Aihe: missä kosketinsoittajat?
1 2 3 4
hewelett
09.08.2005 21:45:30
Aikaisemmin on ollut ongelmana löytää hyvä basisti joka lukee lappuja ja osaa soittaa..se on onneksi lisääntyneen koulutus tarjonnan myötä hieman parantunut.
Mutta nyt ei tahdo mistään löytyä sellasta kiipparia joka taitaa soundit sekä lukee nuotit. Hmm mistähän sitä vois Oulu-Kemi seudulta kysellä? Kun katselee keikoilla täällä pohjoisessa soittavia muusikoita.. niin näyttävät aika "kokeneilta" eikö nuorisoa kiinnosta vai loppuukko uskallus.
Terv JP
baron
09.08.2005 21:48:17

Aikaisemmin on ollut ongelmana löytää hyvä basisti joka lukee lappuja ja osaa soittaa..se on onneksi lisääntyneen koulutus tarjonnan myötä hieman parantunut.
Mutta nyt ei tahdo mistään löytyä sellasta kiipparia joka taitaa soundit sekä lukee nuotit. Hmm mistähän sitä vois Oulu-Kemi seudulta kysellä? Kun katselee keikoilla täällä pohjoisessa soittavia muusikoita.. niin näyttävät aika "kokeneilta" eikö nuorisoa kiinnosta vai loppuukko uskallus.
Terv JP

Mä osaan lukea lappuja ja osaan grand piano soundin.

Riittääkö?
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
jon lord
09.08.2005 21:52:19
On ollut ikuinen ongelma kymmeniä vuosia. Mistä johtuu en tiedä.
hewelett
09.08.2005 21:53:35
juu mahtavaa...hyvältä kuulostaa... sit siitä sitten, ootko harkinnut tota tuuttaus ääntä,mikäs se oli torvi vai trumbba.:o))
uruttaja
09.08.2005 22:06:58 (muokattu 09.08.2005 22:10:52)
Ei taida olla oikeasti ongelma missään päin saada kosketinsoittajaa bändiin. Kunnon liksat ja keikkamäärä optimaalinen. Mukavat soittokaverit ja hyvä bändi.

Muusikoita on koulutettu satoja joka vuosi. Niistä melkein neljäsosa kiipparisteja.

Mä osaan urunkin soundit. Mitäs saundeja pitää osata? Lappuja luen ihan riittävästi. Laulan sooloja ja stemmalaulusta kokemusta vuosia.

Ai niin, montako kosketinsoittajaa tarvitset?
isojussi
09.08.2005 22:10:25
Morkoonimestari taitaa olla viä halutulta seudultakin...

Olisin muuten sopiva, mut ei ny kiinnosta, kun on jo hommaa muutenkin käet täysnä....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
baron
09.08.2005 22:12:27

Morkoonimestari taitaa olla viä halutulta seudultakin...

Olisin muuten sopiva, mut ei ny kiinnosta, kun on jo hommaa muutenkin käet täysnä....

Mä kyllä sain aikaiseksi kokoonpanon, jossa oli kuudet kiipparit, basso ja rummut ja soundasi oikein kivasti.
isojussi
09.08.2005 22:15:18
Mä kyllä sain aikaiseksi kokoonpanon, jossa oli kuudet kiipparit, basso ja rummut ja soundasi oikein kivasti.

Koska on seuraava COB:in keikka ja missä?
Lennu
09.08.2005 22:15:43

Tuskin, kun siinä ei ollut kitaraa ja kerrostalollista marssallia. ;b
"Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J
isojussi
09.08.2005 22:18:58
...COB:ssa kun pääsee vetään, niin siitä voi vaikka maksaa.

Siks haluisinkin päästä kuuleen...

Kun en miittiinkään kerkiä - prkl!
jon lord
09.08.2005 22:19:14
On tainnut joku kysellä aikaisemminkin mutta mikä on COB?
uruttaja
09.08.2005 22:20:15

Children of Baron.
isojussi
09.08.2005 22:20:29 (muokattu 09.08.2005 22:20:55)

Children Of Baron.....

EDIT: Noni - hämeosasto taas....
jon lord
09.08.2005 22:25:54
No nyt tämä kiipparisti lähtee unten maille. Tää matalapaine kun aiheuttaa mulle helvatan kovaa päänsärkyä ja kun muutenkin kalvaa toi migreeni. Öitä vaan kaikille.
baron
09.08.2005 22:29:44

Elitistikiipparistien snobiklubi!!
Fuzzy Boner
09.08.2005 22:30:47
Elitistikiipparistien snobiklubi!!

Ja baron
Yeah!
hewelett
09.08.2005 22:56:32
Ei taida olla oikeasti ongelma missään päin saada kosketinsoittajaa bändiin. Kunnon liksat ja keikkamäärä optimaalinen. Mukavat soittokaverit ja hyvä bändi.

Muusikoita on koulutettu satoja joka vuosi. Niistä melkein neljäsosa kiipparisteja.

Mä osaan urunkin soundit. Mitäs saundeja pitää osata? Lappuja luen ihan riittävästi. Laulan sooloja ja stemmalaulusta kokemusta vuosia.

Ai niin, montako kosketinsoittajaa tarvitset?

jaa'a mmmm 666 olis hyvä määrä, mutta onko paukut loppua "sulla" kun näytät kuluttavan aikaasi täällä, ja aika monessa paikassa... kuittaillen :o)))
Fuzzy Boner
09.08.2005 23:09:15 (muokattu 09.08.2005 23:11:36)
jaa'a mmmm 666 olis hyvä määrä, mutta onko paukut loppua "sulla" kun näytät kuluttavan aikaasi täällä, ja aika monessa paikassa... kuittaillen :o)))

Mä voin tulla soittaa. Mäki oon kirjottanu 10000 kirjotusta tänne ja harvoin pääsen soittamaan oikeesti. Helppo kato aina puhua. Rok! jeah.

Prkl. Väsy. Pitää mennä nukkuu
Yeah!
uruttaja
09.08.2005 23:18:03 (muokattu 09.08.2005 23:22:59)

Jos sulla on hyvin keikkaa, hyvät liksat, hyvä bändi, niin saat taatusti siihen soittajan.

Miten niin paukut loppuu? Mistä sinä minun ajakäyttöäni pystyt seuraamaan... Höpö höpö.

Täällä on tälläkin hetkellä niin kovia paavoja, että sinä et voi edes kuvitella. Ovat jopa aktiivisempia kuin minä. Jos kerran Pb tulee, niin minäkin haluan tulla kun vielä bändikin noin läheltä:O)))))))))))
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)