Keppimies 09.08.2005 16:25:54 | |
---|
Niin, voisitteko kertoa minulle ne Bodomin kappaleet, missä Ale soittaisi joitakin sooloja tai jotain sen tapaista. Haluaisin tietää ihan mielenkiinnosta. |
FatSam 09.08.2005 16:37:12 | |
---|
Niin, voisitteko kertoa minulle ne Bodomin kappaleet, missä Ale soittaisi joitakin sooloja tai jotain sen tapaista. Haluaisin tietää ihan mielenkiinnosta. Ei se varsinaisia sooloja taida soittaa, mutta liidejä ainakin Warheartissa, CoB:ssä, Downfallissa ja monissa muissakin varmaan. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Defrayer 09.08.2005 20:21:29 | |
---|
Eikos se Tokyo Warheartsissa vetanyt ainakin sen Touch like Angel of Deathin alkutilutuksen? Hurja viikinkimies!
"Nyt minä nirhaan tämän meetvurstileivän ja tempasen tämän sopan naamariin niin että molskahtaa!" - kaverini Pastilli? IMIK #15, IHKK #16, T |
Eikos se Tokyo Warheartsissa vetanyt ainakin sen Touch like Angel of Deathin alkutilutuksen? No mistä ihmeestä tuomoset voi tietää mitä kukanenkin on biisessä soitellut. Ei taija muut tietää kuin jätkät itte. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Leper Messiah 09.08.2005 21:05:59 | |
---|
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Kapane 09.08.2005 21:35:30 | |
---|
Äh tuo keppimies on Ale ite ja se on vaan unohtanut, et mitä liidejä se on vetäny ja sehaluu nyt tietää, mitä ne oli, et voi brassailla kavereille. In Goth We Trust! The 666 Club #555 |
enema 09.08.2005 23:52:18 | |
---|
Juteltiin sen kanssa tästä ja se sanoi että ainakin vetää Children Of Bodomin alkujutut, ja välitilut joissain biiseissä. Kehui itseään ihan paskaksi sweeppaajaksi. En ota vastuuta mistään tämän viestin neuvojen takia aiheutumista vahingoista. |
overthewall 10.08.2005 00:00:45 | |
---|
Many people don't know that he pulled out insane solos live back in 1998 for the songs Red Light in My Eyes pt. 1 and the WASP-cover Hellion. He also played solos for Somebody Put Something In My Drink in 2003. scythes of bodomin sivuilta tämä |
Keppis 10.08.2005 09:04:12 | |
---|
Ja muistaakseni tuo red light in my eyes soolo ei oo ihan paskakaan. Mikä vitun clean-kanava?
http://www.mikseri.net/fobia |