Aihe: Idolit humppalavoilla?
1 2 3 4 5 6 7
faith
09.08.2005 16:25:22
Kävipä tässä mielessä että jos nämä Idols-kisojen osallistujat heitettäis tanssilavoille keikkaileen, niin mitäs luuletta, pärjäiskö? ..Jos nyt pidetään vähän jotain tasoa niin rajataan se niihin kilpailijoihin, jotka pääsi edes joistaki karsinnoista läpi. =) Eli riittäiskö laulutaidot tanssimusiikkipuolelle?
"Kasvikset on sitä mitä ruoka syö."
uruttaja
09.08.2005 16:28:30 (muokattu 09.08.2005 16:29:03)
Kävipä tässä mielessä että jos nämä Idols-kisojen osallistujat heitettäis tanssilavoille keikkaileen, niin mitäs luuletta, pärjäiskö? ..Jos nyt pidetään vähän jotain tasoa niin rajataan se niihin kilpailijoihin, jotka pääsi edes joistaki karsinnoista läpi. =) Eli riittäiskö laulutaidot tanssimusiikkipuolelle?

Tuossahan nuita pyörii jo ku punakusiaisia. Humppalavoillehan ne tulee jokatapauksessa. Varsinkin ne jotka eivät pääse Top10:iin.

EDIT: onko siihen sitten joskus vaadittu laulutaitoa ensimmäisenä edellytyksenä?
faith
09.08.2005 16:36:23
Tuossahan nuita pyörii jo ku punakusiaisia. Humppalavoillehan ne tulee jokatapauksessa. Varsinkin ne jotka eivät pääse Top10:iin.

EDIT: onko siihen sitten joskus vaadittu laulutaitoa ensimmäisenä edellytyksenä?

No siis lähinnä että tulisko oikeaa menestystä? Itellä on vähän vaikea kuvitella sen pitempää suosiota, vaikka hetken saattaaki siellä käyä heilumassa.
R.Syke
09.08.2005 17:00:35 (muokattu 09.08.2005 17:00:56)
Idols?

Jaa-a. Miltähän tuo kesäillan valsseilukin näyttää. Tuota menoa seuraavat humppalavoilla idolsien lisäksi ovat Yö, Popeda ja ....Eppu Normaali!1!! *päivittelee*
faith
09.08.2005 17:05:15
Idols?

Jaa-a. Miltähän tuo kesäillan valsseilukin näyttää. Tuota menoa seuraavat humppalavoilla idolsien lisäksi ovat Yö, Popeda ja ....Eppu Normaali!1!! *päivittelee*

Niimpä niin.... ja vaikka heti vedänki tän ite off-topiciksi niin pakko todeta että käy vähän surku pitkän linjan muusikoita, ku tulee näitä Idols-"menestyjiä"...mutta toisaalta osa niistä kärkipään tyypeistä sai ihan ansaitusti meriittiä. Mutta hömppä on hömppää...
M.i.k.key
09.08.2005 17:07:51 (muokattu 09.08.2005 17:09:17)
Eli riittäiskö laulutaidot tanssimusiikkipuolelle?

HOHO, eikös tämä nyt kuitenkin oikeasti mene ihan päinvastoin. Kuinka moni Tangopaavoista pärjäisi poppislaulupuolella!?

Se ainakin on noilla humulaulajilla sekä sen puolen kisavoittajilla (sekä perintörinsseillä ja rinsessoilla) se yleinen suuntaus...
Mä lopetan nää hommat!
Fuzzy Boner
09.08.2005 17:08:47
Niimpä niin.... ja vaikka heti vedänki tän ite off-topiciksi niin pakko todeta että käy vähän surku pitkän linjan muusikoita, ku tulee näitä Idols-"menestyjiä"...mutta toisaalta osa niistä kärkipään tyypeistä sai ihan ansaitusti meriittiä. Mutta hömppä on hömppää...

ÄH! Kyllähän kaikkia mahtuu. Sehän on vaan kivaa että tulee uusia palvottavia nuorille. AINA MAHTUU LISÄÄ!! Kaikille on paikkansa.
Yeah!
uruttaja
09.08.2005 17:21:24
Mites tämä iskee. Heinäkuussa oli Antti Tuisku Ylikiimingin Nuijamiesten lavalla. Siinä pitäis kohdata idolssi ja umpiturvehumppahelevetti.

Né jotka on käyneet, tietävät paikan olevan erittäin perinteinen paskan- ja pontikanhajuineen. Tekihän ne siihen vähän remonttia keväällä, mutta mihinpä se siitä muuttuis. Järkkärinäkin on sama Sulo jo vuodesta 1966.

Tangopaavoilla voi olla hankalampaa Nosturissa, kuin idolsseilla Lomakouherossa,väitän mä.
Tankero
09.08.2005 17:43:57
ÄH! Kyllähän kaikkia mahtuu. Sehän on vaan kivaa että tulee uusia palvottavia nuorille. AINA MAHTUU LISÄÄ!! Kaikille on paikkansa.

Näin juuri ja joka ei pärjää, ei pärjää ja sillä siisti.
Tankero
09.08.2005 17:44:36
Mites tämä iskee. Heinäkuussa oli Antti Tuisku Ylikiimingin Nuijamiesten lavalla. Siinä pitäis kohdata idolssi ja umpiturvehumppahelevetti.

Né jotka on käyneet, tietävät paikan olevan erittäin perinteinen paskan- ja pontikanhajuineen. Tekihän ne siihen vähän remonttia keväällä, mutta mihinpä se siitä muuttuis. Järkkärinäkin on sama Sulo jo vuodesta 1966.

Tangopaavoilla voi olla hankalampaa Nosturissa, kuin idolsseilla Lomakouherossa,väitän mä.

Yhdyn sinuun. Siis tässä asiassa.
R.Syke
09.08.2005 17:53:34 (muokattu 09.08.2005 17:53:52)

-siis ainakin 10 kertaa hankalampaa väitän mä
uruttaja
09.08.2005 18:20:59
-siis ainakin 10 kertaa hankalampaa väitän mä

Siinä vaiheessa aletaan vasta kattomaan taittuuko, ja yleisesti ottaen tangopaavoilla inte. Pikkusen kun genre heittää Monosesta niin ulukona ollaan ku kuoriämpärit.
jon lord
09.08.2005 18:55:43
Nyt taas saatan aiheuttaa mielipiteitä niinkuin näköjään joissain muissakin threadeissa, mutta sana on vapaa. Mielestäni tuo Idols ja Popstars ym. meininki ei opeta nuorille solisteille työn nöyryyttä. Ollaan heti tv:ssä ja täysillä lavoilla kirkuvien pikkutyttöjen tms. fanien silmien alla. Mitä sitten kun tulee se ensimmäinen takaisku, ei ole tarpeeksi keikkoja tai niitä huutavia fani laumoja. Nämä nuoret solistit kun eivät ole ihmisinäkään vielä kasvaneet. Maailman kuva vääristyy kun annetaan kuva kuuluisuudesta ja kaikesta glamourista siinä. Olen tavannut muutamia nuoria solisteja ja se on ollut heille kova paikka kun sali ei olekaan ollut täynnä heitä kuulemaan tulevia ihmisiä. Itse kun olet soitellut vuosia viihdettä tyhjille saleille ja kuunnellut vit...lua yms. se on opettanut ainakin minulle nöyryyttä ja kaikki positiivinen palaute mikä tänä päivänä tulee oli se vaikka vain yhden ihmisen suusta niin se saa hyvälle tuulelle. Sen kuuluisan keltaisen aineen nouseminen yläpäähän on hyvin vaarallista ja saattaa tuhota uran hyvinkin nopeasti. Näissä nuorissa solisteissa on kyllä hyvinkin taitavia tyyppejä ja se on taas eri asia, kyllä siinä mielessä kaikille on tilaa. Että tämmöisiä tällä kertaa.
Toivoj
09.08.2005 19:12:09
Mitähän lie Tuiskun poika Ylikiimingissä miettinyt. Toivottavasti, että tämä tannsimusiikki Suomessa on kuitenkin pelkkää raakaa työtä. Alussa sitä ollaan niin listoilla ja lehtien juorupalstoilla ja että nyt tulee mammonaa ja mainetta helposti. Mutta kyllä se kohta "glamourin" karu totuus paljastuu. Viimeistään tosiaan Nuijamiesten lavalla tai jossain muulla "mukavalla" perinteisellä käsiinlahomassa olevalla kesälavalla.
uruttaja
09.08.2005 19:34:18 (muokattu 09.08.2005 19:39:16)
Eipä taida näillä Popstarsin kummallakaan bändillä olla asiaa sen kummemmin Nosturiin ku Nuijamiesten lavalle.,

Ei se mediajulkisuus kovin pitkään kanna. Indeksillähän kesän keikat on jo tehty.

Ihan samallalailla tangomarkkinoilta singahtaa Topi julkisuuteen, kuin Idolssista. Rumba on vielä kovempi, keikkaakin ku ketunnennää.

Käyppä Toivoj kattomassa sitä lavvaa, se on ulkoisesti ihan bueno. Käyt siinä samalla meidän mökillä arnikalla:)
jon lord
09.08.2005 19:45:59
Mutta tangokuninkaalliset vaahtoo lehdissä kuinka ihanaa on tehdä keikka ja ei väsytä ollenkaan. No ei kai kun vetää pari settiä illassa ja bändi roudaa ja vetää 5 settiä ja roudaa jne.jne. Nyt on itse huomannut sen kun huumorikeikoilla vetää yhden 45:sen ja pääsee kotiin. Tosin sitä showta on treenattu aikanaan ihan per...sti ja nyt aletaan tehdä uutta.
uruttaja
09.08.2005 20:59:36
Mutta tangokuninkaalliset vaahtoo lehdissä kuinka ihanaa on tehdä keikka ja ei väsytä ollenkaan. No ei kai kun vetää pari settiä illassa ja bändi roudaa ja vetää 5 settiä ja roudaa jne.jne. Nyt on itse huomannut sen kun huumorikeikoilla vetää yhden 45:sen ja pääsee kotiin. Tosin sitä showta on treenattu aikanaan ihan per...sti ja nyt aletaan tehdä uutta.

Mutta nämä puolipoppipaavot ne vasta vähällä pääsee. Tekevät yhden kuuden keikan rundin vuodessa, yksi setti illassa. Lopun vuotta sitten potevat pöön auttia tai ovat studiossa, omien puheittensa mukaan. Hellurei vaan. Yksi niistä aloittaa taas syksyllä levyn teon, ja vaatiihan se rundin:)
jon lord
09.08.2005 21:43:56
Mutta nämä puolipoppipaavot ne vasta vähällä pääsee. Tekevät yhden kuuden keikan rundin vuodessa, yksi setti illassa. Lopun vuotta sitten potevat pöön auttia tai ovat studiossa, omien puheittensa mukaan. Hellurei vaan. Yksi niistä aloittaa taas syksyllä levyn teon, ja vaatiihan se rundin:)

Voi voi raukkoja, etteivät vaan rasitu tuosta määrästä.
baron
09.08.2005 21:55:16 (muokattu 09.08.2005 21:57:18)

Voi voi raukkoja, etteivät vaan rasitu tuosta määrästä.

Ihan oikeesti, mun poika soittaa menestyvässä rokkibändissä ja soittavat muutaman yhden tunnin kestävän keikan kaudessa (aika hirveän hyvällä hinnalla kieltämättä) ja ovat hirveän burn out.

Edit: Siis mulla ei-menestyvällä humppamuusikolla on paljon enemmän keikkoja ja jos lasketaan soittoaikoja, niin moninkertaisesti.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)