimisiin)

Eli rekkari vastas jossainmäärin todellisuutta?

Turha meikäläisen kokeilla vastaavien kilpien kanssa säätämistä...
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
klapiton
07.09.2005 15:19:47
J.Valtanen ja Wanted.
uruttaja
07.09.2005 16:01:14
J.Valtanen ja Wanted.

J:llä on ollut ainakin 10 vuotta koko ajan mol-sivuilla kitaristin tai VIULISTIN paikka auki bändissään.

Tuossa alkaa olla jo vaarallisen bändin leimaa.
manjaana
07.09.2005 18:26:52
Basisti soitti ihan mitä sattuu ja kitaristi oli kännissä.

Outoa kerrassaan... ;oO
mennään ettei kasva jäkälää..
uruttaja
07.09.2005 20:21:28
J.Valtanen ja Wanted.

Vaala Kankarista koko suku. Siinä suvussa oli vielä edes mennyt urkurikin jonka ehkä Sertso tuntee?
eeko
09.09.2005 10:59:06
http://www.markolind.net/kuninkaansoturit/
kuka muistaa voittajakennelin tyypin, tämän herran biisit oli niin heviä, että huh huh. touhuaa nykään uskonnollisella sektorilla.
klapiton
10.09.2005 21:01:10
J:llä on ollut ainakin 10 vuotta koko ajan mol-sivuilla kitaristin tai VIULISTIN paikka auki bändissään.

Eikä IKINÄ löydäkkään kitaristia tai viulistia,kun kellään ei kestä hermot ja jotuu häpeämään Valtasen soiton ja laulun vuoksi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)